Pircēji steidz iegādāties jaudīgo modeli, kamēr tas vēl pieejams ar īstu benzīna motoru.
Parasti, aizejot iepriekšējai paaudzei, pieprasījums pēc tās pamazām plok, taču gadījumā ar Audi RS 6 ir otrādi - vācu mediji ziņo, ka pasūtījumu skaits pēc aizejošā Audi RS 6 sasniedzis jaunu rekordu 2025. gadā, tas ir, šī gada pirmajos sešos mēnešos tas nekad nav bijis lielāks, turklāt tas noticis, neraugoties uz to, ka jaunās paaudzes modelis pieejams jau vairākus mēnešus.
Kopumā tas ļāvis uzlabot visa Audi Sport nodalījuma rezultātus, pieprasījumam salīdzinājumā ar 2024. gada pirmo pusi pieaugot par 41 procentu.
Pirmajās divās paaudzēs (C5 un C6) RS 6 tika pārdots kā sedans un universāls. C7 un pašreizējais C8 bija/ir pieejami tikai kā universāli.
Šādam pieprasījuma bumam pēc nu jau sešus gadus vecā Audi RS 6 eksperti saredz vairākus iemeslus un tie ir tiešie konkurenti – Mercedes-AMG vēl nav nācis klajā ar jauno E 63, bet BMW lēmums aprīkot M5 ar plug-in hibrīda piedziņu, iespējams, ir atsvešinājis pircējus, kuri dod priekšroku tīram V8 dzinējam.
Attiecībā par jauno RS 6 Avant, Audi jau ir apstiprinājis, ka nākamās paaudzes modelis (C9) arī būs aprīkots ar plug-in hibrīda piedziņas sistēmu. Daži pircēji, iespējams, steidzās iegādāties vecāko modeli, pirms to nomainīs smagāks un sarežģītāks pēctecis.
Loģiski , cilvēki kuri grib baudīt auto braukšanas baudu izvēlas auto ar kārtīgu dzinēju, nevis auto bez degvielas tvertnes, ēdienu bez gaļas, bezalhaholisko alu un gumijas sievieti!