Visi komentāri - Mazāk darba vadītājam - Kia EV3 iegūst efektīvāku reģeneratīvo bremžu sistēmu

Mazāk darba vadītājam - Kia EV3 iegūst efektīvāku reģeneratīvo bremžu sistēmu 7

 

Foto: Kia

iAuto.lv | 6.aprīlis 2025 14:06

Viedā elektroniskā sistēma pati regulēs ātrumu un bremzēšanas spēku, atvieglojot vadītāja darbu, saudzējot mehānisko bremžu mehānismus un samazinot degvielas patēriņu.

Ražotājs informē, ka jaunā “Smart Regeneration System Plus” izmanto navigācijas un maršruta informāciju, lai laikus veiktu bremzēšanas spēka un ātruma regulēšanu, lai vadītājam nebūtu jāspiež bremžu pedālis, turklāt sistēma automātiski palēnina transportlīdzekli, kad mainās ātruma ierobežojumi.

Jaunā tehnoloģija, kas pieejama kā bezmaksas jauninājums Kia Connect veikalā, nodrošina lielāku braukšanas komfortu, pateicoties paredzamākai un maigākai bremzēšanai, kā arī samazina vajadzību izmantot mehāniskās bremzes, palielinot energoefektivitāti un samazinot nodilumu.

Viedo bremžu sistēma var aktivizēt, vismaz uz vienu sekundi nospiežot labo svirslēdzi aiz stūres. Pēc tam instrumentu blokā parādās uzraksts “AUTO”, un ātrums tiek automātiski pielāgots, pamatojoties uz navigācijas datiem.

Foto: Kia

 
Visi komentāri
 
topinamburs 6.aprīlis 2025 17:02
1 0 Atbildēt

man ir iepriekšējās paaudzes šī auto priekštecis - Soul. Ar "auto" bremžu iestatījumiem no radara. Neizmantoju, jo man nepatīk doma, ka es varētu pierast pie tādas sistēmas, un "aizmirst" ka bremzes spiežamas pašam!

Kanibaals 7.aprīlis 2025 12:44
0 0 Atbildēt

>Ar "auto" bremžu iestatījumiem no radara.

Kaut ko samurgoji vai arī nezini kā sauc adaptīvo kruīzkontroli?

topinamburs 7.aprīlis 2025 19:08
0 0 Atbildēt

tev nav vienalga. kā to kurš sauc? Un nē, tā nav 'tikai' adaptīvā kruīzkontrole, arī neieslēdzot kruīzu rekuperācija piebremzē auto, ka konstatē satiksmes palēnināšanos, pie kam to var iestatīt trīs dažādos agresivitātes (jeb - attāluma) līmeņos. Vai sistēma pie ekstrēmas situācijas bremzē arī ar darba bremzēm, nezinu.

Valdis 6.aprīlis 2025 18:58
0 0 Atbildēt

vai tad modelim vairs nav rekuperācijas sistēmas un iespējas atlaižot "gāzes" pedāli automātiski bremzēt ar elektromotoru?

Hyundai Ionika modeļiem tas ir jau sen.

ZZZZ 7.aprīlis 2025 8:43
1 0 Atbildēt

Valdi tikai drukā vai arī iedziļinies lietas būtībā?

  automātiski piebremzēs no ātruma ierobežojošajām zīmēm un navigācijā iešūtajiem datiem...Jā tas nebūs slikti!

Kanibaals 7.aprīlis 2025 12:45
2 0 Atbildēt

Tik nedrīkst aizmirst abonēt navigāciju.

Sergejs 8.aprīlis 2025 11:01
0 0 Atbildēt

Atliek vien panākt lai zīmes nav bez jēgas saspraustas un vienmēr sakrīt ar navigācijas datiem, lai auto nedod pa mēmajiem bez iemesla un arī uz zīmēm 70-50, kas ir lauka vidū salikti kopā ar "uz ceļa strādā", kaut gan neviens tur nestrādā jau nedēļu un baļķu čupas sen pazudušas (tas no dzīves)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Škoda Fabia – jau pieci miljoni saražotu eksemplāru; kas tālāk? 2

Šonedēļ no Mlada Boļeslavas rūpnīcas konveijera nobraucis Škoda Fabia piecmiljonais eksemplārs, apliecinot to, ka ir viens no čehu autoražotāja veiksmīgākajiem modeļiem. Lasīt vairāk

 

Latvijā pieaug degvielas cenas 9

Latvijā dīzeļdegvielas vidējā cena pagājušā nedēļā palielinājās par 1,9%, benzīna - par 1,4% Lasīt vairāk

 

Kāpēc elektromobilim nepieciešams siltumsūknis? (+ VIDEO) 5

Izvēloties elektromobili, pircēji gandrīz vienmēr painteresējas, vai tam ir siltumsūknis. Ko tāds dara, kāpēc ir vajadzīgs un vai par to vērts piemaksāt, jo siltumsūknis bieži vien neietilpst standartaprīkojumā. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Unikālais Mercedes-Benz All Terrain dīzeļhibrīds (+ VIDEO) 2

Mercedes E- Class apakšmodeli sauc All Terrain. Tam ir pilnpiedziņa, pneimopiekare ar maināmu klīrensu un unikāls noformējums. Savukārt tikpat unikālā plug-in hibrīda iekārta sastāv no 2 litru dīzeļa un 130 ZS jaudīga elektromotora. Summārā jauda pārsniedz 300 ZS, bet griezes moments - 700 Nm. Kā jau lādējamam hibrīdam 300de modelim ir divi vāciņi - elektrībai un dīzeļdegvielai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti