Toyota atklājusi attēlus un informāciju par modernizēto Aygo X, kas tirgū nonāks šī gada beigās.
Uzlabojumi veikti Aygo X dzīves cikla vidū, sniedzot modelim otro elpu un paplašinot tā potenciālo pircēju loku. Galvenais 3,77 m garā krosovera ieguvums – 1,5 litru atmosfēriskais dzinējs, kas kopā ar elektromotoru attīsta 116 zirgspēku jaudu – par 44 zirgspēkiem vairāk nekā līdz šim izmantotais agregāts ar viena litra darba tilpumu. Pateicoties jaunajam motoram Aygo X kļuvis ievērojami ņiprāks – 100 km/h sasniegšana aizņem mazāk par 10 sekundēm agrāko 15,5 sekunžu vietā. Maksimālais ātrums nav zināms, taču ar šādu agregātu aprīkotajam Yaris tas ļauj sasniegt 170 km/h. Vēl viens būtisks rādītājs ir degvielas patēriņš (sagaidāms, ka Aygo X Hybrid patērēs 3,8 l/100 km) un CO2 izmeši, ko izdevies samazināt lidz 86 g/km.
Tehniski Aygo X joprojām ir balstīts uz GA-B platformas, ko tas dala ar Yaris un Yaris Cross. Lai gan riteņu bāze saglabājusies nemainīga – 2430 mm, priekšējā pārkare pagarināta par 76 mm, tādējādi kopējais garums pieaudzis līdz 3776 mm. Interesanti, ka bagāžnieka ietilpība saglabājusies 231 litra apmērā, pateicoties hibrīda akumulatoru novietojumam zem aizmugurējiem sēdekļiem.
Dizaina ziņā atjauninātais Aygo X kļuvis pamanāmāks – priekšējā daļa veidota agresīvākā dizainā ar lielāku radiatora režģi, pārveidotu motora pārsegu un priekšējiem spārniem. Jauns dizains arī lukturiem un riteņu diskiem.
Salonā ieviesti vairāki uzlabojumi: jauns septiņu collu digitālais instrumentu panelis, viedtālruņa bezvadu uzlādes nodalījums un modernizēta klimata kontroles sistēma. Centrālais deviņu collu ekrāns gan saglabāts, iespējams, tikai ar nelielām saskarnes izmaiņām.
Elektronisko palīgu skaitā modernizētā Pre Collision System, joslas uzturētājs un ceļa zīmju atpazīšanas sistēma, jaunā ārkārtas palīdzības sistēma un proaktīvais braukšanas asistents. Elektronisko palīgu atjaunināšana turpmāk iespējama ar Over the Air palīdzību.
Aygo X Hybrid varēs pasūtīt arī sportiskajā GR Sport versijā, kas izceļas ar divu toņu krāsojumu, GR Sport radiatora resti, īpaša dizaina vieglmetāla riteņu diskiem un GR logotipiem salonā. Versijai ir atšķirīgi atsperu, amortizatoru un stūres iestatījumi, taču motors tas pats, kas standarta modelim.
Tirgū modernizētais Aygo X gaidāms 2025. gada nogalē.
cena vienīgais pluss?