Visi komentāri - Biznesa klase tās elegantākajā punktā: Jaunais Audi A6 Sedan

Biznesa klase tās elegantākajā punktā: Jaunais Audi A6 Sedan 5

 

Foto: Audi

Audi | 15.aprīlis 2025 19:11

Audi paplašina savu A6 modeļu sēriju ar klasisko biznesa klases sedanu. Tas nosaka jaunus dizaina un aerodinamikas standartus, kā arī nodrošina inovācijas un komfortu premium lielizmēra segmenta automobilī, un tas ir jūtams ikvienā tā detaļā.

Tā aerodinamiskās pretestības koeficients 0,23 ir labākais rādītājs ar iekšdedzes dzinēju aprīkotam sērijveida modelim Audi vēsturē. Mūsdienīgi benzīna un dīzeļdzinēji ar MHEV plus daļējā hibrīda sistēmu sniedz lielāku efektivitāti un uzlabotu veiktspēju. Apvienojumā ar izsmalcinātām balstiekārtas tehnoloģijām A6 Sedan pārsteidz ar savām īpašībām, kas būtiski uzlabo braukšanas pieredzi ikdienā un arī tālos braucienos – gan adaptīvā pneimatiskā balstiekārta, gan visu riteņu stūrēšana rada augstākā līmeņa komfortu un izveicību uz ceļa.

“Jaunais Audi A6 Sedan ir radīts prasīgam klientam – cilvēkam, kurš novērtē izsmalcinātu dizainu, tehnoloģisko pārākumu un nevainojamu komfortu gan pilsētā, gan tālos braucienos. Tas uzrunās klientus, kuriem ir būtisks gan dizains, gan efektivitāte, gan lieliska vadāmība un pārliecība katrā ceļa posmā. Šis ir jauna līmeņa biznesa automobilis, kas piedāvā augstākās klases pieredzi,” norāda Audi zīmola vadītājs Latvijā un Lietuvā Ilgvars Ļubka.

Elegants, dinamisks un izteiksmīgs dizains ar izcilu aerodinamiku

Jaunā A6 Sedan virsbūve ir atturīga un funkcionāla. Tīrais, zīmolam raksturīgais dizains apvieno eleganci un sportiskumu. Logu augšējās kontūras izliekums piešķir virsbūvei tās īpašo raksturu. Izteiksmīgo priekšpusi veido lielā, zemā Singleframe radiatora reste ar elegantiem priekšējiem lukturiem un uzskatāmi novietotiem Audi riņķiem. Aiz tās slēpjas izsmalcināta gaisa plūsmas uzlabošanas koncepcija. Priekšpusē vissvarīgākais aerodinamikas elements ir sānu gaisa ieplūdes atveres, kas ir optimizētas formas un funkcijas ziņā. Gaisa plūsmas novirzītāji nodrošina labāku gaisa plūsmu un piešķir biznesa sedanam jaudīgu izskatu. Turklāt priekšējais spoileris priekšējā buferī samazina priekšējās ass pacelšanos un apvienojumā ar paneļiem šasijas daļā nodrošina kontrolētu gaisa plūsmu zem automobiļa.

Tāpat kā priekšpuse, arī iegarenā un mazliet uz augšu plūstošā aizmugurējā daļa izstaro prestižu. Abi aizmugurējie lukturi ar precīzu gaismu grafiku un nepārtrauktu gaismas joslu, tāpat kā vertikālais bremžu lukturis piešķir jaunajam A6 Sedan klātbūtnes sajūtu.

Automobiļa izcilo aerodinamiku būtiski veicina arī īpašā aizmugurējās daļas forma. Bagāžas nodalījuma vāka asais izliekums apvienojumā ar dobu rievu tā priekšpusē rada izsmalcinātu izskatu. Kombinācijā ar lielo un plato gaisa izkliedētāju tiek panākts ideāls līdzsvars starp aizmugurējās ass pacēlumu un pretestību, tādējādi uzlabojot braukšanas dinamiku.

Sportiskums, vadāmība un efektīvs dzinējs

A6 Sedan ar papildaprīkojumā pieejamo adaptīvo pneimatisko balstiekārtu perfekti apvieno sportiskumu un komfortu. Šī pneimatiskās balstiekārtas sistēma ne tikai regulē virsbūves augstumu un amortizāciju, bet arī sniedz papildu priekšrocības aerodinamikas ziņā. Salīdzinot ar standarta aprīkojumā pieejamo balstiekārtu, normālajā režīmā automobilis ir par 20 milimetriem zemāks. Dinamiskajā režīmā virsbūves augstums tiek pazemināts vēl par 10 milimetriem, nodrošinot sportiskas braukšanas sajūtu. Lai samazinātu aerodinamisko pretestību, A6 Sedan virsbūves augstums tiek pazemināts pie liela ātruma pat sabalansētas un efektīvas braukšanas režīmos.

Papildaprīkojumā pieejamā visu riteņu stūrēšana nodrošina veiklu vadāmību un precīzu manevrēšanu. Kopā ar stingrāku progresīvo stūres iekārtu ir ievērojami uzlabota stūres reakcija un tā kļuvusi tiešāka. Mazā ātrumā visu riteņu stūrēšanas iekārta pagriež aizmugurējos riteņus līdz pat 5 grādiem pretējā virzienā attiecībā pret priekšējiem riteņiem, uzlabojot manevrētspēju pilsētas satiksmē un šaurākos līkumos. Braucot ar vidēju un lielāku ātrumu, aizmugurējie riteņi pagriežas tajā pašā virzienā kā priekšējie riteņi, nodrošinot stabilāku un vēl precīzāku vadāmību.

Izcilu braukšanas pieredzi nodrošina piedziņas ar daļējo hibrīda sistēmu MHEV plus. Papildus 2.0 TDI četru cilindru dzinējam ar 150 kW (204 ZS) jaudu, arī 3.0 TFSI sešu cilindru dzinējam ar 270 kW (367 ZS) jaudu ir šāda veida daļēja elektrifikācija. MHEV plus sistēma atbalsta iekšdedzes dzinēju, uzlabo veiktspēju un braukšanas komfortu, kā arī samazina CO2 emisijas. Tā nodrošina iespēju novietot automobili stāvvietā un veikt manevrēšanu, izmantojot tikai elektroenerģiju. A6 Sedan darbojas ar elektroenerģiju arī lēni braucot pilsētā, atrodoties lēnā satiksmes plūsmā vai ārpus pilsētas robežām, ripojot bez spēka piedziņas. Turklāt MHEV plus tehnoloģija rada papildu piedziņas griezes momentu līdz 230 ņūtonmetriem un līdz pat 18 kW (24 ZS) jaudu, automobilim uzsākot kustību vai veicot apdzīšanu. Samazinot ātrumu, tiek atgūta jauda līdz pat 25 kW.

Jauna līmeņa skaņas izolācīja

Skaņas izolācija A6 Sedan salonā ir uzlabota pat par 30% salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli, un tas palielina braukšanas komfortu. Patīkamāku akustiku salonā nodrošina logi ar ciešāku blīvējumu un optimizētas durvju blīvgumijas, turklāt bagāžas nodalījuma vāka blīvējums ievērojami samazina vēja radīto troksni. Papildu tam visas 19 collu vai lielāka izmēra riteņi ir aprīkoti ar tā sauktajiem trokšņa slāpētājiem. Pateicoties jaunajām dzinēja un transmisijas stiprinājumu buksēm, auto brauc vienmērīgāk un klusāk.

Jaunais A6 Sedan tiks ražots Nekarsulmā un pārdots visā pasaulē.

Tāpat kā jaunais Q5 un A5, arī jaunais A6 Sedan ir ražots uz Premium Platform Combustion (PPC) platformas. E³ 1.2 elektronikas arhitektūra visos jaunajos modeļos nodrošina modernu savienojamību, atjauninājumus un digitalizācijas funkcijas.

Foto: Audi

Foto: Audi

Foto: Audi

Foto: Audi

Foto: Audi

 
Visi komentāri
 
anonimikis 16.aprīlis 2025 11:12
2 1 Atbildēt

Šitas jau no atkritumiem ražots?

Onsis 16.aprīlis 2025 12:59
0 1 Atbildēt

Gan jau ka ražots tā, lai ātrāk sadalītos!

Kašers 16.aprīlis 2025 14:42
1 0 Atbildēt

Tev dandālis vēl stāv?

Teslists 16.aprīlis 2025 15:05
1 0 Atbildēt

Kad uzlādē, tad kādu laiku pastāv.

0pis 17.aprīlis 2025 11:03
0 0 Atbildēt

Agrāk Audi šo virsbūvi sauca par limuzīnu, bet nu jau sedans, lai neatbaidītu pircēju?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Škoda Fabia – jau pieci miljoni saražotu eksemplāru; kas tālāk? 2

Šonedēļ no Mlada Boļeslavas rūpnīcas konveijera nobraucis Škoda Fabia piecmiljonais eksemplārs, apliecinot to, ka ir viens no čehu autoražotāja veiksmīgākajiem modeļiem. Lasīt vairāk

 

Latvijā pieaug degvielas cenas 9

Latvijā dīzeļdegvielas vidējā cena pagājušā nedēļā palielinājās par 1,9%, benzīna - par 1,4% Lasīt vairāk

 

Kāpēc elektromobilim nepieciešams siltumsūknis? (+ VIDEO) 5

Izvēloties elektromobili, pircēji gandrīz vienmēr painteresējas, vai tam ir siltumsūknis. Ko tāds dara, kāpēc ir vajadzīgs un vai par to vērts piemaksāt, jo siltumsūknis bieži vien neietilpst standartaprīkojumā. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Unikālais Mercedes-Benz All Terrain dīzeļhibrīds (+ VIDEO) 2

Mercedes E- Class apakšmodeli sauc All Terrain. Tam ir pilnpiedziņa, pneimopiekare ar maināmu klīrensu un unikāls noformējums. Savukārt tikpat unikālā plug-in hibrīda iekārta sastāv no 2 litru dīzeļa un 130 ZS jaudīga elektromotora. Summārā jauda pārsniedz 300 ZS, bet griezes moments - 700 Nm. Kā jau lādējamam hibrīdam 300de modelim ir divi vāciņi - elektrībai un dīzeļdegvielai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti