Visi komentāri - Par 84 procentiem – BMW piedzīvo dramatisku peļņas kritumu

Par 84 procentiem – BMW piedzīvo dramatisku peļņas kritumu 23

 

Foto: BMW

iAuto | 10.novembris 2024 10:19

64 procentu peļņas kritums, ko piedzīvoja Volkswagen ir vēl gluži labs iznākums salīdzinājumā ar BMW, kas trešajā ceturksnī spiests fiksēt peļņas samazināšanos par veseliem 84 procentiem salīdzinājumā ar 2023. gada rezultātu.

Pēc Volkswagen un Audi, BMW ir jau trešais vācu autoražotājs, kas piedzīvo iespaidīgu peļņas kritumu. Kā vēsta vācu izdevums Bild, Minhenes autoražotājs no jūlija līdz septembrim nopelnījis 476 miljonus eiro, kas ir par gandrīz 84 procentiem mazāk nekā pērn šajā periodā. BMW pārdošanas apjomi samazinājušies par gandrīz 16 procentiem līdz 32,4 miljardiem eiro.

Kā iemesli sliktajam sniegumam tiek minētas problēmas ar noietu Ķīnas tirgū, kā arī septembrī piedzīvotais un ar bremžu problēmām saistītais 1,5 miljonu transportlīdzekļu atsaukums, ko BMW bija spiests novērst rēķinoties ar izmaksām "trīsciparu miljonu eiro apmērā".

Arī Volkswagen trešajā ceturksnī reģistrēja ievērojamu peļņas kritumu – augstās ražošanas izmaksas un vājie pārdošanas apjomi Ķīnā samazināja tīro peļņu par 63,7 procentiem līdz nedaudz mazāk nekā 1,58 miljardiem eiro.

Volkswagen meitasuzņēmuma Audi pārdošanas apjoms trešajā ceturksnī bija aptuveni 15 miljardi eiro, kas ir par 5,5 procentiem mazāk nekā iepriekšējā gadā. Audi zīmola pārdošanas apjomi samazinājās par 16 procentiem līdz aptuveni 403 000 automašīnu.

 
Visi komentāri
 
ZZZZ 10.novembris 2024 10:42
0 0 Atbildēt

T ass var būt īstenībā?

0pis 10.novembris 2024 10:54
2 1 Atbildēt

Prasītos anal ītika par iemesliem, kuru dēļ vācu premiālie brendi (vai zīmoli, kā tagad saka latvijci) vairs nava tik pieprasīti, kā agrāk (t.i. pagātnē).

WALA 11.novembris 2024 11:17
0 0 Atbildēt

Pieprasīti ir joprojām, bet tiem ir slikta slava otrreizējā tirgū, kas gan nav gluži tikai ražotāju vaina, un pat tica'māk ka otrā vai trešā īpašnieka vaina ekonomējot uz auto apkalpošanu. Tiesa teiksim ASV vispār ir ķeza - tur nereti servisu ( arī autorizēto) kvalitāte ir zem katras kritikas ....

ZZZZ 11.novembris 2024 12:51
1 0 Atbildēt

Gribētu stipri nepiekrist WALA, jo tos jaunos apkalpo šā vai tā kas tur īpašnieks, jo garantija. Bet ak vai ta detaļa nav vajadzīgā, ta gļuku noķert nevar utt. Viss nav tik skaisti kā reklāmas ruļļos, kur pa tukšu skaistu celiņu Itālijas utt piekrastes klinšu skatos laiski gozējis iAuto fonā.

anonimikis 10.novembris 2024 11:22
0 9 Atbildēt

Jaunās paaudzes pircējiem nevajag kūpošus un rūcošus smerdeļus, viņi grib klusus elektroauto.

imzz 10.novembris 2024 14:03
9 1 Atbildēt

Un tagad, bērni, klausieties nākamo pasaku par burvju ēzeli ;)

W12 10.novembris 2024 18:08
15 1 Atbildēt

->anonimikis

Jaunajai paaudzei vispār neko nevajag…labākajā gadījumā elektroskūteri, iPhone rokās, austiņas saspraustas ausīs un uz priekšu…Man pat īsti nav skaidra viņu dzīves uztvere un filozofija. Viņiem viss notiek virtuālajā pasaulē.

Ābols 2.janvāris 2025 8:55
0 0 Atbildēt

Pietam visu vajag TAGAD, bez darba un strādasanas, jo tas ir pārak grūti un nogurdinoši!

 Viss tiek iegūts kādos 'īrlīgumos' kur totāli netiek nedz lasīts nedz izvērtētas procentlikmes. Galvenais ir noticēt smukajām reklāmām, kur dod visiem.

Visu ņem, visu dod, viss ir vienkārsi iegūstams un tev kabatā itkā viss ir jaunākais, vari blatot ar domu lai citiem skaustu, bet par to cik ikmenes maksā - noklusē... Kā arī tev nekas galā nepieder.... 😂 Noželojami!

Betons 10.novembris 2024 13:39
5 20 Atbildēt

Tieši tā. Kuposi un smirdoši drapaki ir vajadzīgi seniliem pēc naftlīna smirdošiem komunistu kraķiem, jaunajai paaudzei vajag ātrus un klusus elektroauto.

Tagil 10.novembris 2024 20:54
1 1 Atbildēt

Kadam stulbenim jabūt lai gribetu sev pretīgo elektroauto😂

Nu nez 10.novembris 2024 15:59
7 0 Atbildēt

Jaunajai paaudzei vispār nevajag nekādu auto.  Pilnīgi pietiek ar telefonu, kas pieslēgts i-netam. 

Kā Matrixā.  Bet tie kuriem vajag, ir vecajā laikmetā aizkavējušies sociopāti  😁

imzz 10.novembris 2024 16:22
5 0 Atbildēt

Tas jau ticamāk. Tomēr, pārejas periodā kaut kādu personisko mobilitāti vēl vajadzēs, bet tai pietiks ar divriteņiem un stāvdrāžiem.

W12 10.novembris 2024 18:12
6 0 Atbildēt

Šis viss ir tikai sākums…Pavisam drīz šī procesa sekas mēs izjutīsim Latvijā. Gatavojamies nākamajam krīzes vilnim.

wons 10.novembris 2024 23:59
2 0 Atbildēt

Stājas bizness, ne tikai vācu autoražotājiem, tas pats ir būvniekiem un ne tikai Vācijā. Viss vēl sliktāk, kā pirms iepriekšējās krīzes, kura Latvijā sākās vēlāk.

Zems IQ 10.novembris 2024 18:46
3 4 Atbildēt

476 miljoni slikta peļņa? Njā!

Sergejs 11.novembris 2024 14:14
1 0 Atbildēt

IQ tiešām zems. 

 Ja 476 miljonus nopelna apgrozot 1-2 miljardus tad tas ir daudz. Ja tas ir apgozot 32 miljardus tad tā sev, neliela, turklāt ņemot vērā ka tas ir globāls megauzņēmums ar 154950 darbiniekiem.

Bijušais nabags 10.novembris 2024 19:59
0 0 Atbildēt

Vai nauda galvenais katik ir ko ēst gultā un jāguļ peļķē....

Chalenger 10.novembris 2024 20:35
4 0 Atbildēt

ja pirktu jaunu auto, mana izvēle nebūtu ne bmw, ne audi, tieši tik vienkārši

Jaaaniis 20.decembris 2024 9:34
0 0 Atbildēt

Es braucu ar 20 gadīgu bmw, jaunu vai mazlietotu nemūžam nepirktu, no jaunajiem jēdzīgākais auto šobrīd ir Mazda vai Toyota, mazi viegli ar aizmugures piedziņu.

maaris 7.janvāris 2025 9:51
0 0 Atbildēt

kuras ir tās mazdas, toyotas mazās ar pakaļpiedziņu ? Negribi šodien pa apledojušiem ceļiem ar vieglu pakaļpiedziņas autiņu pabraukt ? Un, protams, bez radzēm, jo tas ir slikti

Esmus 13.novembris 2024 12:22
0 2 Atbildēt

Lai konkurētspējīgi ražotu kaut ko no metāla vajag metālu un energoresursus par zemām cenam,neteikšu skaļi no kurienes.

Krotow 15.novembris 2024 15:18
1 0 Atbildēt

No tavas guļamistabas.

Slinkais 25.novembris 2024 12:55
0 0 Atbildēt

Uzražojiet tehniski vienkāršu auto, 90gadu līmenī.  kas palien zem izmešu latiņas. Vesels bars retrogrādu atskries ar naudu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Aston Martin piesaka krosovera DBX S modeli (+ FOTO)

Salīdzinājumā ar parasto DBX jaunais modelis ir vieglāks, jaudīgāks un dārgāks. Lasīt vairāk

 

Volkswagen rūpnīcās uzsāks Ķīnas Chery automobiļu ražošanu 5

Ķīnas ceturtais lielākais autobūves uzņēmums Chery esot tuvu darījuma noslēgšanai par divu Volkswagen rūpnīcu iegādi. Lasīt vairāk

 

Aizsardzibas ministra un NBS komandiera preses konference (+ VIDEO) 1

Aizsardzības ministrijas preses konferencē piedalās aizsardzības ministrs Andris Sprūds un Nacionālo bruņoto spēku komandieris ģenerālmajors Kaspars Pudāns. Lasīt vairāk

 

Ķīnā prezentēts Rolls-Royce konkurents – Maextro S800 piedzīvo pirmizrādi (+ FOTO) 4

Ķīniešu luksusa sedans, kas konkurēs ar Rolls-Royce un Mercedes-Maybach, piedāvā uz pusi mazāku cenu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti