Vācijas autobūves uzņēmums Opel uzlabojis Astra Plug-in Hybrid veiktspēju, palielinot spēka iekārtas jaudu un elektriskā režīmā nobraucamo kilometru skaitu, taču neveicot izmaiņas cenu lapā.
Pēc jaunākajiem uzlabojumiem Opel Astra Plug-in Hybrid 1,6 litru četrcilindru turbodzinējs joprojām attīsta 150 ZS, bet elektromotors ir jaudīgāks iepriekšējo 81 kW vietā nodrošinot 92 kW (125 ZS). Tas palielina Opel Astra Plug-in Hybrid sistēmas kopējo jaudu līdz 196 zirgspēkiem un 360 Nm griezes momenta. Līdz ar to elektrificētais modelis ir kļuvis par 16 zirgspēkiem jaudīgāks, savukārt gandrīz par piecām kilovatstundām lielākais akumulators nodrošina lielāku elektrisko nobraukumu: līdz pat 83 kilometriem, kas ir par 26 kilometriem vairāk nekā iepriekš.
Jauda tiek pārvadīta, izmantojot septiņpakāpju divu sajūgu pārnesumkārbu. Tehniskie dati liecina, ka Opel hečbeks no 0 līdz 100 km/h paātrinās 7,6 sekundēs, savukārt universālim vajag par desmitdaļu sekundes vairāk. Opel Astra Plug-in Hybrid uz 100 kilometriem patērē vidēji 2,2 – 2,3 litrus degvielas, bet Sports Tourer Plug-in Hybrid – vidēji 2,3 – 2,4 litrus.
Neskatoties uz uzlaboto veiktspēju, sākuma līmeņa cena salīdzinājumā ar tā priekšgājēju nav mainījusies: tā sākas no 38 460 eiro vai 39 960 eiro Sports Tourer modelim.
Ka var paņemt Astru pa 40k un neņemt ļoti pilnu Tayron na 37k? Šodien ar Tyron nobraucu tīri uz elektrības ~150km