Kopuzņēmums Dongfeng-Nissan Ķīnas tirgū laidis klajā elektriskās piedziņas sedanu N7 par sākuma cenu 119 900 juaņu (14 400 eiro).
Gandrīz 5 metrus garais Nissan N7 dala tehniku ar Dongfeng eπ 007 un tā pamatā ir kopīgi izstrādātā Tianyan arhitektūra, kas piemērota EV, PHEV un EREV automašīnām. Arī dizaina veidošanai izmantots kopīgais stils, ko pazīst ar nosaukumu V-Motion. Īsumā tas nozīmē noapaļotas virsbūves formas, ilkņveida dienasgaismas lukturus, šaurus un vienā līnijā savienotus lukturus priekšā un aizmugurē, izbīdāmus durvju rokturus.
Salonā LCD instrumentu displejs vadītājam, 15,6 collu 2,5 K centrālais ekrāns, divu spieķu ovālas formas stūre, pārnesumu pārslēgs aiz stūres. Aprīkojumā arī 50 W bezvadu uzlādes paliktnis viedtālrunim, trīs USB pieslēgvietas un divi glāžu turētāji. Ir pieejamas divas interjera krāsas: gaiši pelēka un zaļi balta. Vēl viena būtiska funkcija - viedā braukšanas sistēma, ko izstrādājuši Dongfeng Nissan un Momenta.
Nissan N7 operētājsistēma darbojas, izmantojot Qualcomm Snapdragon 8295P mikroshēmu. Tā atbalsta AI balss palīgu, kas ir savienots ar DeepSeek-R1 modeli. Centrālais ekrāns atbalsta HiCar, Carlink un CarPlay, priekšējiem sēdekļiem 12 punktu masāžas funkcija, audio sistēmai var būt līdz pat 14 skaļruņiem, ir 256 krāsu apkārtējais apgaismojums, panorāmas lūka un nelielas ietilpības ledusskapis.
N7 bagāžnieks piedāvā līdz 504 litru ietilpību, bet spēka iekārtai divi varianti: 58 kWh LFP akumulators apvienojumā ar 160 kW (215 ZS) elektromotoru, nodrošinot 510–540 km diapazonu, kā arī 73 kWh LFP akumulators kombinācijā ar 200 kW (268 ZS) e-motoru un līdz 625 km sniedzamību. Šī versija 100 km/h sasniedz 6,9 sekundēs.
Atkarībā no piedziņas komponentu kombinācijas un aprīkojuma Nissan N7 cena Ķīnas tirgū aptver 119 900 -149 900 juaņu diapazonu, kas būtu 14 400 – 18 000 eiro.
Par tādu cenu varētu šito piekārt pie sienas, kā saules paneļu akumulatoru!
Jo pie mums 58 kWh akumulatori izmaksātu stipri vairāk kā te vesela mašīna ar akumulatoriem.
Skumji un bēdīgi - Rīgas izstādē es pat nepiegāju pie Audi, ko te Māris reklamēja (laikam 80tk) un VW ID.7 (laikam 50tk), jo 50 štukas par mašīnu, kad ķīnieši piedāvā nebūt ne sliktāku iespēju tikt no punkta A līdz punktam B, man nav pieņemami. Ķīnieši jā, pie mums nu jau arī 1/4 izstādes eksponātu, smuki un lēti - attur volodja ar savu "atbrīvošanas māniju" un stereotipi par ķīniešu auto neuzticamību.
Tu nesaproti...Audi, tā nav iespēja "tikt no punkta A līdz punktam B", tas ir statuss, luksuss un fetišs. Letiņiem, kas ilgstoši ir dzīvojuši uz vecu audaku diētas.
Vairs jau nē. Tā publika kam kanoniskais braucamais bija 80-to gadu beigu Audi 100, jau vairs nav šai saulē vai arī aizceļojuši uz rietumu plantācijām.
Tad lo...pircējam atliek noticēt sauklim Dasss Auto un cerēt uz To Labāko?