Visi komentāri - Volkswagen izgatavojis pēdējo VR6 motoru

Volkswagen izgatavojis pēdējo VR6 motoru 24

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 27.decembris 2024 15:02

34 gadu laikā tika izlaisti 1,87 miljoni sešcilindru motora eksemplāri.

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen sociālajos medijos paziņojis, ka 12. decembrī izgatavots pēdējais VR6 motors, noslēdzot vairāk kā trīs gadu desmitu garo vēsturi, kas aizsākās 1991. gadā ar 2,8 litru versiju trešās paaudzes Golf.

Vēlāk parādījās versijas ar 2,5 – 3,6 litru tilpumu un 140 līdz 299 zirgspēku jaudu, bet neskaitot Golf, VR6 motors tika iebūvēts arī citos Volkswagen un Volkswagen grupas zīmolu modeļos, piemēram, Volkswagen Atlas/Teramont, Bora, Beetle, Corrado, Jetta, Passat, Touareg, Phaeton, Transporter, CC, Audi TT, Porsche Cayenne, Seat Leon, Seat Alhambra, Škoda Superb, kā arī partnerības ietvaros Ford Galaxy, Mercedes-Benz Vito/Viano.   

Pēdējais VR6 tika izgatavots 2024. gada 12. decembrī, par ko Volkswagen pieticīgi paziņoja savos sociālajos tīklos, nepagodinot šo notikumu ar atsevišķu paziņojumu presei. Lai gan šim agregātam bija liela nozīme ne tikai Vācijas koncernam, bet arī pasaules autoindustrijai kopumā, tas kļuva par visplašāk ražoto rindas dzinēju vēsturē, uzņēmumam pārdodot vairāk nekā 1,87 miljonus vienību.

 
Visi komentāri
 
0pis 27.decembris 2024 15:13
0 3 Atbildēt

Vai tad motors ir kāds logs vai skapis, ka to iebūvē?

0pis 27.decembris 2024 15:20
5 4 Atbildēt

"kļuva par visplašāk ražoto rindas dzinēju vēsturē"

------------------------------------------------------------------

Šis ir V-veidīgs dzinējs, tikai ar mazāku rindu sagāzumu un starp rindām nav atstarpes - ar vienu kopīgu galvu (bez kuras izskatās pēc 2 rindām), līdz ar ko dzinējs ir kompaktāks un sliktāk izkliedē karstumu caur korpusu.

Sipo 27.decembris 2024 15:27
1 0 Atbildēt

50:50 -šis esot V-veida un rindas motora apvienojums. Š

0pis 27.decembris 2024 15:50
0 1 Atbildēt

Ja V kājas sastumj kopā līdz 18 grādiem (vai cik tur ir), izskatās pēc 2 R3 kas salikti kopā ar nobīdi. Bišku vieglāks nekā īsts V6 un karst vairāk, no karstuma un izmēra lielā galva vērpās - vismaz 90to gadu versijas.

Bij laikam arī VR5.

msh 28.decembris 2024 3:13
4 2 Atbildēt

Kas tās par muļķībām? Sēžu purnagrāmatā VR6 īpašnieku [angliska grupa] grupā, nekad neesmu dzirdējis ka galvas vērptos - un cilvēki tur diezgan bieži tiem motoriem liek turbīnas, un nekad neesmu lasījis ka motoram taisītu kādus dzeses sistēmas uzlabojumus, ja neskaita plastmasas detaļu nomaiņu pret alumīnija.

0pis 28.decembris 2024 10:00
0 0 Atbildēt

Iesit meklētājā "vw vr6 head warp"

0pis 28.decembris 2024 10:03
0 0 Atbildēt

Padomā loģiski - V6 starp cilindru blokiem ir gaisa telpa un katram blokam ir sava galva. VR6 bloki ir tik tuvu ka kāds tur sastapa rindas dzinēju. Un tiem diviem blokiem pa virsu ir viena liela galva kas dabū iekšā visu siltumu no diviem blokiem.

core 28.decembris 2024 13:40
0 0 Atbildēt

Starp blokiem? Neesmu redzējis nevienu V6, kam būtu vairāki bloki.

0pis 28.decembris 2024 13:53
0 0 Atbildēt

core 28.decembris 2024 14:22
0 0 Atbildēt

Nu jā, šādu, ar vienu bloku, es arī domāju. Par kādiem V6 runā tu?

0pis 28.decembris 2024 14:38
0 0 Atbildēt

Eu, nu taisnība tev ir, atzīstu. Bloks viens. Viens. Uno. 1.

0pis 28.decembris 2024 14:33
0 0 Atbildēt

Bloks - dzinēja daļa, kurā ir cilindri. Attēlā abi bloki ir atdalīti, nevis kopā kā VR6.

Es ieteiktu neizvērst tēmu, ka ir arī kloķene, kas ir kopīga abiem blokiem un tāpēc jāuzskata ka bloks ir viens. Visi saprot, kas ir kas un ar ko atšķiras V6 no VR6.

core 28.decembris 2024 14:45
0 0 Atbildēt

Nu pipec, tikko atzini ka bloks ir viens, bet atkal raksti, ka ABI bloki ir atdalīti. Tur nekas nav jāuzskata, bloks IR viens, un tur nav nekāda "gaisa sprauga". V6 no VR6 atšķirās ar cilindru leņķi un GALVU skaitu.

0pis 28.decembris 2024 15:58
0 0 Atbildēt

Nu laiku pasties, detektīv)

core 28.decembris 2024 17:14
0 0 Atbildēt

Oi, atvainojos, es vienmēr esmu teicis, ka te komentāri dīvaini izkārtojas.

ezis71 28.decembris 2024 19:31
0 0 Atbildēt

Un kur tavs VR6?

Onsis 28.decembris 2024 9:22
4 0 Atbildēt

Un kādam vēl ir jautājums kapēc VW vairs nepērk? 

Jā, jo vairs nav motoru!

Uuu 28.decembris 2024 9:37
2 1 Atbildēt

14.12.2024. Uz likvidāciju nodevu auto ar šito 2,8l motoru. Žēl bija tādu uz metāllūžņiem dot, bet mūsdienās tādu auto nevienam vairs nevajag.

topinamburs 28.decembris 2024 10:41
1 1 Atbildēt

pilnīgi pie vienas vietas, kādas konservu bundžas vairs neražo

core 28.decembris 2024 11:35
3 1 Atbildēt

....teica vēl lielākas konservu bundžas īpašnieks.

ZZZZ 28.decembris 2024 12:18
0 0 Atbildēt

Cik nedaudz ir bijuši auto, ne sporta, ar šiem dzinējiem, visiem dzeses problēmas. Saprotams viņi bija lietoti. Nu ok iespējams, no lietoti, bet tik un tā sliktas atmiņas. Tad audi 2,3 5 cil ir kā pasaka. 

 Un tie V6 kas reklāmas krāsu bilžu katalogos smalki un ar griezes, jaudas, patēriņa km/l diagrammām skaisti. Kas patreiz!? Lohu smikškerēšana, lai tur kaut ko saprastu tajā a cenu lappā ir ķīnas ābece...raudi.

core 28.decembris 2024 13:40
1 0 Atbildēt

Vecīt, ko tu lieto? Tas ir kaut kas spēcīgs.

Livars 28.decembris 2024 22:44
0 0 Atbildēt

Esmu hondists, anti vw cilvēks. Bet vr6 vienmēr paliks manā sirdī kā dižens dzinējs.

Some randome guy 29.decembris 2024 19:18
0 0 Atbildēt

Msh.... tu laikam biji tas pipars ko pirms dažiem gadiem redzēju 2.3 audi forumos un varēja noprast ka tu saproti to ģelu?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Čehijā plāno pacelt maksimālo braukšanas ātrumu uz 150 km/h

Pa automaģistrāli, kas savieno Prāgu un Lincu vieglās automašīnas un motocikli varēs pārvietoties ar ātrumu līdz 150 kilometriem stundā. Lasīt vairāk

 

Opel parāda Corsa GSE Vision Gran Turismo (+ FOTO)

Opel Corsa GSE Vision Gran Turismo koncepta pirmizrāde notiks IAA Mobility autoizstādē, septembra sākumā, taču žurnālisti ar to var iepazīties jau tagad. Lasīt vairāk

 

Pilnībā jaunais elektriskais Audi maksās mazāk par 30 000 eiro, bet – tikai Ķīnā (+ FOTO) 9

Ķīniešiem par Ķīnas cenām. Audi paziņojis, cik maksās jaunizveidotā zīmola AUDI pirmais modelis AUDI E5 Sportback. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID.3 Pro var kļūt jaudīgāks – ja vien klients gatavs maksāt 15

Volkswagen piedāvās programmatūras atjauninājumu modelim ID.3 Pro, kas uzlabos tā veiktspēju, ja vien īpašnieks būs gatavs ražotājam par to samaksāt. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti