Visi komentāri - Renault un Ahorn iepazīstina ar jaunu kemperi un kemperu klāstu uz Master bāzes

Renault un Ahorn iepazīstina ar jaunu kemperi un kemperu klāstu uz Master bāzes 10

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 8.jūlijs 2025 11:12

Renault un Ahorn Camp iepazīstina ar pilnīgi jaunu Ahorn māju uz riteņiem klāstu uz ceturtās paaudzes Renault Master bāzes

Renault, viens no Eiropas līderiem vieglo kravas automobiļu ražošanā, un Ahorn Camp, pazīstams Vācijas kemperu zīmols, ar lepnumu paziņo par oficiālu nākamās paaudzes kemperu klāsta atklāšanu.

Sākot ar 2025.gada vasaru, Ahorn Camp būs pirmais zīmols, kas piedāvās jaunu modeļu sēriju, kas būvēta tikai uz jaunā Renault Master bāzes, bet lielapjoma sērijveida ražošanu nodrošinās Erwin Hymer Group, kas kemperu ražošanas celmlauzis. Transportlīdzekļi tiek pārdoti Ahorn Camp filiālēs, kā arī plašajā Renault Pro+ tirdzniecības pārstāvju tīklā visā Eiropā.

Jauns etalons ceļojumos ar kemperiem, ko nodrošina unikāla sadarbība

Ahorn Camps jaunā kemperu sērija apvieno labāko, kas pieejams tirgū: Renault efektivitāte, stabilitāte un drošība ir uzticams pamats. Erwin Hymer Group pieredze māju uz riteņiem kvalitātes un ražošanas jomā garantē visaugstākos ražošanas standartus.

Ahorn Camp dizaina filozofija ir vērsta uz klientu vajadzībām, piedāvājot uz vērtību orientētas inovācijas, modernu estētiku un efektīvu lietošanas pieredzi, ko atbalsta unikāls, uz klientiem orientēts izplatītāju un tehniskās apkopes centru tīkls visā Eiropā.

Pateicoties Master inovācijām, jaunākie Ahorn Camp modeļi piedāvā visaptverošu ceļošanas pieredzi, kas nosaka jaunus standartus dzīvojamo kemperu nozarē, tostarp:

• Labākais degvielas patēriņš savā klasē un zems izmešu līmenis, pateicoties jaunajam Master Aerovan dizainam un vairāku enerģijas avotu platformai, kas padara to par visefektīvāko transportlīdzekli savā klasē. Ahorn Camp Motorhomes izmanto efektīvus Blue dCi dīzeļdzinējus (130 līdz 170 ZS).

• Jauna 9 pakāpju automātiskā pārnesumkārba, kas nodrošina vienmērīgāku un atsaucīgāku braukšanu.

• Uzlabota drošība un stabilitāte, ko garantē izturīga šasija, visaptverošs autovadītāja palīgsistēmu (ADAS) klāsts un jauna viedā bremžu sistēma.

• Autovadītāja ērtībai paredzētā kabīne ar jauniem ergonomiskiem sēdekļiem, augsto tehnoloģiju multimediju sistēmu ar gudru savienojamību un oriģinālo Renault atpakaļgaitas kameru.

• To atbalsta Ahorn Camp plašais tirdzniecības pārstāvju un tehniskās apkopes centru visā Eiropā, kas garantē sirdsmieru, lai arī kurp ceļš vestu.

Deviņas mājas uz riteņiem, divi kemperi - jebkuram dzīvesveidam

Jaunajā modeļu klāstā ir deviņi māju uz riteņiem modeļi un divi kemperu modeļi - katrs no tiem ir pielāgots gan ģimeņu, gan iesācēju, gan pieredzējušu ceļotāju vajadzībām. Jaunā sērija, kas aprīkota ar modernākajām tehnoloģijām gan šasijā, gan dzīvojamajā zonā, nodrošina patiesi izsmalcinātu braukšanas un dzīves pieredzi, piedāvājot komfortu un brīvības sajūtu jau no pirmā kilometra.

Šis modeļu klāsts apvieno izcilu vērtību un augstākā līmeņa kvalitāti, piedāvājot izcilu cenas un kvalitātes attiecību: kemperu cenas sākas no 52 800 eiro, bet māju uz riteņiem cenas no 58 900 eiro.

Uzticama sadarbība, kas veicina inovācijas

Ahorn Camp un Renault ilggadējā sadarbība liek stiprus pamatus kvalitātei un uzticamībai. Kopš 2014.gada Ahorn savus kemperus būvē tikai uz Renault transportlīdzekļu bāzes, un tagad ir pienācis laiks trešajai modeļu paaudzei uz Renault Master platformas. Šis plašais piedāvājums un pieredze darbā ar Master platformu ir unikāla parādība nozarē.

Ahorn Camp ilglaicīgā ticība Renault Master stabilitātei, uzticamībai un inovācijām uzsver šī zīmola unikālo pozīciju māju uz riteņiem tirgū. 2025.gada sērijas palaišana vēlreiz apliecina abu zīmolu apņemšanos radīt novatoriskus risinājumus ceļotāju kopienai.

Pasaules pirmizrāde izstādē Caravan Salon 2025

Jaunā Ahorn Camp māju uz riteņiem klāsta pirmizrādi varēsiet vērot Caravan Salon 2025 Diseldorfā, kas ir populārākā ceļojumiem paredzēto transportlīdzekļu izstāde, kas norisināsies no 29.augusta līdz 7.septembrim. Atsevišķi modeļi būs pieejami iepriekšējai apskatei un presei īpašā pasākumā pirms izstādes sākuma. Pēc pasaules pirmizrādes transportlīdzekļi būs pieejami Ahorn Camp tirdzniecības pārstāvju un partneru tirdzniecības vietās visā Eiropā, sākot ar Vāciju. Ienākšana Francijas tirgū ir plānota 2025.gada rudenī.

 

 
Visi komentāri
 
Bradypus 10.jūlijs 2025 11:06
0 0 Atbildēt

Cik šitam pašmasa? Kādēļ nestāsta cilvēkiem par problēmām ar B kategoriju?

GTD2 11.jūlijs 2025 8:45
0 0 Atbildēt

Vizuāli izskatās,ka varētu iekļauties kategorijā kuru var vādīt ar B kategoriju

Bradypus 11.jūlijs 2025 15:22
0 0 Atbildēt

Nu re... "Vizuāli izskatās..." Bet pašmasa ir ~3000kg. 

Un ja to nezini + pats uz svariem neuzkāp un bagāžu nelimitē kā Ryanair, tad vācu policija uzliek uz svariem un no 3501kg interpretē kā braukšanu BEZ TIESĪBĀM! Ar evakuatoru uz vietas un visu pasažieru izsēdināšanu turpat.

core 11.jūlijs 2025 22:55
0 0 Atbildēt

Nu, nu... neko nevar tur interpretēt. Ja  teh pasē pilna masa ir līdz 3,5t tad var braukt ar B kategoriju. Max, ko tur var piešūt - pārkraušana.

Bradypus 11.jūlijs 2025 23:55
0 0 Atbildēt

Nu tu vari mēģināt to Vācijā iztiesāt, ka svars ārpus kategorijas ir tikai "pārkraušana". Un pat tad tas neliksies "tikai". Bet vācieši neskatās "teh.pasē.", bet uz svariem. Un ja auto ir virs 3.5t un nav C kategorija - tātad bez tiesībām.

core 12.jūlijs 2025 0:07
0 0 Atbildēt

Mhm... un ja deviņvietīgā busā sakāpj 10 cilvēki, tad tik paprasa D kategoriju.

Bet, tas, ka esi pārkāpis ražotāja svaru ir po, galvenais, lai ir C kategorija.

GTD2 11.jūlijs 2025 17:02
0 0 Atbildēt

Katram šim kemperim ir tehniskie dati ar kuru viņš piereģistrēts, mazos un vidējos kemperus kāds ir šis, parasti ražo lai iekļautos pilnaa massā līdz 3.5t , parasti pilna massa ir biki pāri par 3, -3,2 t, lai varētu braukt ar b kategoriju. protams ir arī lielie kermperi virs 3.5t, parasti tie trīsassīgi, vai ar dubultriteņiem aizmugurē, lai gan redzēti arī  tādi kas iekļeujās līdz 3,5t. 

Nu gan muļķibas sarakstīji, priekš kam kemperi likt uz svariem, ja tas nekādas baigās kravas nepavadā , parasti pašmassa viņiem ir zem 3tonām, apmēram 2.7-2.8t

Bradypus 12.jūlijs 2025 0:00
0 0 Atbildēt

Nepārvadā? Cik sver 5 cilvēki? Un pāris čemodāni? Pašmasa (viņi rēķina BEZ vadītāja) šiem lielajiem kemperiem (pat sameklēju speciāli ražotāja speceni) ir pat pāri 3t - tieši tā kā izskatās. Un neiekļauties tajos atlikušajos nepilnajos 500kg ir diezgan viegli. 

Tēmu papētīju, kad palika interesanti, kādēļ holandieši pa eiropu braukā ar piekabēm, nevis busiem.

Rukšelis 11.jūlijs 2025 20:15
0 0 Atbildēt

Jaunais m5 ir 2.5 t.

Tad jau to ar drizuma svērs, ja treknāka gʻimenīte tiks vesta.

Bradypus 12.jūlijs 2025 0:01
0 0 Atbildēt

Smejies, vai nē, bet ziņas par to, ka B kategorijai grib palielināt svara limitu dēļ EV, jau ir izskanējušas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

20 kilometrus "pret spalvu" (+ VIDEO) 1

Komentārā teikts, ka Čehijas pilsonis pa S12 šoseju Polijā braucis pretēji satiksmes kustībai. Viņš apstājies tikai tad, kad izsauktā policija uzsākusi aktīvas darbības, lai bīstamo braucienu pārtrauktu. Lasīt vairāk

 

Latvijā pirmo reizi izmanto šūnu tehnoloģiju cilvēku apziņošanai par stiprām lietusgāzēm 13

Ceturtdienas vakarā Latvijā pirmo reizi izmantota šūnu tehnoloģija daļas iedzīvotāju apziņošanai par naktī gaidāmajām stiprajām lietusgāzēm. Lasīt vairāk

 

56 020 eiro - Volkswagen piesaka īpašo modeli ID.3 GTX Fire + Ice (+ FOTO) 8

Pavisam tiks izlaisti 1990 ID.3 GTX Fire + Ice eksemplāru. Lasīt vairāk

 

Latvijas neatbalsta EK priekšlikumu samazināt SEG emisijas ES par 90% līdz 2040.gadam 7

Latvijas neatbalsta Eiropas Komisijas (EK) jūlija sākumā publicēto priekšlikumu samazināt siltumnīcefektu gāzu (SEG) emisijas Eiropas Savienībā (ES) par 90% līdz 2040.gadam, salīdzinot ar 1990.gadu, aģentūru LETA informēja Klimata un enerģētikas ministrijā (KEM). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti