Visi komentāri - Neraugoties uz Vācijas mīnusiem, elektroautomobiļu skaits pasaulē aug

Neraugoties uz Vācijas mīnusiem, elektroautomobiļu skaits pasaulē aug 13

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAutolv

iAuto | 19.oktobris 2024 4:27

Neraugoties uz pircēju skeptisko noskaņojumu Vācijas tirgū, citos lielajos noieta tirgos elektriskās piedziņas transportlīdzekļu skaits pieaug, īpaši strauju tempu demonstrējot Ķīnā.

Saskaņā ar Center of Automotive Management (CAM) statistiku, 2024. gada pirmajos trīs ceturkšņos Ķīnā reģistrēts 4,1 miljons jaunu transportlīdzekļu ar pilnībā elektrisku piedziņu (BEV). Tas ir par 18 procentiem vairāk nekā līdzīgā laika periodā pērn, sasniedzot 27 procentu daļu no visiem šogad Ķīnā reģistrētajiem transportlīdzekļiem.

ASV ir gandrīz 950 000 jaunu reģistrāciju, fiksējot pieaugumu par 8 procentiem, bet arī BEV daļa ir tikai astoņi procenti no kopējā transportlīdzekļu skaita.

Lielākie Eiropas elektromobiļu tirgi Vācija, Lielbritānija un Francija, kuros kopumā reģistrēti mazāk nekā 800 000 jaunu automobiļu.

Vācijā tirgus saruka par 29 procentiem un BEV kvota saruka līdz 13,1 procentam. Savukārt Lielbritānija spēja palielināt savu BEV reģistrāciju par 13 procentiem un palielināt BEV tirgus daļu līdz 18 procentiem. Ar 270 000 jaunu reģistrāciju Apvienotā Karaliste gatavojas apsteigt Vāciju ar aptuveni 276 000 jaunu elektrisko automašīnu reģistrāciju. Arī Francija spēja uzlabot savas pozīcijas, pieaudzējot šo segmentu par 6 procentiem un BEV tirgus daļu līdz 17 procentiem.

Individuāli vislabāk veicies Tesla – pārdoti 1,29 miljoni, kas ir par 2,4 procentiem mazāk nekā pērn. Sīvākais sāncensis ir Ķīnas BYD, kura pārdošanas apjomi pieauga par 11,5 procentiem līdz 1,17 miljoniem BEV.

Trešajā vietā ir Volkswagen grupa. Pārdošanas apjoms samazinājās par 4,6 procentiem līdz 506 500 elektromobiļiem visā pasaulē, taču krītoties arī citu piedziņas veidu piegādēm, BEV daļa saglabājas aptuveni tādā pašā līmenī kā iepriekšējā gadā – aptuveni 8 procenti.

 
Visi komentāri
 
felix65 19.oktobris 2024 6:40
14 0 Atbildēt

Nav žēl- lai jau pērk kas grib, tikai pēc tirgus likumiem un bez uzspiešanas tiem, kuri negrib.

imzz 19.oktobris 2024 10:56
3 2 Atbildēt

īpaši strauju tempu demonstrējot Ķīnā. ; Ķīnas BEV kalpošanas laiks esot 4-5 gadi.

Jebal 19.oktobris 2024 11:18
2 0 Atbildēt

Gandrīz visiem ķīnas sūdiem īss kalpošanas laiks. Tikai aļiks un temu ir latvijā populārākie veikali

Sergejs 21.oktobris 2024 16:54
0 0 Atbildēt

Jo pirkt lētu krāmu un cerēt uz brīnumu ir cilvēka dabā. Nesaku ka vajag to pašu krāmu pirkt pa lielu naudu, bet nēsāt plastmasas divreizējos apavus vai pēc fenola smirdošu tējkannu pa 2eur, nu katram savs. Es arī Amazone.de redzot ka pārdevējs ir xincincai padziļināti pētu atsauksmes/aprakstus par preci un kā likums aizeju pie vācu ražotājā/pārdevēja

imzz 19.oktobris 2024 12:54
4 0 Atbildēt

Tad nupat noklausījos vienu video. Ķīniešu ģimene nopērk EV, ne dārgo galu, ap 100 000 juaņu , t.i. 13000 EUR, pēc dažiem gadiem, garantijas nav vai beigusies, servisā konstatē, ka caurums šasijā ( nezinu, kā īpašnieki to konstatēja laikam mitrums nāk iekšā), remonts 60 000 juaņu, t.i. 7800 EUR, to sataisa, pēc tam noplīst navigācia utt.

Chinese EVs’ Shocking Truth: Lifespan Only Four-Five Years! Intentional

www.youtube.com/watch?v=t-qbelIi7I4

650 19.oktobris 2024 14:26
2 0 Atbildēt

Kkur nupat lasīju, ka elektromobīļu pieaugums Ķinā esot krievam krietni ieriebis naftasproduktu eksporta jomā.Kovids "ņe prokanal",ssankcijas arī nē, nu ta tagad uzspiedīsim uz šo.

Tuksneša princis jau 3x noprirsties paspējis par 50usd/gal, taču LVijas naftassmagnāti beidzamās nedēļās laikā cenu ir pacēluši.Tūliņ būtu jābūt ziemas dd bez bio (kurš nesen aprill aprillī krietni sadārdzināja visu to passākumu)), taču cenas nekrīt.Gluži otrādi, tās tikai tūliņ vēl Augs. Jā. ;p

imzz 19.oktobris 2024 16:31
2 0 Atbildēt

"26. septembris (Reuters) — Saūda Arābija gatavojas atteikties no sava neoficiālā 100 USD par barelu naftas cenas mērķa, jo tā gatavojas palielināt izlaidi, lai atgūtu tirgus daļu, pat ja tas nozīmētu zemākas cenas, ceturtdien ziņo Financial Times."

ZZZZ 20.oktobris 2024 11:35
2 1 Atbildēt

ĶTR 650 reizes lielāki un svarīgāki savi plāni uz. Mēs vēl nezinām par ko sist plaukstiņas. Lācis vs skudras!?

650 20.oktobris 2024 20:00
0 0 Atbildēt

Šis laikam bija tas raksts/Par. www.moscowtimes.ru/2024/10/16/bu...i-ugol-a145065 -bet zinkā, neba jau kuram katram pasaules loham pastāv iespēja visu izdarīt līdzīgi "kā pie ķīniešiem".

Arturs 20.oktobris 2024 10:23
0 2 Atbildēt

Nu ja Ķīnā ID 3 maksā 13 k tad kāda starpība cik ilgi ripo

Onsis 20.oktobris 2024 8:19
2 1 Atbildēt

Ķīna ir komunistu valsts, tur nevienam neprasa ar kādu auto gribi braukt, tā ķīna it kā cer likvidēt smogu lielajās pilsētās.

Un lai būtu elektrība ar ko lādēt būvē blakus pilsētām akmeņogļu elektrostacijas! 

Tā ka sanāk, pārvietojas ar akmeņogļu degvielu!

ZZZZ 20.oktobris 2024 9:54
0 1 Atbildēt

Tāda ir Vācijas Tesla.

ZZZZ 20.oktobris 2024 9:54
0 1 Atbildēt
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tālākais un garākais auto tests no Ķīnas, ja dabūšu Ķīnas autovadītāja apliecību‼️ 1 400 km & Pandas (+ VIDEO) 1

Pandas? Tālākais un garākais auto tests no Ķīnas jau pēc pāris dienām - ja dabūšu Ķīnas autovadītāja apliecību 1 400 km. Mēs gatavojamies doties vienā no iespaidīgākajiem auto testiem, kas tiks veikts ar vienu no lielajiem Ķīnas autoražotājiem. Pēc pāris dienām sākas brauciens 1 400 km distancē. Lasīt vairāk

 

Kāpēc Dreiliņu rotācijas aplis kļuvis par vienu no satiksmes "melnajiem punktiem"? (+ VIDEO) 18

Rīgā, Dreiliņos, ir rotācijas aplis, ko sauc par “Sievasmātes apli”, jo kādreiz tur blakus bijusi kafejnīca ar nosaukumu "Pie sievasmātes". Dreiliņu aplis ir izveidojies par vienu no tā dēvētajiem “melnajiem punktiem”, kur ik gadu notiek ļoti daudz satiksmes negadījumu. Lasīt vairāk

 

Nissan Tekton – gandrīz Dacia Duster, bet – Indijas tirgum

Japānas autobūves uzņēmums Nissan piesaka jaunu SUV, kas izstrādāts uz mums labi zināmā Dacia Duster bāzes. Lasīt vairāk

 

Mercs aicina ES atcelt plānoto iekšdedzes dzinēju spēkratu tirdzniecības aizliegumu 25

Vācijas kanclers Frīdrihs Mercs pirmdien paziņoja, ka viņš vēlas, lai Eiropas Savienība (ES) atteiktos no mērķa līdz 2035.gadam izbeigt jaunu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, jo viņa valsts meklē iespējas palīdzēt savai automašīnu rūpniecībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti