Visi komentāri - Volkswagen atbalsta: Vācijā līdz pat 6000 eiro un ID.3 par cenu, kas mazāka par 30 tūkstošiem

Volkswagen atbalsta: Vācijā līdz pat 6000 eiro un ID.3 par cenu, kas mazāka par 30 tūkstošiem 9

 

Foto: Volkswagen

iAuto.lv | 14.jūlijs 2025 14:01

Volkswagen Vācijā pagarinājis savu dāsno atbalstu elektroautomobiļu pircējiem, solot atbalstu līdz pat 6000 eiro apmērā.

Laba ziņa elektrisko automobiļu pircējiem – Vācijas lielākais autoražotājs Volkswagen turpinās atbalstu vide draudzīgā transporta pircējiem līdz pat 2025. gada septembrim. Tas nozīmē, ka atkarībā no modeļa, atlaides lielums var būt 3500 – 6000 eiro apmērā.

Piemēram, ID.3 Pure, kas cenu lapā atrodams par 33 330 eiro, ar Volkswagen atlaidi 3500 eiro, pircējam izmaksās 29 830 eiro, savukārt ID.7 Tourer Pro par 54 795 eiro ar ražotāja atlaidi 6000 eiro apmērā, gala rezultātā izmaksās vien 49 795 eiro.

Atlaides attiecas uz visiem ID. saimes modeļiem, izņemot īpašās modifikācijas, tātad, uz atbalstu pretendē visi tie, kas nolems iegādāties kādu no ID.3, ID.4, ID.5 vai ID.7 transportlīdzekļu pircēji.

 
Visi komentāri
 
0pis 14.jūlijs 2025 14:36
2 2 Atbildēt

Vai latvijieši var nopirkt VWāgenu iekš vw.de saglabājot 6K atbalstu norādot ka pats aizbrauks pakaļ vai mūsējiem būs jāstutējās uz atbalsta kājeles?

Hmm 14.jūlijs 2025 14:44
2 0 Atbildēt

Baidos, ka mums tā kājele švakāka - 4500 no valsts un VW dīlera cena. Ja kāds zina precīzāk, rakstām.

Martins 15.jūlijs 2025 12:57
1 0 Atbildēt

Cik sanāca tagad darīšana ar VW iegādi, tad secinājums tāds- katrā valstī vai reģionā ir kautkādi modeļi, ko pats vw atbalsta un dod atlaides. Baltijas reģionā piemēram tas ir plugin. LV un LT plugin ir lētāks kā citur Eiropā.

GTD2 14.jūlijs 2025 15:47
2 0 Atbildēt

Vācieši malači atbalsta savu ražotāju, bet mums kalab nepieciešams atbalsts? arī lai atbalstītu vāciešu, ķiniešu, korejiešu, amerikāņu vai citas atoražotāju valstu ekonomikas?

Kanibaals 15.jūlijs 2025 3:21
2 2 Atbildēt

Lai mazinātu atkarību no naftas.

Visu LV autoparku var nomainīt ar elektro. Norvēģijā jau puse ir elektro auto un brauc. Mums te biedē ar ziemām.

Labdien 15.jūlijs 2025 8:48
4 2 Atbildēt

Tik Norvēģijā ir daudz kalnu upes, kur ir uzbūvēti HES. Citur nav tādas opcijas, un rezultātā izmanto to pašu naftu, vai citus produktus, lai ražotu to elektrību.

Kanibaals 28.jūlijs 2025 16:54
0 0 Atbildēt

Jau tagad pietiek jaudas rezerves. 5 TWh ir vien nepieciešamas, lai aizstātu visus auto ar elektro. Elektroauto vajag uz pusi mazāk enerģijas, ražo kaut no naftas.

2DTG 14.jūlijs 2025 18:30
2 2 Atbildēt

Te, man liekas, ražotājs atbalsta pircēju.

HE 15.jūlijs 2025 7:17
11 1 Atbildēt

Saražots ir tik daudz , ka nevar ''neatbalstīt'' , bez iam ķīnieši arī atbalsta savus ražotājus Vācijas tirgū

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ford pārskata elektrifikācijas plānus – vēl platāks solis atpakaļ 6

ASV autobūves uzņēmums atzīst kļūdu virzībā uz vispārējo elektrifikāciju, rēķinās ar zaudējumiem un turpinās ražot arī degvielas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Uzdāvini savai otrajai pusei "Porsche Off-Road Experience" piedzīvojumu 333 trasē. Te neliels ieskats (+ VIDEO) 2

Tas nav vienkārši brauciens. Tā ir robežu pārbaude – tavu un arī Porsche. Stāvas nogāzes, īsta 4x4 trase, bet bez dubļiem, auto šūpoles un 3 metrus augsts metāla tilts, kas prasa pārliecību un precizitāti. Lasīt vairāk

 

Putins atklāj, kādā gadījumā uzbrukums Rietumiem nenotiks; Krievija šo karu nesāka (+ VIDEO) 15

Krievijas diktators Vladimirs Putins ikgadējā jautājumu un atbilžu sesijā piektdien sniedza atbildes uz vairākiem šobrīd aktuāliem jautājumiem. Lasīt vairāk

 

Uzlabotajā krustojumā pie Spice-Depo ir arī jauns un nebijis sastrēgums, kurš nedrīkstētu būt 4.DAĻA (+ VIDEO) 35

iAuto.lv turpina pētīt jaunizbūvētā satiksmes mezgla risinājumus, kam vajadzētu samazināt sastrēgumus. Taču - vai tā ir? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti