Japānas autoražotājs ir nolēmis atdzīvināt modeli Grandis, taču šoreiz tas nav trīs rindu minivens, kāds tika ražots no 2003. līdz 2011. gadam, bet gan krosovers uz partnera Renault Symbioz bāzes.
Mitsubishi pieturās pie shēmas, ko tas Eiropas tirgū jau nodrošina ar ASX un Colt – faktiski pārzīmolotiem Renault modeļiem. Arī Grandis izmantos šīs iestrādes, tādēļ ir radīts uz Renault platformas un no sava franču radinieka atšķirsies ar radiatora režģi, uz kura redzams japāņu zīmola nosaukums, kā arī pārveidotu aizmugures daļu ar lielākiem lukturiem un jauna dizaina riteņu diskiem, kuru diametrs var būt no 17 līdz 19 collām.
Krosovera garums sasniedz 4410 mm, bet bagāžnieka tilpums variē no 434 līdz 1455 litriem, atkarībā no tā, kā novietoti un noregulēti aizmugurējie sēdekļi. Aizmugures sēdeklis ir pārbīdāms par 16 cm.
Salonā pārmaiņu ir mazāk. Lielākā daļa elementu saglabā Renault izcelsmi, taču stūres rata centrā tagad redzams Mitsubishi logotips. Tāpat ir pārveidota pārnesumu pārslēga svira, padarot to kompaktāku. Aprīkojuma sarakstā ietilpst multivides sistēma ar 10,4 collu ekrānu, elektriski atverams bagāžnieks un adaptīvā kruīza kontrole Mi-Pilot, kas ir līdzīga Nissan ProPilot sistēmai. Vadītājam palīdz vairāk nekā 20 elektroniskās palīgsistēmas.
Dzinēju piedāvājumā 1,3 litru turbomotors ar 140 zirgspēkiem, kas aprīkots ar startera ģeneratoru. Šo motoru var savienot ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu vai septiņu pakāpju robotizēto pārnesumkārbu. Jaudīgākā versija izmanto E-Tech hibrīdsistēmu, kurā apvienots 1,8 litru atmosfēriskais benzīna dzinējs ar 109 zirgspēkiem, 49 zirgspēku elektromotors un vēl viens 20 zirgspēku startera ģenerators. Šī versija piedāvā arī elektrisko braukšanas režīmu, taču litija jonu akumulatora kapacitāte ir pieticīga – tikai 1,4 kWh.
Eiropas tirgū jaunais Mitsubishi Grandis nonāks pārdošanā 2025. gada ceturtajā ceturksnī. Vēlāk tam sekos vēl viens uz Renault bāzes veidots Mitsubishi modelis – Eclipse Cross, kas izmantos Renault Scenic E-Tech tehnoloģijas.