Visi komentāri - Taksometru kompānija Krievijā nopērk 100 Lada Granta un atskaitās par to, kas salūza gada laikā

Taksometru kompānija Krievijā nopērk 100 Lada Granta un atskaitās par to, kas salūza gada laikā 20

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto.lv | 18.aprīlis 2025 10:34

Šķiet, ka lēmums iegādāties AvtoVAZ ražojumu vien ir saucams par drosmīgu, jo tehnisko atteikumu skaits ir šokējošs.

Par to raksta izdevums Motor.ru, atsaucoties uz detalizētu atskaiti Lunapark YouTube kanālā. Taksometru pakalpojumu sniedzējs un Yandex oficiālais partneris no Sanktpēterburgas 100 Lada Granta pamata līmeņu automašīnu iegādājās 2024. gadā. Uzņēmējs atzīst, ka ekspluatācijas apstākļi bija skarbi, tomēr bojājumu skaits “pretsankciju” automašīnu partijai ir iespaidīts.

Lai arī neviena no automašīnām nenobrauca vairāk par 68 000 km, 90 procenti spēkratu jau pēc 6000 km vispirms sabojājas atpakaļgaitas pārnesums, bet pēc tam visi pārējie. Dīleris atbildēja, ka šoferi automašīnu izmantojuši, neizlasot instrukciju. Tajā teikts, ka atpakaļgaitas pārnesumu var ieslēgt tikai tad, kad transportlīdzeklis stāv, bet ne agrāk kā trīs sekundes pēc sajūga nospiešanas.

Taksometru kompānija uzskata, ka šis noteikums ieviests ātrumkārbas metāla kvalitātes pasliktināšanās dēļ, jo citos AvtoVAZ modeļos gandrīz tāda pati piecu pakāpju transmisija darbojas bez sūdzībām. Pārbaudē atklājās, ka uz Lunapark mašīnu bojājumiem garantija neattiecas. Pēc remonta transmisijas problēma pazuda.

Vēl viens izplatīts defekts bija droseļvārsta sabojāšanās 50% automašīnu ar nobraukumu  aptuveni 10 000 km. Iedegas Check Engine indikators, un akseleratora pedāļa reakcija kļūst lēnāka. Tirgotājs vainoja sliktu degvielu un ieteica aizdedzes sveču, vadu nomaiņu un sprauslu tīrīšanu. Tas problēmu neatrisināja, taču vēlāk atklājās, ka droseļvārstam pietrūka viena zobiņa.

Pie nobraukuma 30 000 km sāka plīst zobsiksnas. Tirgotājs norādīja, ka garantija ir atkarīga no rūpnīcā uzstādītās detaļas marķējuma: no viena ražotāja piegādātās derēja līdz 30 000 km, citas kalpoja līdz 60 000 kilometru. Nevienam taksometra parka automobilim garantija uz šo defektu nedarbojās, tādēļ zobsiksnas sāka profilaktiski mainīt sasniedzot 29 000 km.

Līdz nobraukumam 15 000 km galvenais bremžu cilindrs bija sabojājies 30% iegādāto sedanu, un 80% spēkratu tika novērots ABS sensora defekts: "pazūd" stūres pastiprinātājs, sāk niķoties spidometrs. ABS sensora nomaiņa problēmu neatrisina, taču tā uz laiku pazūd pēc akumulatora spailes atvienošanas un sistēmas restarta.

5-10% automašīnu bija problēmas ar starteri un elektrisko logu pievadiem, 20% sedanu “aprāva” kreisās puses piedziņas elementus, pie 20 000 km nācās mainīt priekšējos bremžu klučus, bet pie 30 000 km – riteņu gultņus un sajūgu. Pēc nomaiņas, jaunās detaļas kalpoja ilgāk.

Lai gan tehnisko atteikumu skaits ir šokējoši liels, Lunapark nolēmis Lada Granta automobilus iegādāties arī turpmāk, jo citur jaunu automašīnu par 1 miljonu rubļu (11 000 eiro) nepiedāvā.

 

 
Visi komentāri
 
Ups 18.aprīlis 2025 10:53
5 36 Atbildēt

Nekas traks! Jaunās tojotas, ww, Land Rover pēc gada arī ir viena lūžņu čupa uz riteņiem! CSDD varat uzzināt.  LR manuāļiem ri problēmas ar sajūgu (dārgs prieks) un gada laikā var nojukt divreiz, ABS sensori LR dzīvo savu dzīvi neatkarīgi no mašīnas, logu pacēlāji arī dzīvo savu dzīvi. Elkektronika- visāpr jautrība. Un tas ir nolles auto..>! Tā pat pežo, renault, toyota (rūsa pamatīga un bremzes atsaka dzīvot), ww grupas ražojumiem problēmas ir elektronikā. BMW- tendence pat pašaizdegties (jaunajiem var redzēt problēmas ar vadiem, kas atsauksies kā viseim tiem x sērijas brīnumiem, ka paši 5 lidz 10 gadu veciem auto aizdegas).

Oi oi oi 18.aprīlis 2025 11:06
41 7 Atbildēt

Trollis satraucies, ka publika uzzinās, kāda ir RU ražojumu kvalitāte. Tapēc nosauc visas inomarkas, kuras iegaumējis

feciic 18.aprīlis 2025 14:53
7 1 Atbildēt

Man kautkā liekas ka jaunu LR ar manuāli jau labu laiku nevar nopirkt. BMW dega pie nosacījumiem un rūpnīca maina detaļas neatkarīgi no vecuma un nobraukuma nevis pie 10k kilometriem parāda vidējo pirkstu pie izšķīdušas ātrumkārbas.

Jānis 18.aprīlis 2025 19:14
8 0 Atbildēt

Ko tu tur muldi, man ir wv grupas auto no nulles. Pa 6 gadiem saplīsa el. bagāžnieka vienas puses pacēlājs,  kuru nomainīja garantijas laikā.

Krr 18.aprīlis 2025 20:09
11 1 Atbildēt

Pilnīgs vatesgalva d@lbajobs

MM 18.aprīlis 2025 21:59
12 1 Atbildēt

Ko tu esi pīpējis, kad šo rakstīji? Pietiekami daudz problēmu reizēm arī jauniem un pajauniem auto, protams, bet nu teikt, ka Toyotas pēc gada ir lūžņu čupa, vai BMW ir tendence pašaizdegties ir pilnigs bezsakars.

Kff 18.aprīlis 2025 23:50
7 2 Atbildēt

Krieva muļķis?

coldasice 18.aprīlis 2025 14:12
5 6 Atbildēt

Autor, pirms publicē pārlasi,

ZZZZ 18.aprīlis 2025 17:01
0 1 Atbildēt
0pis 18.aprīlis 2025 17:44
2 0 Atbildēt

Oi, kā tad nav pievienots video skatītāju ērtībām?

ZZZZ 18.aprīlis 2025 18:44
0 1 Atbildēt

Lai skatītāji paši savus īkšķus kustina. iĀ arī tikai pa mazo ekrānu, savējiem rāda.

Martin 18.aprīlis 2025 21:19
8 2 Atbildēt

Viss kā pie krieviem pieņemts, kādreiz arī saņemot jaunu žiguli visual vajadzēja pašam pārskrūvēt jo viss bija galīgā pakaļā. KRIEVU STANDARTS!!!

Ābols 22.aprīlis 2025 15:11
1 0 Atbildēt

Mja, tas bija nacionālais sports, kā padarīt to žiguli braucamāku/jaudīgāku un ilgmūžīgu(jo citu, savā mūžā nedabūt), arī smērejot virsū visādus bitumus/solidolus u.c. pašgatavotās jiftes ik gadu, lai pēc entās sālijuma ziemas, rāmis vēl būtu dzīvs.

 Katras garāžas Vasja pielika savu roku un pārgudrās zinašanas, ik otro brīvdienu pavadot garažā pārskrūvējot šo būvi, protams, ka kopā ar vismaz 1L iecienītako šņabi.

Reāls sūds uz riteņiem! JEBKURA rieumu autobūve, pat ekonomiskie modeļi, BŪS galvas tiesu pāraki.

 Izskatās ka autobūvē joprojām iestrēguši taja pašā laikā un domāšanā, jo nekur talāk nav tikuši- 100tūkstošus km nobraukt, bez katras skrūves pārskrūvesanas/auto pārbūves, joprojām grūti sasniegt ar ladu. 😂

Vienīgais labums, ka tajā laikā pa to mēslu nelika papildus maksāt no savas kabatas, bet gan piešķīra valsts par ento desmitu gadu vergošanu, kā tādu super privilēģijas preci!

Iedomājaites ja tagad, būtu tā, ka ja nostrādā x gadus, tad valsts nosponsorē tev auto, pieņemsim:

Nostrādajot 10 gadus vari paņemt

Opel corsa/renault clio/hyundai i20 klasi

20 gadus, tad

Ford mondeo/VW passat/Toyota Corolla

30+ gadus

Audi A4/ BMW 3 sēriju vai tur kādus SUV dšipiņus

A varbūt vajag? Kā papildus motivāciju, pret aplokšņu algas darbu... 😉

Teslists 19.aprīlis 2025 8:51
3 4 Atbildēt

Patiesībā ļoti pozitīva ziņa.

Žikleris 20.aprīlis 2025 8:35
1 0 Atbildēt

Lada bez čoka nav uzticama

jadviga 20.aprīlis 2025 10:32
2 1 Atbildēt

..es braucu ar 30 gadīgu opeli un nav problēmu... Radinieki, kam vajag šikot pērk jaunus Meršus, Bembjus, Auģikus un ???!!! remontos maksā tūkstošus, man vispār nav skaidrs kāda jēga pirkt pat lietotu mašīnu par 5 tūkstošiem un remontā ieguldīt 2-3 tūkstošus, bet katrs savu naudu tērē kā grib.

Nedomāju, ka VAZ lielākas problēmas kā citiem jauniem autiņiem, varbūt pat detaļas ekonomiskākas...

Jad-Dvingai 20.aprīlis 2025 22:26
1 0 Atbildēt

Tev nav jādomā - tev jālasa, ko saka krievs, kas nopircis 100 ladas un atklāti izstāsta "kak vsjo bilo".

Onsis 21.aprīlis 2025 15:54
0 0 Atbildēt

vai vieglāk nebija uzrakstīt, kas nesalūza?

BMW 22.aprīlis 2025 8:56
1 0 Atbildēt

Krievu nacionālās auto būves īpatnības!

Jūrmalnieks 22.aprīlis 2025 14:35
2 0 Atbildēt

Iedomājies vācu auto būves 'takši' savā pirmajā dzīvē nobrauc 300..400..500tūkstošus savos 5-10gados, līdz nodod tālākai dzīvei parasti- Latvijā,Lietuvā utml... kur autiņam odometrā pekšņi parādās 150..250tūkstoši un tirgo 'TIKKO NO VĀCIJAS' sapņus, kas vēl pa lielam Latvijā brauc tālāk.

 Protams citam lielāka vaina citam mazāka, bet savā dzīvē pa LV ceļiem vēl stabili nobrauc savus 150-300tūkstosus līdz autiņš nonāk tolmetā.

 Tikmēr 'lada' nenobrauc pat 100tūkstosus, kā taksis un ir metama tolmetā. 😂😂😂 Bet tie putina pakalpiņi slavē savu autobūvi, kā vislabāko pasaulē.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Renault 5 ir elektro auto ar odziņu, braucot gribas smaidīt un izsaka komplimentus (+ FOTO) 2

Dizains ir patiesi izdevies, visi tā elementi ir orģināli. Braucot jūtams labs komforta līmenis, neskatoties uz to, ka auto nav liels Lasīt vairāk

 

Eiropas tūres ietvaros popularizē Neste MY atjaunīgo degvielu (+ VIDEO) 7

Aprīļa beigās Neste degvielas stacijā viesojās vairāku automašīnu karavāna, kas ir daļa no Tour d'Europe jeb Eiropas tūres iniciatīvas, kas demonstrē degvielas no atjaunīgiem resursiem. Lasīt vairāk

 

iAuto motocikla tests: No bezceļiem līdz pilsētai ar “Ducati Multistrada V2” (+ VIDEO) 6

Jaunais “Multistrada V2” modelis ir apvienojis veiktspēju, komfortu un tehnoloģiskos jauninājumus vienā pārdomātā un praktiskā iepakojumā, kas paredzēts gan garākiem ceļojumiem, gan ikdienas braukšanai pilsētā. Lasīt vairāk

 

Koenigsegg Jesko Absolut ar diviem jauniem rekordiem

Zviedru hiperauto savam itin garajam rekordu sarakstam pievienojis vēl divus jaunus ierakstus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti