Šķiet, ka lēmums iegādāties AvtoVAZ ražojumu vien ir saucams par drosmīgu, jo tehnisko atteikumu skaits ir šokējošs.
Par to raksta izdevums Motor.ru, atsaucoties uz detalizētu atskaiti Lunapark YouTube kanālā. Taksometru pakalpojumu sniedzējs un Yandex oficiālais partneris no Sanktpēterburgas 100 Lada Granta pamata līmeņu automašīnu iegādājās 2024. gadā. Uzņēmējs atzīst, ka ekspluatācijas apstākļi bija skarbi, tomēr bojājumu skaits “pretsankciju” automašīnu partijai ir iespaidīts.
Lai arī neviena no automašīnām nenobrauca vairāk par 68 000 km, 90 procenti spēkratu jau pēc 6000 km vispirms sabojājas atpakaļgaitas pārnesums, bet pēc tam visi pārējie. Dīleris atbildēja, ka šoferi automašīnu izmantojuši, neizlasot instrukciju. Tajā teikts, ka atpakaļgaitas pārnesumu var ieslēgt tikai tad, kad transportlīdzeklis stāv, bet ne agrāk kā trīs sekundes pēc sajūga nospiešanas.
Taksometru kompānija uzskata, ka šis noteikums ieviests ātrumkārbas metāla kvalitātes pasliktināšanās dēļ, jo citos AvtoVAZ modeļos gandrīz tāda pati piecu pakāpju transmisija darbojas bez sūdzībām. Pārbaudē atklājās, ka uz Lunapark mašīnu bojājumiem garantija neattiecas. Pēc remonta transmisijas problēma pazuda.
Vēl viens izplatīts defekts bija droseļvārsta sabojāšanās 50% automašīnu ar nobraukumu aptuveni 10 000 km. Iedegas Check Engine indikators, un akseleratora pedāļa reakcija kļūst lēnāka. Tirgotājs vainoja sliktu degvielu un ieteica aizdedzes sveču, vadu nomaiņu un sprauslu tīrīšanu. Tas problēmu neatrisināja, taču vēlāk atklājās, ka droseļvārstam pietrūka viena zobiņa.
Pie nobraukuma 30 000 km sāka plīst zobsiksnas. Tirgotājs norādīja, ka garantija ir atkarīga no rūpnīcā uzstādītās detaļas marķējuma: no viena ražotāja piegādātās derēja līdz 30 000 km, citas kalpoja līdz 60 000 kilometru. Nevienam taksometra parka automobilim garantija uz šo defektu nedarbojās, tādēļ zobsiksnas sāka profilaktiski mainīt sasniedzot 29 000 km.
Līdz nobraukumam 15 000 km galvenais bremžu cilindrs bija sabojājies 30% iegādāto sedanu, un 80% spēkratu tika novērots ABS sensora defekts: "pazūd" stūres pastiprinātājs, sāk niķoties spidometrs. ABS sensora nomaiņa problēmu neatrisina, taču tā uz laiku pazūd pēc akumulatora spailes atvienošanas un sistēmas restarta.
5-10% automašīnu bija problēmas ar starteri un elektrisko logu pievadiem, 20% sedanu “aprāva” kreisās puses piedziņas elementus, pie 20 000 km nācās mainīt priekšējos bremžu klučus, bet pie 30 000 km – riteņu gultņus un sajūgu. Pēc nomaiņas, jaunās detaļas kalpoja ilgāk.
Lai gan tehnisko atteikumu skaits ir šokējoši liels, Lunapark nolēmis Lada Granta automobilus iegādāties arī turpmāk, jo citur jaunu automašīnu par 1 miljonu rubļu (11 000 eiro) nepiedāvā.
Nekas traks! Jaunās tojotas, ww, Land Rover pēc gada arī ir viena lūžņu čupa uz riteņiem! CSDD varat uzzināt. LR manuāļiem ri problēmas ar sajūgu (dārgs prieks) un gada laikā var nojukt divreiz, ABS sensori LR dzīvo savu dzīvi neatkarīgi no mašīnas, logu pacēlāji arī dzīvo savu dzīvi. Elkektronika- visāpr jautrība. Un tas ir nolles auto..>! Tā pat pežo, renault, toyota (rūsa pamatīga un bremzes atsaka dzīvot), ww grupas ražojumiem problēmas ir elektronikā. BMW- tendence pat pašaizdegties (jaunajiem var redzēt problēmas ar vadiem, kas atsauksies kā viseim tiem x sērijas brīnumiem, ka paši 5 lidz 10 gadu veciem auto aizdegas).
Trollis satraucies, ka publika uzzinās, kāda ir RU ražojumu kvalitāte. Tapēc nosauc visas inomarkas, kuras iegaumējis
Man kautkā liekas ka jaunu LR ar manuāli jau labu laiku nevar nopirkt. BMW dega pie nosacījumiem un rūpnīca maina detaļas neatkarīgi no vecuma un nobraukuma nevis pie 10k kilometriem parāda vidējo pirkstu pie izšķīdušas ātrumkārbas.
Ko tu tur muldi, man ir wv grupas auto no nulles. Pa 6 gadiem saplīsa el. bagāžnieka vienas puses pacēlājs, kuru nomainīja garantijas laikā.
Pilnīgs vatesgalva d@lbajobs
Ko tu esi pīpējis, kad šo rakstīji? Pietiekami daudz problēmu reizēm arī jauniem un pajauniem auto, protams, bet nu teikt, ka Toyotas pēc gada ir lūžņu čupa, vai BMW ir tendence pašaizdegties ir pilnigs bezsakars.
Krieva muļķis?