Rumānijas autoražotājs Dacia izziņojis atsaukumu 5659 Jogger automašīnām, ieskaitot 1032 eksemplārus, kas pārdoti Vācijā.
Vairākiem tūkstošiem Dacia Jogger īpašnieku nāksies atvest savus automobiļus uz servisiem, lai pārbaudītu, cik droši ir piemontēti aizmugures riteņi. Pastāv iespēja, ka skrūves nav pievilktas ar pietiekošu griezes momentu, tādēļ kāds no riteņiem var nokrist.
Kā norāda ražotājs, atsaukums skar Jogger automobiļus, kas saražoti no 2024. gada marta līdz oktobrim. Citus Dacia sērijas automobiļus atsaukums neskar.
Vācijas Federālā autotransporta pārvalde (KBA) iesaka atbilstošu transportlīdzekļu īpašniekiem nekavējoties sazināties ar ražotāju vai pilnvarotu Dacia remontdarbnīcu un pieteikties bezmaksas pārbaudei, kas prasa aptuveni 35 minūtes.
pievilkt skrūves ratam nevar bez dīlera? Jeb tā ir kaut kāda cita skrūvīte, kas vaļīga?
Tās ir divas dažādas pasaules: rietumu un postpadomju, vienā apstāsies ceļa malā un meklēs evakuatoru, otrā - izdarīs paši vai piesies kaut ar drāti - es nedomāju tikai šo gadījumu ar riteni.
Lai precīzāk:
REAR STUB AXLE CARRIER MOUNTING BOLT
Sanāk rumbas skrūve vaļā.
Skrūves ir jāpievelk ar atbilstošu spēku, pašdarbība parasti beidzas ar pārvilktām skrūvēm. Diemžēl pēc servisiem nākas pārbaudīt kā pievilkts, jo nupat atkal pēc ziemas riepu montēšanas nobraucu pāris km un jau sāka klaudzēt atnāca vaļā. Ar visu to, ka biju blakus un redzēju, ka it kā pievelk.
Lietie diski, jādomā. Ar bleķa disku skrūvēm parasti ir pretējā problēma, proti, to dabūšana vaļā.
Nu ja bez liekas drššānas,šis nav normāli- sirsnīgi ieteiktu pārbaudīt. VAi konkrētās skrūves atbilst konkrētajiem diskiem.Pareizāk, skrūvju sēžasvietām.Koniskās vs sfēriskās. Tās nedrīkst būt dažādas- piem., daudziem ziemas diski bieži vien atšķiras no oem diskiem (vai nu otrādi), tāpēc oem skrūves tur var nederēt.Un ne katrs to var zināt vai tam vispār pievērst uzmanību- jo tie tur visur "par drošību" gvelzošie diplohmētie techzinaātņu "gudrinieki" ir aizmirsuši to cilvēcīgi atgādināt.
Konisku skrūvi cohumā ar apaļām malām var vilkt kauč ar zobiem, tā vienalga nāks vaļā.Vai otrādi.Jo plānotās saskares vietā tur tad ir knapa milimetra daļa.Nu varbūt ja vienīgi kādam izcili veiksmīgam loham nekas nekur nekad neatnākvaļā, kurš izbrauc reizi nedēļā uz veikalu (vai nu uz 1majiem Meža).
Pilnīgi normāli, ja pievelk dunduks ar pneimopistoli, kurai pa visiem galiem šņāc ārā gaiss.
Pievelkot ar ņūtonatslēgu ar paredzētajiem 120Nm nekādas problēmas nav novērotas. Pēc tam jau ierūsē un ir kedā.
Ja (tev) ierūsē,tad iespējams ir ok.Taču aizkadrā atrodas Lohi, kuriem tomēr nepierūsē un atskrūvējas .Brīnos, kā par šhito vēl neviens tā dēvētais "pieskrūvētājspecĀlists" nava ielikts tā saucamajā Cietumā.Riska grupā ir kāreiz tie, kurus lieto vairums Lohu un kuriem tās oem skrūves ir sfērisku sēžamvietu- audī. volvō, ētēcē..
Tāpēc, ka jālasa CSN.
25. Transportlīdzekļa vadītājam ir šādi pienākumi:
25.1. pirms izbraukšanas pārbaudīt, vai transportlīdzeklis ir tehniskā kārtībā un vai tas ir aprīkots saskaņā ar šo noteikumu 218., 219. un 220. punktā minētajām prasībām;
25.2. ceļā uzraudzīt transportlīdzekļa tehnisko stāvokli;