Visi komentāri - Gandrīz 90 000 eiro vērtības zudums – lepno Mercedes CLS500 var nopirkt Dacia cenā

Gandrīz 90 000 eiro vērtības zudums – lepno Mercedes CLS500 var nopirkt Dacia cenā 24

 

Mercedes-Benz CLS Shooting Brake 2012. gada modelis Foto: Mercedes-Benz

iAuto.lv | 14.augusts 2025 4:09

Savulaik lepno un jaudīgo Mercedes tagad var nopirkt par cenu, kas līdzvērtīga jaunam Dacia Spring.

Izdevums Autobild.de pa laikam atrod kādu lietotu auto, kas savulaik maksājis pat 100 000 eiro un vairāk, bet laikam ejot zaudējis savu vērtību naudā un kļuvis pieejams krietni plašākam pircēju lokam.

Tā šonedēļ Autobild raksta par Mercedes CLS Shooting Brake, kas šīs paaudzes ražošanas laikā (2012.-2018. gads) bija daudzu praktiskas, sportiskas un vienlaicīgi komfortablas pārvietošanās cienītāju sapnis, it īpaši, ja runa bija par 408 Zs jaudīgo CLS500.

Ne visiem vairāk kā 100 tūkstošus eiro lielā cena bija pa kabatai, taču šodien situācija cita – gadu gaitā glaunā Shooting Brake cena nokritusies līdz “patsmit tūkstošiem” un Vācijā kāds Autobild minēts dīleris par 2013. gada automašīna prasa vien 16 900 eiro, kas aptuveni tikpat, cik maksā jauns Dacia Spring. Sludinājumā atzīmēts, ka automašīnas nobraukums ir 244 000 km, bet tehnisko apskati šis eksemplārs izgājis bez neviena aizrādījuma.

Interesanti, ka tiktāl nemaz nevajag meklēt – arī pārlūkojot mūsu sludinājumus, var atrast divas Mercedes CLS500 automašīnas: par 2012. gada modeli pārdevējs prasa 18 500, 2017. gada automašīnu pārdod par 21 850 eiro.

 
Visi komentāri
 
topinamburs 14.augusts 2025 6:06
11 3 Atbildēt

Un maksāt komiski kosmiskas rēķinus par apkopēm

felix65 15.augusts 2025 6:33
2 2 Atbildēt

Kolēģis tādu nopirka un tagad pa servisiem vien. Eļļas maiņa vien ko maksā. Ko darīt- jaunības maksimālisms.

ZZZZ 14.augusts 2025 7:27
0 5 Atbildēt

Bet ikgada ekspluatācijas nodoklis arī nemaz tik liels nav iA tikai 620 kādi eināri...Celtniekiem sanāktu iUrbjMašīna, iZāģmašīna, iVēl kāds šķidrums?

ro 14.augusts 2025 13:11
3 6 Atbildēt

Idiots esi vai? Tuparila ,esi ieciklējies uz kautkādu senu pagātni, ka visus lietotos premium par celtnieku sapni pielīdzini? P.s. neesmu celtnieks,ja kas😂..p.s. 2.  Moš vnkārši pirms pirkt lietotu premium uz jēdzīgu servisu iemācaties aizvest uz diagnostiku... neviens premium man nav lūzis, kā ford vai honda..un pamēģiniet zr sū@a dacīti nobraukt 400km bez noguruma...un jā...nekas kvalitatīvs nekad nebūs par lēto...

Hmm 14.augusts 2025 7:32
11 8 Atbildēt

Mercedes gan jau ripos, bet Dacia Spring pēc 10 gadiem vēl būs?

Sergejs 14.augusts 2025 9:58
0 0 Atbildēt

Uznāca pārdomas tipa moš "piepirkt brīvdienu auto", sāku pētīt mobile.de un attiecīgus apskatus par W211 no ru/ua (tur ekspluatācija skārbāka) un izrādās ka tie pie saviem 20-15 gadiem tīri labi saglabājušies un ripo labi. Savu iepriekšējo auto 2014g Octavia nesen esmu redzējis bildēs - vai īpašnieks tur garāžā vai kā, bet totāli aprūsējis.

... 14.augusts 2025 12:05
8 2 Atbildēt

Daciai nekas nenotiks, bet vai Marcedes visa eksperimentālā elektronika nenoklāsies?

Onsis 14.augusts 2025 7:34
11 2 Atbildēt

Sis bija atzīts arī kā neglītākais vācu auto. Patiesībā jau gana labs un ērts auto, bet jā apkopes un degvielas patēriņš ir OOO.

Un vēl nedod dievs kaut kas nobirst!

Sergejs 14.augusts 2025 9:54
8 3 Atbildēt

Jā, ar šo būsi "pervij parjeņ na ģerevņe", bet līdz pirmajam remontam😁

Krotow 15.augusts 2025 20:37
0 0 Atbildēt

Atgādina dzirdēto par 20-gadīgu puiku, kurš nulles gados Vācijā nokļuvis neskatoties nopirka savu sapņu auto - lietotu 7-to BMW. Pēc tam viņš tur arī gulēja, jo nekam citam vairs naudas neatlika.

ZZZZ 14.augusts 2025 7:46
3 2 Atbildēt

Nevājš KASKO obligāts! Kam interesē, piem pajautājiet cik maksā un kur dabūt riteņa disku, ja sanāks iebraukt kādā asfalta nelīdzenumā.

OK 14.augusts 2025 9:28
1 2 Atbildēt

Džipu Lielvalstī ekspluatēt nedžipu, jebkurā gadījumā varētu būt dārgs pasākums!

Džons 14.augusts 2025 9:35
0 5 Atbildēt

Mesls Reno

Gāze 14.augusts 2025 12:08
1 1 Atbildēt

Var ievālēt gāzi un braukt kā ķeizars.

Ābols 14.augusts 2025 12:12
7 3 Atbildēt

Nopirkt ir viens, bet uzturēt ir pavisam cits jautājums.

Daciju 1000€ servisa tāmē var drošivien var pārlasīt visu, tikmēr pārgudro MB sanāks tur tik bremžu diskus, klučus un elļu nomainīt 😂

Bet letiņiem jau patīk šādas pārgudros vāciešus ņemt, pontot un tad skati iet lai iedotu divnieciņus, kurus pēc iespējas lētak vasjas garazā saskočē...

 Fanojot cik maz ir iztērejis servisā braucot vācu būvē, tādejādi viss cits esot sūds jo ar francūzi, japāni, korejieti esot jādzīvo tik pa remontiem! 😂

Sergejs 14.augusts 2025 15:59
3 1 Atbildēt

Tā viņš ir un tieši tas ka MB ir gana prasīgs pret uzturēšanu arī attur no tā lai kādu W211 E500 nopirktu, kaut gan mobile.de ir par paceļamu ciparu dabūnami tīri sakarīgi eksemplāri (un es nerunāju par benzīna izdevumiem, tās mazāk satrauc). Braukt ar to protams ir kaifs, tikai ja skatās reāli tad tās uzturēšana vidējam latvijcam prasīs visu kas tam ir (runāju MB stāvoklī, nevis kaut ko kaut kā ar ķīniešu sūdu palīdzību).

 Kas attiecas uz bremzēm tad tā arī ir, paziņas (neraugoties uz maniem brīdinājumiem) nopirka E350 AMG 2012g dažus gadus atpakaļ, par bremžu kluču maiņu ap 1100 nācās atpogāt... Nu un tas un šīs ik pa laikam to 500 to štuka un tas vēl kārba neko neprasija un sprauslas vēl daudz-maz dzīvas. Tikmēr man Octavia (pirkta jauna par 5k dārgāk nekā tie par mersi atdeva) 300-500eur gadā uz apkopēm ar visiem papildus darbiem.

 Lasiju reiz gudru domu: ja nevari aiziet uz salonu un nopirkt jaunu automobīli tad to pašu lietotu arī nevarēsi uzturēt labā stāvoklī. Var protams nopirkt, pusgadu veiksmīgi papontoties un pārdot, kamēr kas nopietns nav noticies.

ZZZZ 16.augusts 2025 7:45
0 0 Atbildēt

Sergejs un nav garantija, ka brendotie bremžu diski atkal ātri nesametīsies un kluči čīkstēs...

BMW 14.augusts 2025 16:17
0 0 Atbildēt

ss.lv ir CLS 63 AMG par 27k eirikiem!

LohsXXL 14.augusts 2025 19:23
2 2 Atbildēt

Izcila demagoģija.Kurš izlasīja- tas Lohs.Filmētājs (fotogrāfs) protams arī.

Visos laikos lielāko daļu tādu sākotnēji 100k maksājušo auto ir bijis iespējams "nopirkt" 12paCmitgadu vecumā par kādiem paDsmit k.Un neba jau visi "ārēji vienādie" viena modeļa auto ir maksājuši obligāti tos 100k.Arī tas tiek tīšām noklusēts.

Un kāreiz ir arī pašu zaglīgi melīgo dīileru nopelns, ka sākot jau ar grantijas beigām visos iespējamajos veidos izsmiet un nonievāt šādu "hlamu" otro/trešo "roku" īpašniekus un max degradēt pašu to auto vērtību.Kā alternatīvu naski izmanīgi pieminot dažādus tos "nekonemaksājošos" tikkoizražotos suudus.Normāli situēts lohs tādu no laba prāta nepirks, tāpēc te ir rūpīgi jāpiestrādā.Jāraisa kauna jūtas, jākultivē Vainas sajūtu.

Visus jauna/cita auto tīkotājus būtu ar Likumu jāpiespiež pilnībā utilizēt veco/esošo auto.

Naudasmaiss 14.augusts 2025 20:31
2 0 Atbildēt

650niek. Kā sokas dalbēb?

65000 14.augusts 2025 21:47
1 0 Atbildēt

zajie Biss, Pimp!

autoparts777 14.augusts 2025 23:57
7 1 Atbildēt

Mēs neesam auto ražojošā valsts, bet uzvedamies tā ir it kā mēs tādi būtu un gribētu atbalstīt savus autoeažotājus ņemot nost no ceļiem vecos auto.

Lai vācija, francija, itālija, spānija, tā dara, bet mēs varam braukt ar lieliskiem otreizējā tirgus auto kuri maksa lētāk par dacia un beauc pa 500t km.

Un to visu ar lielisku konfortu un samērigu degvielas patēriņu.

Un apkopes nav javeic nekādos dīleru servisos, bet var pie saviem labiem meistariem, kas atkoduši jau visus niķus šiem auto, labi un par samērīgu naudu saremeontēt.

Kulbergs dzīvo citā realitāte kas vēl ir izkropļota ar jauno auto tirgotāju lobiju.

Csds vispār ir nojūgušies. Stingrākas izmešu normas nekā vecajā eiropā. Pilnīgs vājprāts.

Ļaujiet cilvēkiem baudīt, nevis sūciet visas sulas no tiem ārā.

Lohs777 15.augusts 2025 0:29
2 0 Atbildēt

Par pacmitgadīga hlama izmešu "mērīšanu" ar 2026tā gada metodēm būtu vajadzīgs piestādīt "rēķinu" šo hlamu ražotājiem un pārdevējiem.LohPTAC, (euro)Prokuratūrai un/vai (cilvēk)Tiesību (Taisnajai) Tiesai pie šī būtu jāstrādā "mellu muti" 25/8.

Pie kam, neviens nav godīgi uzskatījis,,cik simti tūkstošu  "jaunsaražoto" hlamu nav nevienam pārdoti un tagad vienkārši rūsē zem klajas debess dažādos "pamestos" aerodromos un pie/ap ostu teritorijās.

Vis visvis brangākais ieguldījums "dabas pažēlošanā" varētu izveidoties, ja šei te jaunhlamu ražotāji vismaz uz pāris mēnešiem sadūšotos savu šo te acīmredzami kaitniecisko darbību vienkārši pārtraukt.

Un nedrīkstētu būt situācija, ka lietots hlams tiek kādam (Loham) "iesmērēts" bojātā stāvoklī.Taču tā vairs nav situācija,. tā šodien ir vienkārši tāda kā biznesa (appisnesa) "norma".Neapppsissīsi/neizdzīvosi.Nebūs vairs Lohu- mirsim visi.To nu nekādi nedrīkst pieļaut.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kontrole uz autobāņa, cik Vācijā izmaksā tālruņa lietošana brauciena laikā? (+ VIDEO) 13

Vācijas ceļu policija rīko regulārus reidus un ar kameru, kas nostiprināta uz patruļauto jumta, pieķer kravas auto šoferus, kas brauciena laikā lieto tālruni. Lasīt vairāk

 

Ar skrituļdēli no 22. stāva - brazīliešu skeiteris uzstāda pasaules rekordu (+ VIDEO) 8

Brazīliešu skeiteris Sandro "Mineirinho" Dias uzstādījis Ginesa rekordu, veicot nobraucienu pa rampu no neliela “plauktiņa”, kas bija uzstādīts 70 metru augstumā pie Centro Administrativo Fernando Ferrari (CAFF) ēkas sienas. Lasīt vairāk

 

iAuto izbrauc ar “Porsche” 4x4 piedzīvojumā, izaicinājām gan “Cayenne”, gan “Macan” elektroauto (+ VIDEO) 5

Testa braucienā bijā pieejami "Porsche Cayenne" ar un bez īpašās 4x4 pakotnes un 639 ZS jaudīgais elektroauto "Macan Turbo". Lasīt vairāk

 

"Stellantis" apturēs ražošanu sešās Eiropas rūpnīcās; "Volkswagen" atlaidīs 35 000 darbinieku 7

Autobūvnieks "Stellantis", starp kura zīmoliem ir "Jeep", "Peugeot" un "Fiat", plāno apturēt ražošanu sešās Eiropas rūpnīcās apgrozījuma krituma dēļ, otrdien ziņoja Francijas biznesa laikraksts "Les Echos". Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti