Visi komentāri - BMW boss kritizē pārāk ātru pāreju uz elektrisko mobilitāti

BMW boss kritizē pārāk ātru pāreju uz elektrisko mobilitāti 15

 

Foto: BMW

iAuto | 17.novembris 2024 4:51

BMW vadītājs Olivers Cipse brīdina par riskiem, kas saistīti ar lēmumu pakāpeniski pārtraukt iekšdedzes dzinēju izmantošanu līdz 2035. gadam.

Vācijas autobūves koncerna vadītājs kritizējis Eiropas Savienības lēmumus, uzskata tos par sasteigtiem un brīdina, ka šāda rīcība ir drauds Eiropas autobūves konkurētspējai. Viņš uzskata, ka pieturoties pie šādas politikas, Eiropas auto industrija var sarukt uz pusi.

Fiksēta datuma vietā Cipse aicina pakāpeniski samazināt CO₂, lai veicinātu tehnoloģiju attīstību šajā jomā. Izpilddirektors uzsver, ka BMW paļaujas ne tikai uz elektromobiļiem, bet arī uz citiem piedziņas risinājumiem un tas ir BMW veiksme pamatā.

Cipses atziņām nepiekrīt Volkswagen, kas tieši tādu stratēģiju kā BMW vaino autobūves neveiksmēs ceļā uz zaļo nākotni.

BMW pieeju, acīmredzot novērtējuši arī konkursa  „German Car of the Year 2025” eksperti, kas šogad piešķīruši uzvaru BMW 5. sērijai - modelim, kas piedāvā ne tikai elektriskas modifikācijas, bet gan pilnu pilnu izvēles spektru, ieskaitot arī iekšdedzes dzinējus un hibrīdiekārtas. 

 
Visi komentāri
 
650 17.novembris 2024 13:53
5 2 Atbildēt

Šajos grūtajos laikos tas tur BWM boss laikam bija teju Vienīgais, kurš savas markas lietotājus (kuri drošvien arī šis markas ietvaros sasstāda ap 4/5 no visu lietotāju kop skaita) ieteica neskriet ar galvu/sienā un uzmundrināja attiecībā uz dd motoru perspektīvu.Visu cieņu tādam Vadītājam.

Atšķirībā īpaši no tāda gluma suudaliekuļa, kā vispārzināmā marka ar 4gab apaļām olām līdzīgu veidojumu uz sava logo.

Un (protams) atšķirībā no tā tur Lohagatves gibrīdā kondzerbuņ'džu izplatītāj pļjūtmaņa, kurš te pirms 3g iA titullapā sludināja europejisko Nāvesspriedumu un visādi citādi neķītri plātījās.

iciks 17.novembris 2024 22:14
5 1 Atbildēt

Vispār ir tāda marka kā Mercedes, kuras vadonis Ola (uzvārdu neatminos) te vienubrīd pateica - nākotne elektromobiļiem, kam nepatīk, pisiet nah (mazliet pieklājīgāk, bet ideja tā pati).

Pagāja kādi burtiski daži mēneši vai pat mazāk un pēkšņi Ola paziņoja, ka "rūpējoties par klientiem, mēs tomēr ražosim arī tos kaitīgos auto". Nu gan jau vēl bija piebilde, ka izglītosim viņus par ilgtspējīgu būtību.

650 17.novembris 2024 23:08
2 0 Atbildēt

Nu varbūt, par šo (to) marku nessmu tik smalki izinformēts.Bet nu ja Vadoša persona maina savu vadošo viedokli, patērētājiem ta ir Cerīga zīme.Taču zīmols par kuru "es" kā privāt persona (Lohs) esmu "fanojis" nujaugan drīz teju 3gab garu mokošu gādu 10mitus, man ir licis diži Vilties.Jā. ;p

Sergejs 19.novembris 2024 13:38
0 0 Atbildēt

Man vairāk Volvo patika - tie kaislīgi kreklu uz krūts plēsa un ar papēdi pa to krūti klapēja ka "tikai elektro un kā tik ne no 2025". Beigās arī "R" ieslēdza.

 Veselajam saprātam ir tāda tieksme - uzvarēt gala rezultātā. Jautājums cik dziļi auzās būs pirms tā uzvaras iebraukts.

Vaards 18.novembris 2024 10:46
2 0 Atbildēt

Nav saprotams ko gribēji uzrakstīt, bet BMW šefam ir taisnība - viņi tērē naudu tehnoloģijam, kas nomirs. Attiecīgi zaudēs būtisku tirgus daļu, jo varēja veltīt visus spēkus konkurētspējīgu elektroauto izveidei. 

Vissmiekligakie, protams, ir tie, kas tērē naudu ūdeņraža idejām. Cerot, ka korupcija un politiskie lobiji šo ieviesīs dzīvē un visi brauks dārgāk un neekoloģiskāk kā ar dīzeliem.

650 18.novembris 2024 13:29
4 0 Atbildēt

Kā tā,kā nav Saprotams?? Valstiski Vidējais šodienas LOHS te "brauc" ar 16gv hlamu, kuram ir "cena" labi ja pāris k eur un viņam NAV pat ne teorētisku izredžu tikt nedz pie jauna auto, ne kur nu vēl pie elektoauto.Viņš (iespējams!) gribētu "tikt" pie mazāk smirdīga dd vai (pat!) vienkārši saremontēt savu to esošo (lai tas mazāk smirdētu), taču arī priekš tam viņa līdzekļi ir stipri ierobežoti.Jo TAGAD viņu te dīrās no visām pusēm un pilnīgi visās naudas tērēšanas jomās.Nebūs viņam diži lieku līdzekļu nedz tam remontam, ne īsti pat ne degvielai.Naksies mazāk braukt, vai pat "atteikties/no".Jēga ir acīmredzami saredzama- padarīt pēc iespējas lielāku sabiedrības daļu par Nabagiem.

Vai (es?) pretendēju būt kā visulohu.elvē "advokāts"- nee, man principā ir kkpd (po/uj..)..Bet "es" nevēlos maksāt par to, ko "man nevajag".Vai "no sevis Piemaksāt" par kādas atsevišķu vippersonu gruppas smalki (gruppveidā) izplānotajām "izpriecām".To visu suudu "ne es" pieņēmu, ka "manai" Valstij būs ik gadu jāmaksā vai nu 200+muļļjonu "sods", vai nu piespiedu kārtā "jāievieš" nezciktur to 200+ tūkst elektromoībļu.Tā taču ir APZINĀTA sabotāža, cilvēku/parasto (lohu..) "izputināšanas" kārtējais Ģenerālmēģinājums.

anonimikis 17.novembris 2024 14:21
0 6 Atbildēt

Šitas ir tas pats gurdais boss, kurš nolaidis BMW līdz kliņķim. Skat ziņu pirms nedēļas, par peļņas kritumu gandrīz 100% apmērā.

650 17.novembris 2024 19:45
2 0 Atbildēt

Kas ira šis : www.lsm.lv/raksts/zinas/...osanu.a576656/ -tas ir kāds  akūts elektrībass trūkums vai prāta iztrūkums? Jeb vienkārši kāda (pašsaprotama.loģiska) daļa no vispārējā (visuaptverošā, Dižā, kolektīvi vadāmā) lohukultivācijas Mehānisma?

:-) 19.novembris 2024 11:55
2 0 Atbildēt

Tas tieši ar EV saistīts. Tāpēc jau satraucas, ka nopelnītoe iegrūž bezjēdzībā, un fināla Uzņēmumam ir peļanas kritums. Gausu gan nesatrauc peļņa, liekas viņam svarīgi ir zaudējumi. 49 miljoni uzrādītie, 30 grāmatvedōbā paslēptie, kuri uzpeldēs nākošā gadā 1. ceturksnī. Identiski kā ar 2023. gada "+" rādītājiem.

Onsis 18.novembris 2024 10:11
8 1 Atbildēt

Elektro auto jau nav slikts, tikai cilvēkiem, uzņēmumiem, kuri daudz pārvietojas, dzīvo dzīvokļu mājā, tas galīgi neder.

Redzi 18.novembris 2024 12:35
0 0 Atbildēt

Par to nerunā, taču tas nederēs arī lielākajai daļai cilvēkiem ar invaliditāti, kas pārvietojas ratiņkrēslā - daļa šo cilvēku trauma ļauj tikt galā ar degvielas uzpildes pistoli vai uzlādes kabeli, taču tuvu ne visiem.

650 18.novembris 2024 13:52
0 0 Atbildēt

Ar kādu gan iepriekš pieredzēto passaules mēroga "pāreju" varētu salīdzināt šodien aktuālo (brīvprātīgo..) pārkāpšanu no ICE uz EV ? 

Varbūt ar nesalīdzināmi sadzīviski prasti lētajām "pārejām" no fotofilmām un anaalōgajām ierakstu lentām uz digitālajiem datu nesējiem? Vai varbūt no CRT uz LCD, ar sekojošo uz LED? 

Nu cik tas toreiz reāli "izmaksāja"(cik Reižu Dārgāk) tādam reālajam loh-lietotājam, salīdzinot ar šo te "šodienas" elektrofarsu?

Kanibaals 19.novembris 2024 13:47
0 0 Atbildēt

Nu šausmīgi ātri. Nez ko ķīniešiem tas problēmas nesagādāja.

Krotow 19.novembris 2024 16:23
1 0 Atbildēt

Ķīniešiem EV ražosanai izejvielas turpat pašu sētmalē guļ. Un partija pateica - visi brauksiet ar EV vai nebrauksiet nemaz.

Krotow 19.novembris 2024 16:24
0 0 Atbildēt

BMW propagandētais braukšanas stils ar tiešu un netiešu CO2 samazināšanu nu pavisam neiet kopā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BAW 212 – ķīniešu apvidus auto no rudens arī Eiropā (+ FOTO)

Uzreiz pēc pirmizrādes IAA Mobility 2025 izstādē, Ķīnas ražotāja Beijing Automobile Works (BAW) apvidus auto kļūs pieejams arī Eiropā. Vācijā tā cena sāksies no atzīmes 39 995 eiro. Lasīt vairāk

 

Armijas zābakus noformē kā mēbeles – ģimenes biznesa īpatnības valsts iepirkumos (+ VIDEO) 2

Noraidot kasācijas sūdzības, jūlijā stājies spēkā spriedums par mēģinājumu izkrāpt no valsts it kā pārmaksāto PVN, kurā notiesāta regulāra publisko iepirkumu uzvarētāja “Brief” īpašniece Ildze Voita, kā arī viņas dzīvesbiedrs un “Brief” darbinieks dažādos laika periodos Kārlis Borks-Putniņš, kurš notiesāts arī par dokumenta viltošanu mantkārīgā nolūkā. Lasīt vairāk

 

Pie Biķernieku apļa Opel vadītājs 2.2 promiļu reibumā ietriecas BMW - 23.08.2025 (+ VIDEO) 8

Pirms Biķernieku ielas apļa neregulētās gājēju pārejas Rīgā notikusi 2 auto sadursme - 23.08.2025! Paldies iAuto aculieciniekam par iesūtīto video, sūti arī Tu! Lasīt vairāk

 

Jauns rekords – elektriskais Xpeng P7 diennaktī nobrauc 3961 kilometrus 1

Xpeng P7 pārspējis Xiaoi YU7 iepriekšējo 24 stundu rekordu par 17 kilometriem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti