Visi komentāri - Nio ET9 – luksusa sedana pirmos 999 eksemplārus izpērk dažu stundu laikā (+ FOTO)

Nio ET9 – luksusa sedana pirmos 999 eksemplārus izpērk dažu stundu laikā (+ FOTO) 12

 

Foto: Nio

iAuto | 24.decembris 2024 9:34

Ķīnas autobūves uzņēmuma Nio jaunā flagmaņa pārdošanas starts izrādījies ļoti veiksmīgs – klientus nav izbiedējusi prasītā cena aptuveni 112 000 dolāru vērtībā, jo visi 999 ET9 First Edition eksemplāri rezervēti vien dažu stundu laikā.

Salīdzinājumā ar standarta ET9, First Edition piedāvā 23 collu riteņus, panorāmas jumtu, ekskluzīvas emblēmas, citus interjera materiālus un papildu ekstras, kas uzlabo pasažieru komfortu.

Nio ET9 sāks piegādāt martā. Standarta izpildījumā 5,3 metru sedans ar 3,25 m riteņu garenbāzi piedāvā vietu četriem braucējiem, kā arī bagāžas telpu 544 l. aizmugurē un 105 l. zem priekšējā pārsega. Tehniski dāsni ekipētais sedans ir aprīkots ar elektroniski kontrolējamu šasiju un aktīvo pneimatisko piekari ar elektrohidrauliskiem amortizatoriem. Aizmugures pasažieriem garantēts īpaši augsts komforta līmenis, ko nodrošina elektriski regulējami sēdekļi, atpūtas funkcija ar pusguļus pozu, 35 skaļruņu audio sistēma, ledusskapis, atlokāmi galdiņi, multivides ekrāni u.c.

2.7 tonnas smagais elektroautomobilis izgatavots uz jaunās NT 3.0 platformas ar 900 V arhitektūru, kas sola īpaši ātru uzlādi un komplektēts ar 100 kWh bateriju, kas bez papildu uzlādes ļauj nobraukt līdz 650 km pēc Ķīnas CLTC cikla, saskaņā ar ražotāja datiem patērējot 16,2 kWh/100 km.

Divi elektromotori ar kopējo jaudu 520 kW (697 ZS) un 700 Nm griezes momentu nodrošina ieskrējienu no 0 līdz 100 km/h 4,3 sekundēs.

Tāpat kā visām Nio automašīnām, ET9 ir maināms akumulators. Par 660 000 juaņu (90 450 USD) var iegādāties automašīnu bez akumulatora, bet akumulatora maiņas pakalpojumu abonēt, maksājot 1128 juaņu (155 USD) mēnesī. Tas nozīmē, ka varat apmainīt tukšo akumulatoru pret pilnu vienā no 2850 maiņas stacijām, ko Nio iekārtojis Ķīnā vai 50, kas uzbūvētas Eiropā.

Ķīnā jaunais Nio ET9 konkurēs ar Mercedes-Maybach un jaunajiem pašmāju zīmoliem Maextro, Yangwang un Stelato.

ET9 piegādes sāksies 2025. gada martā.

 
Visi komentāri
 
0pis 24.decembris 2024 9:46
1 2 Atbildēt

23 collu riteņus - dīvains izmērs, pa vidu starp 20" un 26" 😊

18 cm 24.decembris 2024 10:24
1 1 Atbildēt

Nepirki,vai ne?

0pis 24.decembris 2024 17:49
0 0 Atbildēt

Kam man nio, ja ir Tio. Un tam nav jāmeklē kur lādēt.

0pis 24.decembris 2024 9:47
0 2 Atbildēt

Maextro atgādina Expresso

ZZZZ 24.decembris 2024 9:50
2 2 Atbildēt

Jā daudz jaunu inovāciju. Stūre tikai pa vadiem. Šis brends mēģinās ieviest arī ātri maināmu, nomājamu vilkmes batreriju. ]www.youtube.com/embed/zzKz5f6Spqk[/youtube_video]www.youtube.com/watch?v=zzKz5f6Spqk

ZZZZ 24.decembris 2024 9:55
2 2 Atbildēt

Kā strādā piekare 5.30 !

650 24.decembris 2024 14:26
0 0 Atbildēt

-un vēl reku motors 79kg, ta te jau tāds kārtīgs (euro)Suns sver krietni vairāk ;p

ZZZZ 24.decembris 2024 15:32
0 0 Atbildēt

🙈 raudi Weight (engine only) 675 lbs / 306 kg

Onsis 24.decembris 2024 11:53
1 1 Atbildēt

Cilvēki pērk, jo varbūt paspēs kamēr vēl tie ripo!

650 24.decembris 2024 13:59
0 1 Atbildēt

Spriežot pēc virsējās virs būves,viennozīmīgi (bezšaubām) tas ir sedans. Pats galvenākais visu sedanu Sedans.

Var iegādāties bez akumulatora.Bet bez liekas Mūldēšanas nu nekādīgi neko nevar.Nēe.Vēl var noalgot speciālus (Lohus), kuri jauniegādāto bezakumulātora agregātu izstums pa manufaktūras vārtiem un /vai (iespējams) aizstums (vai aizvilks) uz akumulārās abonēšanas vietu (vai vietni).Jāa.

Kuŗš diez sver vairāk- tukšs vai pilns akumullolātors?

Kk 26.decembris 2024 8:12
0 0 Atbildēt

Viss ok, bet kur ir sedans...redzu tikai hečbeku.

650 26.decembris 2024 19:55
0 0 Atbildēt

-vadošie Okulist-okultisti ir tajā visā sasskatījuši sedanu, tā ka nāksies vien piekrītoši piekrist

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Šveice plāno nodokli elektroautomobiļiem 35

Šveice plāno 2030. gadā ieviest jaunu transporta infrastruktūras nodokli elektroautomobiļiem, kas palīdzētu kompensēt ieņēmumu samazinājumu no tradicionālā minerāleļļas nodokļa. Lasīt vairāk

 

Volkswagen Ķīnā ražotos Passat un Jetta klonus piedāvās arī citur pasaulē 7

Cenu ziņā izdevīgie Magotan un Sagirus drīzumā tiks piedāvāti arī ārpus Ķīnas tirgus. Lasīt vairāk

 

Cīņai ar nelikumīgiem droniem policijai un robežsardzei paredzēs tiesības izmantot signālu slāpētājus 9

Policija un robežsardze cīņai ar nelikumīgiem droniem varēs izmantot signālu slāpētājus, paredz skatīšanai Saeimas komisijās nodotie grozījumi Elektronisko sakaru likumā. Lasīt vairāk

 

Latvijā kavējas emisiju kvotu sistēmas prasību ieviešana; var nākties maksāt 300 miljonu eiro sodu (+ VIDEO) 11

Saeimai jau divas nedēļas pēc kārtas nav izdevies pieņemt grozījumus likumā “Par piesārņojumu”. Valdība balsojumam nespēj nodrošināt vairākumu, bet opozīcija “norauj kvorumu”. Klimata un enerģētikas ministrija brīdina, ka šāda vilcināšanās var valstij izmaksāt simtiem miljonu eiro soda naudās. Opozīcija šādam vērtējumam nepiekrīt. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti