BMW vadītājs Olivers Cipse brīdina par riskiem, kas saistīti ar lēmumu pakāpeniski pārtraukt iekšdedzes dzinēju izmantošanu līdz 2035. gadam.
Vācijas autobūves koncerna vadītājs kritizējis Eiropas Savienības lēmumus, uzskata tos par sasteigtiem un brīdina, ka šāda rīcība ir drauds Eiropas autobūves konkurētspējai. Viņš uzskata, ka pieturoties pie šādas politikas, Eiropas auto industrija var sarukt uz pusi.
Fiksēta datuma vietā Cipse aicina pakāpeniski samazināt CO₂, lai veicinātu tehnoloģiju attīstību šajā jomā. Izpilddirektors uzsver, ka BMW paļaujas ne tikai uz elektromobiļiem, bet arī uz citiem piedziņas risinājumiem un tas ir BMW veiksme pamatā.
Cipses atziņām nepiekrīt Volkswagen, kas tieši tādu stratēģiju kā BMW vaino autobūves neveiksmēs ceļā uz zaļo nākotni.
BMW pieeju, acīmredzot novērtējuši arī konkursa „German Car of the Year 2025” eksperti, kas šogad piešķīruši uzvaru BMW 5. sērijai - modelim, kas piedāvā ne tikai elektriskas modifikācijas, bet gan pilnu pilnu izvēles spektru, ieskaitot arī iekšdedzes dzinējus un hibrīdiekārtas.
Šajos grūtajos laikos tas tur BWM boss laikam bija teju Vienīgais, kurš savas markas lietotājus (kuri drošvien arī šis markas ietvaros sasstāda ap 4/5 no visu lietotāju kop skaita) ieteica neskriet ar galvu/sienā un uzmundrināja attiecībā uz dd motoru perspektīvu.Visu cieņu tādam Vadītājam.
Atšķirībā īpaši no tāda gluma suudaliekuļa, kā vispārzināmā marka ar 4gab apaļām olām līdzīgu veidojumu uz sava logo.
Un (protams) atšķirībā no tā tur Lohagatves gibrīdā kondzerbuņ'džu izplatītāj pļjūtmaņa, kurš te pirms 3g iA titullapā sludināja europejisko Nāvesspriedumu un visādi citādi neķītri plātījās.
Vispār ir tāda marka kā Mercedes, kuras vadonis Ola (uzvārdu neatminos) te vienubrīd pateica - nākotne elektromobiļiem, kam nepatīk, pisiet nah (mazliet pieklājīgāk, bet ideja tā pati).
Pagāja kādi burtiski daži mēneši vai pat mazāk un pēkšņi Ola paziņoja, ka "rūpējoties par klientiem, mēs tomēr ražosim arī tos kaitīgos auto". Nu gan jau vēl bija piebilde, ka izglītosim viņus par ilgtspējīgu būtību.
Nu varbūt, par šo (to) marku nessmu tik smalki izinformēts.Bet nu ja Vadoša persona maina savu vadošo viedokli, patērētājiem ta ir Cerīga zīme.Taču zīmols par kuru "es" kā privāt persona (Lohs) esmu "fanojis" nujaugan drīz teju 3gab garu mokošu gādu 10mitus, man ir licis diži Vilties.Jā. ;p
Man vairāk Volvo patika - tie kaislīgi kreklu uz krūts plēsa un ar papēdi pa to krūti klapēja ka "tikai elektro un kā tik ne no 2025". Beigās arī "R" ieslēdza.
Veselajam saprātam ir tāda tieksme - uzvarēt gala rezultātā. Jautājums cik dziļi auzās būs pirms tā uzvaras iebraukts.
Nav saprotams ko gribēji uzrakstīt, bet BMW šefam ir taisnība - viņi tērē naudu tehnoloģijam, kas nomirs. Attiecīgi zaudēs būtisku tirgus daļu, jo varēja veltīt visus spēkus konkurētspējīgu elektroauto izveidei.
Vissmiekligakie, protams, ir tie, kas tērē naudu ūdeņraža idejām. Cerot, ka korupcija un politiskie lobiji šo ieviesīs dzīvē un visi brauks dārgāk un neekoloģiskāk kā ar dīzeliem.
Kā tā,kā nav Saprotams?? Valstiski Vidējais šodienas LOHS te "brauc" ar 16gv hlamu, kuram ir "cena" labi ja pāris k eur un viņam NAV pat ne teorētisku izredžu tikt nedz pie jauna auto, ne kur nu vēl pie elektoauto.Viņš (iespējams!) gribētu "tikt" pie mazāk smirdīga dd vai (pat!) vienkārši saremontēt savu to esošo (lai tas mazāk smirdētu), taču arī priekš tam viņa līdzekļi ir stipri ierobežoti.Jo TAGAD viņu te dīrās no visām pusēm un pilnīgi visās naudas tērēšanas jomās.Nebūs viņam diži lieku līdzekļu nedz tam remontam, ne īsti pat ne degvielai.Naksies mazāk braukt, vai pat "atteikties/no".Jēga ir acīmredzami saredzama- padarīt pēc iespējas lielāku sabiedrības daļu par Nabagiem.
Vai (es?) pretendēju būt kā visulohu.elvē "advokāts"- nee, man principā ir kkpd (po/uj..)..Bet "es" nevēlos maksāt par to, ko "man nevajag".Vai "no sevis Piemaksāt" par kādas atsevišķu vippersonu gruppas smalki (gruppveidā) izplānotajām "izpriecām".To visu suudu "ne es" pieņēmu, ka "manai" Valstij būs ik gadu jāmaksā vai nu 200+muļļjonu "sods", vai nu piespiedu kārtā "jāievieš" nezciktur to 200+ tūkst elektromoībļu.Tā taču ir APZINĀTA sabotāža, cilvēku/parasto (lohu..) "izputināšanas" kārtējais Ģenerālmēģinājums.