Visi komentāri - "Volkswagen" izpilddirektors: Uzņēmuma nākotnes nodrošināšanai nepieciešami steidzami pasākumi

"Volkswagen" izpilddirektors: Uzņēmuma nākotnes nodrošināšanai nepieciešami steidzami pasākumi 2

 

Foto: Volkswagen

Nozare.lv | 5.decembris 2024 9:58

Vācijas autobūves koncerna "Volkswagen" izpilddirektors Olivers Blūme uzņēmuma galvenajā pārvaldes birojā Volfsburgā notikušajā sanāksmē aizstāvējis ieplānotos restrukturizācijas pasākumus, uzsverot, ka nepieciešami steidzami pasākumi autoražotāja nākotnes nodrošināšanai.

"Pašreizējā situācija ir nopietna," slēgtajā sanāksmē sacīja Blūme.

Viņš norādīja, ka konkurences radītā spriedze palielinās, bet pieprasījums samazinās. "Turklāt mūsu darbaspēka izmaksas Vācijā tagad kļuvušas pārāk augstas," uzsvēra Blūme.

Komentējot pašreizējās nesaskaņa ar Vācijā ietekmīgo arodbiedrību "IG Metall", kas šonedēļ rīkoja "Volkswagen" strādājošo brīdinājuma streikus, Blūme sacīja, ka "mēs esam kopīgi ieinteresēti atrast risinājumu".

Vienlaikus Blūme skaidroja, ka "IG Metall" ierosinājumi, lai novērstu darbavietu likvidēšanu, ir nepietiekami, taču tas būtu sākumpunkts sarunām.

"Mūsu produkti ir labi, tagad mums jāsamazina izdevumi visās jomās. Mēs varam ražot pasaulē labākos automobiļus, bet tam nav nozīmes, ja mēs ar tiem nepelnām naudu," sacīja Blūme.

"Volkswagen" pieprasa Vācijā strādājošo algas samazināt par 10% un norāda, ka nevar izvairīties no ražošanas jaudas samazināšanas rūpnīcā, kurās tā pašreizējā līmenī vairs nav nepieciešama. Darbinieku pārstāvji vēstī, ka uzņēmums ierosinājis Vācijā slēgt trīs rūpnīcas.

"Volkswagen" smagi skāris ražošanas izmaksu kāpums, nepārliecinošā pāreja uz elektroauto ražošanu un spēcīgā konkurence nozīmīgajā Ķīnas tirgū, un septembra sākumā tas pavēstīja, ka uzņēmumam nepieciešama ievērojama restrukturizācija konkurētspējas saglabāšanai, un tas apsver iespēju pirmo reizi savā 87 gadus ilgušajā vēsturē Vācijā slēgt ražotnes.

Autoražotājs septembrī atcēla vienošanos ar darba ņēmējiem Vācijā, kas nepieļauj piespiedu atlaišanu līdz 2029.gada beigām. Šī vienošanās bija spēkā kopš 1994.gada. Tagad uzņēmumam iespējams likvidēt darba vietas, sākot no 2025.gada vidus.

Eiropas autoražotājiem bažas rada arī Eiropas Savienības lēmums noteikt papildu ievedmuitas tarifus Ķīnā ražotiem elektromobiļiem, kas var izraisīt Pekinas atbildes reakciju.

Grūtības valda visā Eiropas autorūpniecības sektorā, jo pieprasījums ir vājš un pāreja uz elektromobiļiem ir kūtrāka par gaidīto.

 
Visi komentāri
 
Krotow 5.decembris 2024 17:00
0 0 Atbildēt

- mūsu darbaspēka izmaksas Vācijā tagad kļuvušas pārāk augstas...

Tas būs vairāk jautājums pasaules varenajiem un banku finansistiem, kuri taisa naudu burtiski no zila gaisa. Varbūt vienreiz pietiks audzēt globālo inflāciju kurai nekādas algas netiek līdz.

gunbox 6.decembris 2024 12:14
0 0 Atbildēt

Uzņēmuma nākotni nodrošinās, ja noņems pusi no overpraisotās cenas un elektroauto sāks tirgot par reālo izcenojumu nevis x4.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche 718 Boxster/Cayman finiša taisnē

Vēl tikai pāris mēneši un Porsche 718 Boxster/Cayman ražošana noslēgsies, bet ražotājs, kaut arī lēnāk nekā iepriekš plānots, turpinās ceļu pilnīgas elektrifikācijas virzienā. Lasīt vairāk

 

Volvo izgatavojis pēdējo V90 universāli 9

Vakar no Volvo rūpnīcas konveijera Torslandā noripojis pēdējais V90 universāla eksemplārs, atstājot V60 kā vienīgo modeli ar šāda tipa virsbūvi. Lasīt vairāk

 

177 Zs un 228 km/h - Škoda piedāvā visu laiku jaudīgāko Fabia (+ FOTO) 5

Čehijas autobūves uzņēmums Škoda izstrādājis īpašo modeli Fabia 130, kas veltīts uzņēmuma 130 gadu jubilejai. Lasīt vairāk

 

Amazon Prime 2025 Rudens cenu piedāvājumi (+ FOTO) 1

iAuto redakcija ieskatās interesantākajos Amazon Prime rudens piedāvājumos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti