Mūsdienās ir grūti atrast tādu jaunu auto, kurā nav iebūvēts centrālais skārienekrāns multivides saturam un dažādām kontroles funkcijām, taču – vai tiešām tādu katram vajag?
Pasaulē arī šodien netrūkst cilvēku, kas var iztikt bez bakstīšanās pa skārienvirsmām un fona gaismiņām, bez vieglmetāla riteņu diskiem un pat bez elektriskajiem stiklu pacēlājiem. Un ir tādi autoražotāji, kas ir iemanījušies šādus vienkāršus transportlīdzekļus pārdot un joprojām pelnīt naudu. Dacia ir viens no tiem, un tagad arī Stellantis izmanto līdzīgu pieeju.
Zināms, ka 2025. gadā modeli bez centrālā skārienekrāna piedāvā Fiat (Grande Panda), turklāt tagad tam pievienojas vēl divi citi Stellantis zīmoli: Opel ar Frontera un Citroën ar C3 Aircross.
Visus trīs modeļus vieno kopīga platforma un visi trīs pamata modelim skārienekrāna vietā uz priekšējā paneļa montē viedtālruņa turētāju. Atkarībā no tirgus, šie modeļi komplektēti arī ar manuālo pārnesumkārbu un klimata iekārtu, mehānisko stāvbremzi un pat ar roku darbināmiem stiklu pacēlājiem.
Dacia iztiek arī bez ciparu mērinstrumentiem vadītājam, tādēļ šajā vietā agrākos gados ierastās analogās ciparnīcas ar adatveida rādītājiem.
Atbalstu. Kaut arī pašam bakstīklis, jo bija bez variantiem, tomēr pogas ir daudz labāk. Sānlogiem airi.. nu, tas gan ir too much.
Elektriskos sānlogus vajag tikai priekšējai rindai, tas ir optimāls risinājums.
Iepriekšējai tā arī bija, taču tie pamazām mēdz paši nolaisties, ko var pamanīt tikai pēc skaņas salonā.
Tur jau tā problēma, pogas atstātas kā visiem līdz 2020 gada auto, bet viss, kas šodien ir pieejams uz ekrāna tur vispār nav, tas ir 1990 gada autiņš tikai ar iespēju pielikt telefonu.
Garām!
Citreiz prasās tā aire stiklu pacēlājam, tad kad gribās pavisam nedaudz atvērt savu logu bet ar pogām sanāk baigā ķerstīšana😊