Čehu autoražotājs Škoda papildinājis modeļu piedāvājumu ar Kodiaq RS (Rally Sport) modeli, kas apvieno dinamiska un ģimenes auto īpašības.
Reizē ar ērto un plašo salonu, Kodiaq RS piedāvā sportisku pārvietošanos, ko nodrošina divlitru TSI benzīna motors. Tas attīsta 265 Zs jaudu un 400 Nm maksimālo griezes momentu, kas apvienojumā ar ātras darbības septiņu pakāpju pārnesumkārbu un īpašo Dynamic Sound Boost akustisko sistēmu sniedz gan sportisku, gan emocionālu braukšanas pieredzi.
Tehniskie dati rāda, ka pilnpiedziņas Kodiaq RS piecvietīgā versija 100 km/h sasniedz 6,3 sekundēs, bet nedaudz smagākais septiņvietīgais modelis ir par pussekundi lēnāks. Maksimālais ātrums abām versijām vienāds – 232 km/h.
Vizuāli Kodiaq RS izceļas ar ekskluzīviem 20 collu riteņu diskiem, sportiska dizaina bamperiem, melniem eksterjera akcentiem un horizontālu gaismas joslu priekšējā režģī. Aizmugure zīmīga ar tonētu stiklu, sarkanu dekoru, kas savieno LED diožu lukturus un trapecveida izplūdes sistēmas izvadiem no nerūsējošā tērauda.
Standarta aprīkojumā arī Matrix LED priekšējie lukturi, progresīvā stūre, adaptīvā piekare DCC Plus ar režīmu izvēli, melns salons ar sarkanu diegu nošuvēm, elektriski regulējami sporta sēdekļi ar atmiņas funkciju, 10 collu ciparu mērinstrumentu un 13 collu multimediju sistēmas ekrāni, Canton 14 skaļruņu audio sistēma.
Modeļa īpašā virsbūves krāsa ir tumšsarkanā Velvet-Red Metallic.
Automašīnas sākuma cena Vācijā ir no 57 900 eiro, bet Latvijā Kodiaq RS sākas no 51 180 eiro.
Tikai 57 900 eiro, praktiski tikpat cik jauns Jaguar F-Pace.
Ja šis par dārgu vari izvēlēties nabagu versiju par 36,5 tūkt.
Kāpēc pirkts nabagiem domātu škodu par premium cenu, ja var uzreiz braukt ar premium klases auto?
Parasti šādiem modeļiem arī nav liels pieprasījums, bet ir protams tādi ,kas grib ar kaut ko izcelties jeb atšķirties, nu un šis varbūt ir tas variants, domāju ,ka populārāka šāda versija ir uz ielas versijas jeb oktāvijas bāzes
Nabaga versijai motors nav paredzēts braukšanai. Jau 150kwtīgais ir minimums tādai govij.
1,5 TSI pilnīgi pietiekams ikdienai. Dinamika tāda pati kā 2.0 TDI.
Sapņos tev. Vispirms iekāp mašīna, pirms bērnu ratiņus nosaukt par dinamiku.
Esmu kādu pusmiljonu nobraucis ar 1.4 - 1.5 TSI un 2.0 TDI. Kā jau rakstīju, ikdienas braukšanai pilnīgi pietiek. Visiem 150 zs, visi stabili zem 10 sek līdz 100. Spēj tikai gāzi atmest pirms radariem.
Jauda ir vajadzīga nevis ikdienai uz baznīcu vecomāti aizvest, lai par tavu bezmotoru uzliek svecīti, bet uz šosejas ar 4 pasažieriem un pilnu bagāžu 2 fūrēm garām paiet, neuztraucoties pilnīgi par neko. Tava 10sek pietikšana ikdiena redzama pie katra luksofora, kad 1km vajadzīgs, lai paceltu līdz 90. Un tad vēl salien kreisajā joslā, jo redz fūre jau lēnāk braucot un tad turas blakām furei, nezinot ko talāk iesākt, jo IKDIENĀ tak vecomati uz baznīcu ved uz 85.
Atslābsti, tas 1.5 apdzenot fūri no 90 galā sasniedz 130 mierīgi. Vajag macēt apdzīt, nevis ļurkāt. No sestā uz ceturto, pedāli grīdā un tie kūpošie 3.0 TDI paliek aizmugurē.
Kas tad šī par govi paugstināts golps,jeb oktavija, vieta viņā ir maz tāpat kā pārejos kompaktklases auto
Škodiakā vietas ir vairāk kā Superb, ja kas. Pirmās paaudzes Q7 ir pat mazāks.
Ar govi tiek domāti +400kg, nevis spārnu platums un gailīša garums.