Visi komentāri - Elektromobiļi nav bijuši cieņā - zināmi Vācijas tirgus 2024. gada rezultāti

Elektromobiļi nav bijuši cieņā - zināmi Vācijas tirgus 2024. gada rezultāti 17

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 7.janvāris 2025 4:35

Vācijas Federālā autotransporta pārvalde (KBA) publicējusi atskaiti par 2024. gadā reģistrētajiem automobiļiem.

Saskaņā ar KBA datiem, 2024. gadā Vācijā reģistrēti 2,8 miljoni jaunu automobiļu – par 1 procentu mazāk nekā gadu iepriekš.

Pērn pārdoti 991 948 ar benzīnu darbināmi automobiļi (pieaugums par 1,4% / tirgus daļa 35,2%), 483 261 ar dīzeļdzinēju aprīkoti automobiļi (-0,7% / 17,2%), 947 398 eksemplāri ar hibrīdpiedziņu (+12,7% / 33,6%), ieskaitot 191 905 Plug-in hibrīdus (+9,2% / 6,8%), kā arī 380 609 elektroautomobiļi, piedzīvojot 27,4 procentu kritumu un tirgus daļas samazinājumu līdz 13,5 procentiem.

Pārējo tirgus daļu sastāda ar sašķidrināto un dabasgāzi darbināmi automobiļi.

No Vācijas zīmoliem vislabāk veicies Porsche (plus 9,9 procenti / tirgus daļa: 1,3 procenti), tirgus līderim Volkswagen (+3,4% / 19,1%) un Opel (+2,0% / 5,2%). Pārējie pašmāju ražotāji atpaliek no iepriekšējā gada rezultātiem: Mercedes-Benz pārdeva par septiņiem procentiem mazāk automašīnu, Ford atpaliek par 14,6 procentiem un Audi zaudēja 18,1 procentu, savukārt BMW strādājis 2023. gada līmenī.

No ārvalstu ražotājiem veiksmīgākais izrādījies Škoda ar izaugsmi 22,0 procentu apmērā un 7,3% tirgus daļu.

Pieprasītākie ir bijuši SUV segmenta (30,2%) un kompaktklases (18,7%) automobiļi.

 
Visi komentāri
 
topinamburs 7.janvāris 2025 7:02
5 2 Atbildēt

noskatījos DW sižetu par VW. Vēsturiski izveidojies valsts un privātā kapitāla hibrīds ir panācis to, ka VW savus ražojumus saražot ir 2 - 5 reizes dārgāka, kā, piemēram, Francijas rūpnīcās. Minēja 2000 eiro darbaspēka izmaksas FR, pret 4 - 10 tūkst eiro dažādās vācijas rūpnīcās uz vienu saražoto auto. 

Vācijā gribētu pirkt VW, bet nepērk, jo dārgs, bet importēto negrib pirkt. 

Plus pilna prese ar naftinieku salobētajām vaimanām par elektroauto. 

Plus salīdzinoši dārga elektrība - jo iepriekšējā valdība lika uzsvaru uz lēto Krievijas gāzi, kuras nu nav.

ezis71 8.janvāris 2025 6:15
0 0 Atbildēt

Arī biju skatījies vienu video kur tika stāstīts ka Ķīnā VW sanāk pa 12000 eur lētāk nekā Vācijā.

ZZZZ 7.janvāris 2025 10:24
9 2 Atbildēt

Nepareizs uzsvars uz nepērk jo elektro. Pareizais uzsvars uz dārgi elektro, gan tarifi. Viss punktsC p.

zz-tops 7.janvāris 2025 10:30
0 0 Atbildēt

Nekas, eksperti paredz, ka 2025 beidzot nonāks līdz lētiem e-mobiļiem, jo arī Krievijas tirgu ķīnieši būs piebāzuši, vajadzēs meklēt jaunas iespējas.

Volx 7.janvāris 2025 13:03
2 0 Atbildēt

Vācija laižas arvien dziļākā dibenā

Xo 7.janvāris 2025 15:45
0 2 Atbildēt

Pilnīgas muļķibas ... Vācija ir vienīgā valsts vismaz Eiropā, kur joprojām nav ātruma limiti uz bāņiem un bāņi viņiem netrūkst un attālumi ir lieli ... kāda nozīme no tostera, ja pie 200-250km/h baterija ir sausa stundas laikā, jo patēriņš ir nežēlīgs jeb EV vairs vispār nav izdevīgs lietošanā ...

topinamburs 7.janvāris 2025 17:07
4 0 Atbildēt

lielākajā daļā autostrādēm ir 130 vai 120 kmh ierobežojumi, un vidējais ātrums tāpat pa tām ne tuvu nav ne 250 ne 200 kmh. 

Average speed Autobahn cross-section

Speed regulation 130 km/h advisory 120 km/h mandatory

Automobiles 141.8 km/h (88 mph) 116.5 km/h (72 mph)

Trucks 88.2 km/h (55 mph) 88.0 km/h (55 mph)

Buses 97.7 km/h (61 mph) 94.4 km/h (59 mph)

Krotow 7.janvāris 2025 20:59
3 0 Atbildēt

Plus slavenie vācu bāņu remonta korķi.

anonimikis 7.janvāris 2025 13:39
1 1 Atbildēt

Prognozes ir, ka šogad elektro tirgus daļa pārsniegs dīzeļa tirgus daļu. Vācieši ir apzinājušies kļūdu ar dīzeļiem vieglajos, un atsakās no tiem.

Krotow 7.janvāris 2025 21:04
2 0 Atbildēt

Mhm, stāstiet zēni, stāstiet.

hue 7.janvāris 2025 16:17
1 0 Atbildēt

Kāpēc musulmaņiem nepatīk EV?

Krotow 7.janvāris 2025 21:03
0 0 Atbildēt

Kur rakstā minēti musulmaņi?

hue 8.janvāris 2025 11:18
1 0 Atbildēt

Vācijas pamatiedzīvotāji

KureaBobr 7.janvāris 2025 21:51
1 1 Atbildēt

Tu vispār Vācijā esi bijis jeb vienkārši raksti mēslu?

Da nav tur lielākajā daļā autostrādēm 130 vai 120 kmh ierobežojumi, vietām ir bet simtiem vienlaidu kilometru ir kur var normāli braukt!

Izbrauciet ārā no šitās pakaļas redzēsiet kā visur citur ceļus būvē! Mums 34 gados 15km ātrgaitas ceļa uzbūvēts (

Krotow 7.janvāris 2025 22:57
0 0 Atbildēt

Kad pēdējo reizi esi bijis Vācijā?

1984 8.janvāris 2025 12:18
2 0 Atbildēt

Vācijas ceļi ir pārvērtušies par nepārtrauktu Baustelli un STAU. Ja visā pasaulē visiem bērniem pirmais izteiktais vārds ir - MAMMA, tad mazajam vācietim pirmais vārds ir - STAU

topinamburs 8.janvāris 2025 1:33
1 0 Atbildēt

The longest de-restricted stretch of autobahn is 150 kilometers long on the A24 between Hamburg and Berlin

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

30.augustā notiks brīvdabas auto izstāde “Pielaiko savu auto!” tc Mols ar testa braucieniem un drifta šovu (+ VIDEO)

Sestdien, 30. augustā, pie tirdzniecības centra “Mols” notiks tradicionālā brīvdabas auto izstāde “Pielaiko savu auto 2025” sadarbībā ar konkursu “Latvijas Gada auto”. Tā būs unikāla iespēja ikvienam auto interesentam un potenciālajam pircējam apskatīt jaunākos auto Latvijā un arī veikt testa braucienus. Lasīt vairāk

 

Eksperts: elektroauto popularitāte Latvijā strauji aug, bet atbalsts uzņēmumiem – neefektīvs 7

Latvijas auto tirgus piedzīvo uzrāvienu – jaunu vieglo pasažieru automobiļu reģistrācija šī gada pirmajā pusgadā pieaugusi par gandrīz 30%, bet atsevišķos mēnešos kāpums ir gandrīz 40% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, liecina CSDD dati. Lasīt vairāk

 

Škoda Octavia nobrauc 1 miljonu kilometru (+ FOTO) 14

Škoda savā mājaslapā stāsta par lauksaimnieku no Islandes, kura 2003. gada Octavia līdz šogadam nobraukusi vairāk kā 1 000 000 kilometru. Lasīt vairāk

 
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti