Škoda turpina "Azubi-Car" projektu, laižot pie teikšanas jaunos speciālistus, kas var dot vaļu savam fantāzijas lidojumam.
Šī tradīcija ir nu jau desmit gadus veca un šī gada projektam Škoda tuvākās rezerves uzbūvējuši Škoda L&K 130 – pikapu, kas paredzēts velosipēdu transportēšanai velosacīkstēs un ir veltījums dibinātājiem Vāclavam Lorīnam un Vāclavam Klementam, kuri pirms 130 gadiem, sākot tieši ar velosipēdu būvi, lika pamatus mūsdienu automašīnu ražotājam.
28 mācekļi pie šī auto strādāja vairāk nekā 2000 stundas. Tas ir pirmais Azubi-Car ar plug-in hibrīda piedziņu un sistēmas jauda ir 204 ZS (150 kW).
Iekraušanas nodalījums ir izbīdāms, lai sacensību laikā varētu ātri nomainīt velosipēdus. Uz tā ir uzstādīti divi oriģinālā aprīkojuma bagāžnieki. Kad platforma tiek ievilkta, iebīdot atpakaļ aizmugurējo bortu, velosipēdu priekšējie riteņi slīd uz augšu 35 grādu leņķī. Trešo velosipēdu var novietot uz jumta bagāžnieka. Labajām aizmugurējām durvīm ir īpašs pacelšanas un bīdīšanas mehānisms, lai tās verot, netiktu traucēta tuvumā esošo velosipēdistu kustība.
Gan iekšpusē, gan ārpusē dominē Laurin & Klement krāsas — sarkana, balta, zelta un melna. Klasiskā "L & K" emblēma ir atrodama uz motora pārsega un stūres, kā arī uz riteņu rumbām. Priekšējos sporta sēdekļus grezno izšūts "130 Years" logotips.
Papildu displejs pasažiera pusē rāda datus, kas noderīgi profesionāla riteņbraucēja atbalstam.
Automašīnā iebūvēts ledusskapis labā aizmugurējā sēdekļa vietā, ir rācija un tīkls jumta apšuvumā, piemēram, enerģijas batoniņu vai pirmās palīdzības piederumu glabāšanai.
Daudzas aprīkojuma detaļas tika izveidotas, izmantojot 3D printeri.
bļāviens! perfekti! kā reiz man tādu dranduletu vajag!