Tesla gatavojas laist Ķīnas tirgū divus modeļus ar īpaši iespaidīgiem sniedzamības rādītājiem. Viens no tiem bez papildu uzlādes nobrauks līdz 751 km, otrs spēšot sasniegt pat 831 km.
Autonomitāti līdz 751 km sola jaunais Tesla Model Y L, kas ir 4,98 m garš un apveltīts ar 304 mm riteņu garenbāzi. Automašīnai ir iebūvēts 82 kilovatstundu NMC akumulators, kas sver 465 kg, taču nodrošina 2088 kg smagajam Model Y L autonomitāti līdz pat 751 kilometru garumā pēc Ķīnas CLTC standarta.
L modelis ir par 15 cm garāks nekā standarta Model Y un tam ir sešas sēdvietas. Tirgū tas ieradīsies 2025. gada rudenī, cena pagaidām nav zināma.
Vēl lielāku sniedzamību sola Model 3+, kas atšķirībā no parastajiem Model 3, kas izmanto LFP akumulatoru, ir apgādāts ar NMC bateriju, kuras kapacitāte ir 78,4 kWh. Tas ir lielākais enerģijas avots, kāds jebkad iebūvēts kopš 2017. gada ražotajā Tesla elektriskajā sedanā. Koā ar akumulatoru Model 3+ sver 1760 kg, taču spēj braukt 800-831 km, kas par 47-77 kilometriem vairāk nekā Model 3 AWD Long Range (līdz 753 km).
Attiecībā par motoriem zināms, ka SUV izmanto divmotoru iekārtu, kur priekšējo un aizmugures asi piedzen attiecīgi 142 kW un 198 kW elektromotori, bet sedans komplektēts ar 225 kW motoru, kas darbina aizmugures riteņus.
Arī Tesla Model 3+ pārdošanas starts gaidāms tuvākajos mēnešos.
Bez apsildes/kondicioniera un braucot uz 85 varbūt arī varēs kautko sasniegt.