Visi komentāri - Nepilni 58 000 eiro – Škoda laiž klajā Kodiaq RS (+ FOTO)

Nepilni 58 000 eiro – Škoda laiž klajā Kodiaq RS (+ FOTO) 19

 

Foto: Škoda

iAuto.lv | 25.februāris 2025 8:51

Čehu autoražotājs Škoda papildinājis modeļu piedāvājumu ar Kodiaq RS (Rally Sport) modeli, kas apvieno dinamiska un ģimenes auto īpašības.

Reizē ar ērto un plašo salonu, Kodiaq RS piedāvā sportisku pārvietošanos, ko nodrošina divlitru TSI benzīna motors. Tas attīsta 265 Zs jaudu un 400 Nm maksimālo griezes momentu, kas apvienojumā ar ātras darbības septiņu pakāpju pārnesumkārbu un īpašo Dynamic Sound Boost akustisko sistēmu sniedz gan sportisku, gan emocionālu braukšanas pieredzi.

Tehniskie dati rāda, ka pilnpiedziņas Kodiaq RS piecvietīgā versija 100 km/h sasniedz 6,3 sekundēs, bet nedaudz smagākais septiņvietīgais modelis ir par pussekundi lēnāks. Maksimālais ātrums abām versijām vienāds – 232 km/h.

Vizuāli Kodiaq RS izceļas ar ekskluzīviem 20 collu riteņu diskiem, sportiska dizaina bamperiem, melniem eksterjera akcentiem un horizontālu gaismas joslu priekšējā režģī. Aizmugure zīmīga ar tonētu stiklu, sarkanu dekoru, kas savieno LED diožu lukturus un trapecveida izplūdes sistēmas izvadiem no nerūsējošā tērauda.

Standarta aprīkojumā arī Matrix LED priekšējie lukturi, progresīvā stūre, adaptīvā piekare DCC Plus ar režīmu izvēli, melns salons ar sarkanu diegu nošuvēm, elektriski regulējami sporta sēdekļi ar atmiņas funkciju, 10 collu ciparu mērinstrumentu un 13 collu multimediju sistēmas ekrāni, Canton 14 skaļruņu audio sistēma.

Modeļa īpašā virsbūves krāsa ir tumšsarkanā Velvet-Red Metallic.

Automašīnas sākuma cena Vācijā ir no 57 900 eiro, bet Latvijā Kodiaq RS sākas no 51 180 eiro.

 

Foto: Škoda

Foto: Škoda

Foto: Škoda

Foto: Škoda

Foto: Škoda

Foto: Škoda

Foto: Škoda

Foto: Škoda

 
Visi komentāri
 
BMW 25.februāris 2025 8:56
0 0 Atbildēt

Tikai  57 900 eiro, praktiski tikpat cik jauns Jaguar F-Pace.

GTD2 25.februāris 2025 10:35
4 2 Atbildēt

Ja šis par dārgu vari izvēlēties nabagu versiju par 36,5 tūkt.

BMW 25.februāris 2025 16:58
0 0 Atbildēt

Kāpēc pirkts nabagiem domātu škodu par premium cenu, ja var uzreiz braukt ar premium klases auto?

GTD2 26.februāris 2025 14:23
0 0 Atbildēt

Parasti šādiem modeļiem arī nav liels pieprasījums, bet ir protams tādi ,kas grib ar kaut ko izcelties jeb atšķirties, nu un šis varbūt ir tas variants, domāju ,ka populārāka šāda versija ir uz ielas versijas jeb oktāvijas bāzes

gunbox 26.februāris 2025 9:30
0 0 Atbildēt

Nabaga versijai motors nav paredzēts braukšanai. Jau 150kwtīgais ir minimums tādai govij.

IV 26.februāris 2025 11:09
0 0 Atbildēt

1,5 TSI pilnīgi pietiekams ikdienai. Dinamika tāda pati kā 2.0 TDI.

gunbox 26.februāris 2025 12:07
0 0 Atbildēt

Sapņos tev. Vispirms iekāp mašīna, pirms bērnu ratiņus nosaukt par dinamiku.

IV 26.februāris 2025 12:27
0 0 Atbildēt

Esmu kādu pusmiljonu nobraucis ar 1.4 - 1.5 TSI un 2.0 TDI. Kā jau rakstīju, ikdienas braukšanai pilnīgi pietiek. Visiem 150 zs, visi stabili zem 10 sek līdz 100. Spēj tikai gāzi atmest pirms radariem.

gunbox 27.februāris 2025 12:41
0 0 Atbildēt

Jauda ir vajadzīga nevis ikdienai uz baznīcu vecomāti aizvest, lai par tavu bezmotoru uzliek svecīti, bet uz šosejas ar 4 pasažieriem un pilnu bagāžu 2 fūrēm garām paiet, neuztraucoties pilnīgi par neko. Tava 10sek pietikšana ikdiena redzama pie katra luksofora, kad 1km vajadzīgs, lai paceltu līdz 90. Un tad vēl salien kreisajā joslā, jo redz fūre jau lēnāk braucot un tad turas blakām furei, nezinot ko talāk iesākt, jo IKDIENĀ tak vecomati uz baznīcu ved uz 85.

IV 27.februāris 2025 17:41
0 0 Atbildēt

Atslābsti, tas 1.5 apdzenot fūri no 90 galā sasniedz 130 mierīgi. Vajag macēt apdzīt, nevis ļurkāt. No sestā uz ceturto, pedāli grīdā un tie kūpošie 3.0 TDI paliek aizmugurē.

GTD2 26.februāris 2025 14:24
0 0 Atbildēt

Kas tad šī par govi paugstināts golps,jeb oktavija, vieta viņā ir maz tāpat kā pārejos kompaktklases auto

IV 26.februāris 2025 17:03
0 0 Atbildēt

Škodiakā vietas ir vairāk kā Superb, ja kas. Pirmās paaudzes Q7 ir pat mazāks.

gunbox 27.februāris 2025 15:14
0 0 Atbildēt

Ar govi tiek domāti +400kg, nevis spārnu platums un gailīša garums.

0pis 25.februāris 2025 9:26
4 4 Atbildēt

Nomierinieties. Ja Eiropa saņemsies sevi aizsargāt, nāksies celt nodokļus. Pie viena būs jāpārskata t.s. zaļais kurss - visdrīzāk, to atliks uz nenoteiktu laiku. Lai pārvietotos, nāksies izstrādāt un ražot piemērotus auto - lētākus, izturīgākus, mazāk kožas un pulēto disku, sporta, vairāk praktiskuma un izturīguma.

Tuvākā desmitgade būs grūtāka, pēc tam jau varēs atļauties mazliet izklaides.

Sipo 25.februāris 2025 12:05
0 0 Atbildēt

Kas Tev liek domāt, ka saņemsies? - no LR1 šī rīta ziņām: "Eiropa turpina dāsni finansēt Krieviju, importējot fosilo kurināmo, tā liecina Enerģētikas un tīra gaisa izpētes centra ziņojums. Trīs gados no fosilā kurināmā eksporta Krievija nopelnījusi vairāk nekā 825 miljardus eiro.

" un jā, pieņemot ANO rezolūciju, ASV nostājas vienā pusē ar Krieviju, Z-koreju, Somāliju un Ķīnu (ja precīzi atceros).

0pis 25.februāris 2025 13:20
0 4 Atbildēt

Trīs gadus cerēja, ka varēs braukt na haļavu. Tāpēc arī neko reāli neizdarīja. Tu taču negribi teikt, ka neko nezini par auksto dušu Minhenē un vispār?

Viktors 25.februāris 2025 13:51
3 0 Atbildēt

Daļa autoražotāju tā arī nekad nesapratīs Škoda panākumus

Vienkāršs bet ļoti glīts virsbūves dizains, praktisks un plašs salons, ērti izvietots aprīkojums.

Vienīgi savādi, ka kruīza kontrole tiek likta vecmodīgas sviras izskatā, nevis ar dažām podziņām uz stūres rata.

es 25.februāris 2025 14:27
4 0 Atbildēt

Tas tiesa. Lai kā arī VAG censtos sapist Škodu ar VW tehnoloģijām, pagaidām viņi sapiš tikai VW un Audi.

Divana komentāri 25.februāris 2025 22:52
0 0 Atbildēt

LV viens jau pārdots

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 4 pirmizrādēm un autoražotāja debiju noticis Vasaras testa brauciens no "Latvijas Gada auto 2026" (+ VIDEO)

iAuto.lv dodas Vasaras testa braucienā ar 22 automašīnām. Četras no tām ir absolūts jaunums Latvijas tirgū un pirmajos iespaidos par tām dalās auto eksperts Pauls Timrots. Lasīt vairāk

 
 

Elektriskais Polestar 3 ar jaunu Ginesa rekordu – 935 kilometri ar vienu uzlādi 8

Veicot 935 kilometrus bez papildu uzlādes, Polestar 3 uzstādījis jaunu rekordu elektriskajiem SUV. Lasīt vairāk

 

Ķīnā uzsāk jaunā Volvo XC70 ražošanu 4

Ķīnā uzsākta uzlādējamā Plug-in hibrīda Volvo XC70 ražošana. Ar trīs elektromotoriem apveltītais SUV pirmizrādi svinēs 27. augustā un uzreiz kļūs pieejams pasūtīšanai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti