Ar hibrīda iekārtu aprīkotais universālis uz 100 km patērēja vidēji 4,3 litrus degvielas, turklāt 345 kilometrus no kopējiem 1200 kilometriem nobrauca ar elektrību.
Opel veicis interesantu eksperimentu, sūtot Astra Sports Tourer Hybrid 106 kilometru garā testa aplī no Riselsheimas caur Darmštati uz Vormsu un atpakaļ, lai reālos satiksmes apstākļos noskaidrotu, cik kilometrus automašīna var veikt ar pilnībā uzpildītu 52 litru degielas tvertni.
Divu dienu laikā 106 km garais posms tika veikts 11 reizes, testējot automobili stabilos laikapstākļos, āra temperatūrai turoties pie +23 °C. Maršruts bija daudzveidīgs un rūpīgi izvēlēts, lai maksimāli pietuvinātu apstākļus ikdienas braukšanai. Tajā ietilpa gan automaģistrāļu posmi un starppilsētu ceļi, gan ceļu remontu zonas, blīvi apdzīvotas vietas un intensīva satiksme ar biežu apstāšanos un kustības atsākšanu. Maksimālais ātrums testa laikā dažos posmos sasniedza 138 km/h, bet braucot ar elektrību – 61 km/h.
Pēc nobrauktiem kopumā 1200 kilometriem degvielas tvertne vēl arvien nebija tukša. Vidējais degvielas patēriņš izrādījās 4,3 litri uz 100 kilometriem, kas ir par 0,7 litriem mazāk nekā ražotāja norādītā WLTP vērtība. Īpašu pārsteigumu sagādāja elektromotora ieguldījums – aptuveni 28% jeb 345 kilometri no kopējā attāluma tika veikti, izmantojot tikai elektrisko piedziņu.
Testā izmantotais Opel Astra Sports Tourer Hybrid tehniski apvieno 1,2 litru trīscilindru turbo benzīna dzinēju ar elektromotoru, kas attīsta 21 zirgspēku. Enerģiju tam nodrošina neliels litija jonu akumulators, kurš uzlādējas braukšanas laikā, pateicoties rekuperācijas sistēmai. Ar 52 litru degvielas tvertni automašīna demonstrēja spēju veikt garus pārbraucienus bez nepieciešamības uzlādēt akumulatoru vai bieži apmeklēt degvielas uzpildes stacijas.
Labs sasniegums priekš PEUGEOT 308. Bet, ja salīdzina ar VW eTSI, tad patēriņš tikai par 0.5 l/100 km mazāks. Vai tas ir tās naudas vērts?