Visi komentāri - Kādreiz mēs bijām labāki – Audi atzīst kvalitātes problēmas un sola tās labot

Kādreiz mēs bijām labāki – Audi atzīst kvalitātes problēmas un sola tās labot 22

 

Foto: Audi

iAuto | 24.februāris 2025 4:24

Vācu zīmols pēc pārdošanas apjoma samazināšanās atzīst kvalitātes pasliktināšanos jaunajās automašīnās, "strādā pie kļūdām" un sola tās novērst.

Visa vācu autobūve, ieskaitot tās slaveno Premium trijnieku (Audi, BMW, Mercedes-Benz) šobrīd nonākuši krīzē, vissliktāko situāciju piedzīvojot Audi. Problēmu netrūkst, turklāt šķietami bezgalīgajam to skaitam pievienojusies vēl viena – kvalitāte.

Nesen ASV publicētajā klientu atsauksmju pētījumā vācu trijnieks saņēma nepiedienīgi zemu vērtējumu un vietas saraksta apakšgalā, galveno kritiku saņemot par jaunāko modeļu kvalitāti, it sevišķi, par pielietotajiem materiāliem to salonā: cietā plastmasa uz durvju paneļiem un cimdu nodalījumā, plastmasas detaļu apdare ap durvju rokturiem un viduskonsoles perimetru u.tml.

Audi to ir atzinis, tādēļ zīmola produktu un tehnoloģiju komunikācijas vadītājs Oskars da Silva Martins sarunā ar žurnālistiem atklājis, ka iepriekš uzņēmums bija nedaudz par zemu novērtējis klientu prasības pēc premium zīmola kvalitātes. Speciālists arī norādīja, ka “agrāk Audi neapšaubāmi bija labāks kvalitātes ziņā”, taču solīja atgriezties pie iepriekšējiem standartiem.

Reaģējot uz kritiku, Audi paziņojis, ka drīzumā veiks uzlabojumus. Uzņēmums plāno uzlabot materiālu kvalitāti, vēlākais, veicot jaunāko modeļu modernizāciju.

Autoražotāji privātās sarunās saka, ka stingrāki emisiju, drošības un kiberdrošības standarti palielina izmaksas un liek tiem meklēt risinājumus, kā samazināt izmaksas.

Kas attiecas uz Audi, tad drīzumā gaidāms virkne pirmizrāžu, kas zīmolam varētu palīdzēt rast pamatu zem kājām. Jaunumu skaitā A6 e-tron, Q6 e-tron, A5 sedans un A5 Avant, kā arī Q5 SUV un Q5 Sportback, kam jāpieskaita A6 Avant iekšdedzes motoru modelis.

 
Visi komentāri
 
Onsis 24.februāris 2025 7:30
4 2 Atbildēt

audi ir tas pats VW tikai nedaudz dārgāks. Vai daudz dārgāks par to pašu škodu! Jeb kā saka reklāmās, Fiats par Mersedesa cenu!

kolumbs 24.februāris 2025 7:54
17 3 Atbildēt

Sanāk, ka audi B 80 B4 un audi 100/A6 C4 bija audi automašīnu izturības un ilgtspējas augstākais punkts?

BMW 24.februāris 2025 8:53
20 1 Atbildēt

Vienkārši tajā laikā Vācija piedzīvoja ekonomisko uzplaukumu un nebija jāknapinās, visu darīja pēc labākās sirdsapziņas un mazāk investēja mārketingā, bet vairāk ieguldīja ineženiertehniskajos risinājumos!

BigPharma 24.februāris 2025 21:09
1 2 Atbildēt

... rakstīja cilvēks, kura nikneimā pierakstīts galvenais eiropas sūdu un bomžklases ražotājs - bmw, ar flagmani - ISETTA

BigPharma 24.februāris 2025 21:11
1 3 Atbildēt

salīdzinājumā ar VAZ. ZAZ un UAZ. Kad 90.tajos gados atvērās tirgus, vācu mēsli sāka ieplūst un izcēlās uz minēto auto fona.

Bet vācieši nekad nav mācējuši ražot auto. Vienīgo, ko var izcelt = porše un MB...

Janka 24.februāris 2025 9:22
18 1 Atbildēt

Ja 80tajois/90tajos 'premium' segmentu jau saknē, jeb modelēšanas stadijā reiķināja, ka auto ir premiums ar kuru jānobrauc savus 15gadus vismaz(un attiecīgi arī tā ražoja)

00šajos tie bija 10-12 gadi

10tajos 8-10gadi

šobrīd tie ir 6-8gadi, jeb tā lai garantijas periodā problēmu nebūtu, bet pēctam.... 😆 Un viss ir ietaupījuma vārdā!

Protams auto svars caurmērā mazaks, tādejādi ēd mazāk... bet nu tas viss atspēlējas ilgmūžībā!

Liekas ka pat mūsdienā tam pašam audī 'garantija' pret virsbūves caurrūsesanu ir tikai kādi 6 vai 8 gadi. 😂

 Taspats arī ar bmw... Agrāk -pirms iestājās 21.gs. vāciesu premiumiem bija 12 gadi. Tāpēc jau arī agrāk tas vācietis bija kvalitatīvaks. Un vēl sobaltdien ikdienā braukā 90to gadu modeļi.

 Bet volvo saviem premium modeļiem visp deva 15 gadu garantiju. 

Bet tagad... šķirbu vairs nav vai vācu premiums vai japānis/ korejetis jo pēdejos 10 gadus nu jau viss rūsē vienādi.

 Šķirba ir tikai podziņu vai ekranu dizainos un bļembā.

ro 24.februāris 2025 10:21
4 0 Atbildēt

Nu es kā audi fans, varu teikt, ka viss , kas ir ražots pēc 2018 gada vairs nav kvalitatīvs.. vismaz cik man ir bijusi braukšanas pieredze ar audi , kuri ražoti pēc 18 gada.. par salona kvalitātes apdari 2024 gada a6 audikam  te nesen man pazīstams cilvēks sūdzējās..lēti un nekvalitatīvi.. protams bēdīgi, ka uzņēmums cenšas uz salona apdari ietaupīt.. nu vismaz c7 vēl viss ir visaugstākajā līmenī..gan āda, gan pareizā plastmasa, nekas negrab.. man pirmais audiks bija tālajos 90ajos audi kupeja, 85 gada..atceros arī tam salona apdare bija bomba un nekas tur neklabēja negrabēja.. par motoru un hadeni nemaz nerunājot visā visumā šobrīd ir bēdīgi ar auto nozari kopumā.. lētās planšetes..centieni ekonomēt uz salona apdari.."tukšās" durvis, mazie dzinēji... tākā, ja ir normāls premium iegādāts.. ne pēdējo gadu, aicinu par viņu rūpēties, jo šobrīd visas tendences ar auto ilgmūžību un kvalitāti iet uz leju..protams šo nevar uz pilnīgi visiem auto attiecināt, bet nu ciktāl par audi, tad jā..jaunie audiki, kuri ražoti pēdējo 5 gadu laikā vair nav tie.. iespējams tā kvalitāte rs un s modeļos ir joprojām līmenī, šo gan nemācēšu nokomentēt

Xo 24.februāris 2025 13:00
1 1 Atbildēt

Ja ar auto brauc gadus piecus, tad iespējams pēc 2018 ... jebkurš auto dīleris vai mehs vai spekulants Tev droši apgalvos un vienu ... auto industrija ( visa ) pēc 2000 gada aizgāja ekonomijas režīmā ... attiecīgi cieš kvalitāte ...

Vernons 24.februāris 2025 10:53
3 6 Atbildēt

Tikai vāji informētiem,ideoti,var saskatīt 0000 un VW līdzību.

Sviesc 24.februāris 2025 12:20
3 0 Atbildēt

kāpēc gan ne? man reiz bij Sharan, kuram puse detaļu ir 1:1 ar Audi.

msh 24.februāris 2025 15:26
1 4 Atbildēt

KO??! Šarāns bija fofāgena un fordeļa kopražojums, no fofāgena tur bez motoriem bija ļoti maz kā, pat kārbas bija savas - ar audī vispār nekā kopīga, ja nu varbūt atsevišķas motora daļas.

Slinkais 25.februāris 2025 11:02
0 0 Atbildēt

Fordels bija pilnpiedziņas? Ar v6 ar bija? Kkā neatceros))

Xo 24.februāris 2025 13:01
4 0 Atbildēt

Tā ir ... tik daudz nulles pat uz tualetes neraksta

Kanibaals 24.februāris 2025 13:14
0 1 Atbildēt

bAudi..

Krišs 24.februāris 2025 13:16
6 1 Atbildēt

Nesen izmantoju bolt drive auto.. Audi Q3 parketnieks. Ta jau smuks vizuāli, jauns un svaigs 2024 gada nav arī tur viņiem pašas sūdīgakās kompl. versijas.... odometrā knapi 30tūkstosi, braucot pa rīgas bruģi(piem. vienības gatve) itin viss iekšpusē grab un klab...

 Saprastu būtu iesēdies tur renault.. kia... toyota.... kas maksā vismaz 30% lētāk! Takā kvalitātes šķirbu vairs nav. Kā tikai kāda zīmola uzticība un sava prāta ponts.

😆 Protams ieslēdz radio un graboņu vairs nedzird, bet nu jā...

Tas jau līdzīgi kā lidmasīnās.

 Agrāk vecajos 747 boingos tur ap 2005 gadu labi atceros ka ek. klasē sēdēji ērtā dīvānā(pat rainī, wizā utml), problēmu galīgi nebija nosēdēt 3-4h lidojumā, tagad apsēdies tajos modernajos cietajos ķebļos kas reāli ir 2x plānāki lai acīmredzami būtu mazāks kopējais svars, mazāk tērētu degvielu, ļočene būtu zaļāka... = paņemsim baltika modernakās un ''krutākās'' airbus ļočenes, kur pēc 1-1.30h sāk pakaļa/spranda sāpēt, fiziski gribas piecelties, izstaipīties un pakustēties.... 🙈

imzz 24.februāris 2025 13:38
4 1 Atbildēt

Nevajag vēl aizmirst par orientēšanos uz "dabai draudzīgiem materiāliem" un procesiem, krāsām, plastmasām, vadu izolāciju utt.  Pa īstam dabai draudzīgs ir tas, ko žurka var apēst ;)

VP 24.februāris 2025 19:31
2 0 Atbildēt

Filtrēs medu, lai dabūtu darvu ārā?

650 24.februāris 2025 20:00
2 0 Atbildēt

Kādas kuros laikos mums bija tās "prasības".Tas c4 pēc cinkotā c3 cigāra it kā rūsas ziņā bij tāds kā pārejas periods no šokolādes uz suudu.Pēc tam nāca c5, kuram caurumi varēja rasties jau pilnīgi jebkur.Nākamais c6 bija drusku labāks, bet par neseno c7 izskatās tā, ka tam tā virsbūve nerūsē vispār.Apakša gan.Un ar vecajiem a8 tāpat daudzi brauc jau nezcik gadus un pa lielam tas ārā nepakam nejūk.

Tas pats par motoriem- sazin kādi lohi tur savulaik izdomāja pirmos fsi un tfsi,kuriem motori bira nost jau garantijas laikā,bet par dd grūti teikt,jo ļoti atkarīgs no "saimnieka".Ja nebūtu cimperlīgas ekakoloģijas,varbūt tagadējie/nesenie pat pārpētu tos izdaudzinātos iepriekšējos.Godīg sakot,par kuriem krietna daļa īpašnieku jau tolaik īdēja,ka tāpat esot dārgi un vārīgi.

Hfhfhdhd 24.februāris 2025 20:13
2 4 Atbildēt

Sievai rAudi ā4  - lielā apkope maksā ap 1500eur. Zobene, filtri, eļļas. Džeki s dienas servjsā strādāja. Kamēr volvo nostajas ap 600eur. Na tev sūds raudi.

Saplīsa slēdzene raudi - tās uzbūve specīli uztaisīta tā, lai grūtāk sataisīt. Kāpēc ir tā jāsamudrī, ka pēc tam viss izkalsts un aukstumā nestrādā?

GTD2 25.februāris 2025 9:03
3 0 Atbildēt

Premium zīmolam attiecīgas cenas ar to jarēķinās ja pērk premium mašīnu, kas visticamāk maksā vismaz 50tūkst, tad droši vien par 1500 neviens neiespringst dēļ apkopi, varēji pirkt skodu, būtu vēl lētāk nekā volvo. Nevajag lekt augstāk par pakaļu tadnebūs jaraud par apkopi.

Nju 11.marts 2025 12:12
1 0 Atbildēt

Sievai tika iegādata 2014gada Opel astra 'lielā pirmā apkope' = visi filtri, nomainīta arī ķēde(jo nav ierakstu, ka mainīta un pulkstenī 190k), rievsiksna, visi rullīši, jauni visi bremžu diski un kluči, jauna motora un kārbas eļļa/filtri, kopā detaļās 500€ + 300€ darbs.

 Brauc tagad jau gadu un priecājas.

 Paņemot pārgudru 10+ gadīgu audi vai bmw jo iedomātie pirksti gaisā... Un tad raud par 2x/3x lielāku apkopju izcenojumu piedomājot visādus 'raudī' izteicienus. 😂 Latviešiem patīk lekt pāri savām finansēm un tad raudāt, ka autiņu nevar apkopt un ķip #valstsvainīga!!!!

Nevajag liet izdomājumus ka tā paša gada un klases audī vai bmw rūsēšot mazāk...🙈 Tā pat vien norūsē tas plānais mūsdienu metāls.

Slinkais 25.februāris 2025 11:04
1 0 Atbildēt

Katra paaudze slavē  savas vecenes)))  90jos gados netrūka problēmu. Bija arī kāši, daudz, visiem

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nissan Frontier Pro piedzīvo pirmizrādi Šanhajas autoizstādē (+ FOTO)

Nissan pikaps kļūs par pirmo japāņu zīmola uzlādējamo hibrīdu. Sadarbībā ar Nissan Ķīnas partneri izstrādātais pikaps jau līdz gada beigām nonāks pārdošanā vietējā tirgū, bet vēlāk arī citur pasaulē. Lasīt vairāk

 

BMW piesaka elektrisko universālu i3 Touring 2

Nākamās paaudzes 3. sērija apvienos vairākus virsbūves veidus, iekšdedzes un elektriskos modeļus, ieskaitot elektriskas piedziņas universālu. Lasīt vairāk

 

"Volkswagen" peļņa pirmajā ceturksnī sarukusi par 40,6% 2

Vācijas autobūves koncerns "Volkswagen" šogad pirmajā ceturksnī strādājis ar 2,19 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 40,6% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā gadu iepriekš, teikts trešdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Riepas komerctransportam un no pārstrādātām izejvielām (+ VIDEO)

Izvēloties riepas komercautomašīnām, sevišķi vasarā, kad saķerei nav tik liela nozīme, reti pievēršam uzmanību zīmolam un raksturlielumiem - ka tikai lētāk. Šodien mums ir iespēja salīdzināt divas pēc skata vienādas Continental riepas ar atškirīgiem raksturlem un mērķauditorijām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti