Nissan parāda attēlus un pastāsta par jauno Leaf (+ FOTO) - iAuto

Nissan parāda attēlus un pastāsta par jauno Leaf (+ FOTO)

 

Foto: Nissan

iAuto.lv | 17.jūnijs 2025 21:26

Japānas autobūves uzņēmums Nissan iepazīstinājis ar jaunās paaudzes elektromobili Leaf, kas pasūtīšanai kļūs pieejams šoruden.

Nissan Leaf jaunākais modelis ir interesants kaut vai tādēl, ka tas ir viens no pašiem pirmajiem elektriskās piedziņas transportlīdzekļiem, kas kļuva pieejams tirgū. Leaf pirmā paaudze debitēja 2010. gadā, bet šogad tas nonācis līdz trešās paaudzes modelim.

Jaunākais Nissan Leaf Auto ir radīts uz CMF-EV platformas, uz kuras balstīts arī zīmola elektriskais krosovers Ariya (un partnera Renault Megane E-Tech un Scenic E-Tech), un tagad tas vairāk līdzinās nevis hečbekam, bet gan krosoveram ar kupejas elemetiem.

Kopumā tas atstāj sportiskāku un dinamiskāku iespaidu, ko pastiprina manāmi augstākais klīrenss un lielie riteņi. Arī salons ir krietni mūsdienīgāks un laikmetam atbilstošāks: 14,3 collu ekrāni vadītāja mērinstrumentiem un multivides saturam, augstākajā aprīkojuma komplektācijā elektriski regulējami sēdekļi, projekcijas displejs un panorāmas jumts ar četrām gaismas caurlaidības pakāpēm, pieeja daudzskaitlīgiem Google servisiem, balss vadība, Bose Individual skaņu sistēma,  Over-the-Air atjauninājumi.

Leaf var nodrošināt ar enerģiju mazākus patērētājus ar V2L (Vehicle-to-Load) funkciju un ir plānota arī V2G (Vehicle-to-Grid) funkcija, kas nozīmē, ka automašīna varētu potenciāli nodot enerģiju atpakaļ tīklā.

Tehniskie dati liecina, ka jaunākais Leaf ir 4,35 m garš, apveltīts ar 2,69 m garenbāzi un 437 litru bagāžas nodalījumu, bet 0,25 cW aerodinamiskās gaisa pretestības koeficients palīdzēs nodrošināt lielāku sniedzamību.

Leaf ir pieejamas divas akumulatora versijas: 52 kWh akumulatora paredzamais nobraukums ir 436 km saskaņā ar WLTP, savukārt lielākais 75 kWh akumulators var nodrošināt sniedzamību līdz 604 km. Maksimālā uzlādes jauda, ko atbalsta jaunais Leaf, ir 150 kW, kas nozīmē, ka 30 minūšu pie šādas iekārtas būs pietiekami, lai ceļu turpinātu 437 kilometru garumā.

Elektronisko palīgu klāstā ProPILOT Assist ar Navi-Link, kas pielāgo ātrumu līkumiem un ātruma ierobežojumiem, e-Pedal Step un regulējama reģeneratīvā bremzēšana, kas ļauj braukt ar vienu pedāli pilsētvidē, 3D 8 punktu apkārtskata monitors un reāllaika ceļa vizualizācija, kas palīdz manevrēt šaurās vietās. Tam jāpieskaita “caurspīdīgā motora pārsega” funkcija, kas nodrošina praktiski netraucētu skatu uz zonu transportlīdzekļa priekšā un platleņķa kamera transportlīdzekļa priekšpusē, kas palīdz izbraukt no izejām ar ierobežotu redzamību.

Trešās paaudzes Nissan Leaf ražošana tiks organizēta Lielbritānijas Sanderlendas rūpnīcā. Nissan atgādina, ka kopš modeļa pirmās paaudzes parādīšanās pirms 15 gadiem visā pasaulē pārdoti jau vairāk nekā 700 tūkstoši Leaf elektroauto. Tagad, ar jauno dizainu un tehnoloģijām, Nissan cer turpināt šo panākumu stāstu arī nākamajā desmitgadē.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nissan parāda attēlus un pastāsta par jauno Leaf (+ FOTO)

Japānas autobūves uzņēmums Nissan iepazīstinājis ar jaunās paaudzes elektromobili Leaf, kas pasūtīšanai kļūs pieejams šoruden. Lasīt vairāk

 

No 2025. gada jūlija elektroskrejriteņu īpašniekiem būs jāiegādājas OCTA (+ VIDEO) 2

No 2025. gada jūlija elektroskrejriteņu īpašniekiem būs jāiegādājas obligātā transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas polise jeb OCTA. Izmaiņas ir ieviestas, lai nodrošinātu lielāku drošību ceļu satiksmē un aizsargātu cietušos ceļu satiksmes negadījumos. Lasīt vairāk

 

Vācija: likums visiem viens - ātruma ierobežojumi vides zonās attiecas arī uz elektroautomobiļiem 20

Vācijas reģionālā tiesa noraidījusi kāda elektroautomobiļa īpašnieka sūdzību, kurš vēlējās attiesāt sodu, ko viņam piesprieda par ātruma pārsniegšanu gaisa kvalitātes uzturēšanas zonā. Lasīt vairāk

 

iAuto.lv redaktors Māris Ozoliņš nepiekrīt CSDD ekspertam Oskaram Irbītim par ceļu infrastruktūras (ne)ietekmi uz drošību (+ VIDEO) 93

Māris Ozoliņš skaidro, kāpēc nepiekrīt CSDD ekspertam Oskaram Irbītim, kurš uzskata, ka negadījumu statistiku vairo nevis ceļu infrastruktūra, bet braukšanas stils.. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti