Visi komentāri - Tesla pārdošanas apjomi Eiropā krītas; BYD uzņem tempu

Tesla pārdošanas apjomi Eiropā krītas; BYD uzņem tempu 34

 

Ilustratīvs attēls Foto: Youtube.com/watch?v=JhA9-JYLFyo

iAuto.lv | 1.septembris 2025 4:18

Tesla problēmas Eiropā turpina pieaugt, izjūtot arvien lielāku spiedienu no Ķīnas ražotāja BYD puses.

Saskaņā ar Eiropas Automobiļu ražotāju asociācijas (ACEA) datiem, Tesla 2025. gada jūlijā Eiropā pārdeva 6600 automašīnas – par 42,4 procentiem mazāk nekā 2024. gada jūlijā. Tikpat iespaidīgs kritums arī gada griezumā – 2025. gada pirmajos septiņos mēnešos realizēti aptuveni 77 000 automobiļu, kamēr gadu iepriekš uz to brīdi bija pārdotas jau aptuveni 137 000 vienības.

Tikmēr BYD, Ķīnas strauji augošais, elektrisko un plug-in hibrīdautomobiļu ražotājs, turpina ietekmēt Eiropu. Saskaņā ar statistiku, Ķīnas lielākā autoražotāja pārdošanas apjomi jūlijā pieauga par 206,4 % salīdzinājumā ar 2024. gada rādītājiem. 9698 automašīnas, ko BYD pārdeva jūlijā, nozīmē, ka tagad tas pārspēj Tesla pārdošanas apjomus.

Eksperti Tesla krītošos pārdošanas apjomus saista ar uzņēmuma vadītāja Īlona Maska iesaistīšanās politikā, kas saniknoja daudzus klientus visā pasaulē, turklāt tagad Eiropā un Ķīnā Tesla ir saskārusies ar konkurenci no BYD, kas piedāvā lētākus un nebūt ne sliktākus autoobiļus.  

Plašāka analīze, kas ietver Apvienoto Karalisti un Eiropas Brīvās tirdzniecības asociācijas valstis, piemēram, Norvēģiju, Dāniju un Zviedriju, liecina par līdzīgu Tesla (TSLA) pārdošanas apjoma kritumu, savukārt BYD pieaugums jūlijā tur bijis 225% apmērā.

Skatoties cisā 2025. gada griezumā Tesla tomēr ir priekšā BYD par aptuveni 35 000 vienību visā ES, Apvienotajā Karalistē un EBTA.

 
Visi komentāri
 
Onsis 1.septembris 2025 7:37
9 1 Atbildēt

Teslai steigšus jāmaina interjera dizains, citādi izskaās ka neesi mašīnā, bet kopņitņu gultā.

ZZZZ 1.septembris 2025 8:10
2 2 Atbildēt

Lielie bļāvēji onšveidīgie, kur ir dārgās elektro tačkas tosteri utt? 

www.ss.com/msg/lv/transp...rs/cenlkj.html

2023.gada pieklājīgs EV, pieliec pretī BMW! nO 2023.g 🙈😂 118 ar lielisko 1,5 beņu ❤️

Kašers 1.septembris 2025 9:59
4 2 Atbildēt

Onsis dzīvo pie mammas

Onsis 1.septembris 2025 10:26
3 1 Atbildēt

Onsis brauc ar normālu dīzeļauto. Jo gadās, ka nedēļā jānobrauc 3-4 tkm. ar vegānu auto parodiju to nu nekādi nevar izdarīt.

Man auto kalpo, nevis es auto!

Kašers gan brauc ar elektroauto: škoda solaris!

Kanibaals 1.septembris 2025 10:44
3 0 Atbildēt

Nedēļā ar EV var mierīgi norullēt 500km dienā, nekas tur tāds nav. Var pat bez mājas uzlādes iztikt.

Kašers 1.septembris 2025 13:47
3 2 Atbildēt

Ar dīzeļauto 2025. gadā brauc tikai lohi

Kanibaals 1.septembris 2025 16:32
2 0 Atbildēt

Ar jaunu vai mazlietotu dīzeli toč tikai lohi brauc. Pildīt tajā vēl čurūdeni(Adblue).

anonimikis 1.septembris 2025 11:23
4 3 Atbildēt

Dirseļu dienas ir skaitītas. Un tie, kuri to sapratīs pēdējie, kā vienmēr būs vislielākie lohi.

Haha 1.septembris 2025 14:29
2 2 Atbildēt

Tikmēr pasaulē Tesla ir pārliecinoši pirmajā vietā.

Haha 1.septembris 2025 14:30
1 0 Atbildēt

TESLA DOMINATES GLOBAL EV SALES IN Q1 2025

Tesla took both the #1 and #2 spots in global EV sales - by a huge margin.

The Model Y led with 201,773 units (7.4% market share), followed by the Model 3 at 118,964 units (4.3%).

No other automaker came close.

Source: Autovista24

A-ha 1.septembris 2025 14:59
0 0 Atbildēt

Un kas ir Q1 apskatījies? - mums aiz muguras Q2 un drīz arī Q3.

Kanibaals 1.septembris 2025 16:33
1 0 Atbildēt

Tam nav nekādas nozīmes, Tesla vairs neko nenosaka EV tirgū.

Lietotājs 1.septembris 2025 18:34
0 0 Atbildēt

Tāds ir pionieru liktenis: tu esi pirmais, pārējie brāžas pār tevi un samīda. Vienīgais, kurā Tesla vēl nav pārspēta: SW. Šie visi jaunpienācīji rīstās un kratās, bet Teslai notiek.

n0@$$ 1.septembris 2025 19:28
1 0 Atbildēt

Giga Berlin rūpnīcā saražoti 100 000 jaunie Model Y no marta līdz augustam 6mēneši un saražoti 100 000 auto kad kapacitāte ir 20 000 mēnesī tātad rūpnīca strādā gandrīz uz pilnu jaudu. Ja ES viņi nepārdod tad eksportē, jo Turcijā, Izraēlā rekordi. Šanhaja vispār strādā virs kapacitātes. Par ASV rūpnīcām maz ziņu, bet spriežot pēc video tur viss kārtībā. Teslu ierobežo ražošanas jaudas ne pieprasījums. Rūpnīcas pagaidām neceļ ,jo domā ka visi brauks ar Robotaksi.

n0@$$ 1.septembris 2025 19:31
1 0 Atbildēt

''konkurenci no BYD, kas piedāvā lētākus un nebūt ne sliktākus autoobiļus.  '' Viņi varētu tos nosaukt?!?!?!!?

20.44 1.septembris 2025 20:44
0 1 Atbildēt

Nekur tu neliksies, tāpat kā ES: byd.inchcape.lv/

ZZZZ 1.septembris 2025 21:34
0 1 Atbildēt
n0@$$ 2.septembris 2025 8:08
1 0 Atbildēt

BYD SEALION 7 cena 47810 euro

Tesla Model 3 cena 40970 euro

BYD SEALION 7 6,7s 482km 

Tesla Model 3 6,1s 513km

ZZZZ 2.septembris 2025 9:02
0 1 Atbildēt

NegribĀss te analizēt, bet blakus topikā viens stenēja, ka normāls? EV sākoties no 60K...Bet nu jā kas kuram patīk, normāls. Un tās uzrāviena sekundes tik bukletam skaistajam nepieciešamas...Pat Box ar 95zs un cik tur 12,5 sek ar max max 140kmh ir pilnīgi adekvāts braucamais adekvātam vadītājam ievērojot csn. Īpaši intensīvas satiksmes apstākļos.

n0@$$ 2.septembris 2025 10:54
5 0 Atbildēt

Kur viņš ir lētāks un labāks?

Sergejs 2.septembris 2025 13:23
0 0 Atbildēt

Vēl jāpamodelē situācija 3-5 gadus uz priekšu. Un tad jau sanāks ka tas pats AUDI vai Škoda iznāks krietni izdevīgāk, atlikušās vērtības dēļ. 

 Nav tikai pirkuma cena (turklāt vēl joprojām par kaķi maisā), bet ir pirkuma cena+ekspluatācijas izdevumi- lietota pārdošanas cena/termiņu=lietotāja izdevumi noteiktā laika periodā

raimondsm 1.septembris 2025 19:31
0 0 Atbildēt

Atvēzējušies ir.

BYD's Zhengzhou "Terafactory" in China is the world's largest electric vehicle (EV) plant, with a massive scale of approximately 50 square miles (130 square kilometers). This state-of-the-art facility is designed for high-volume production, capable of producing over a million vehicles annually with advanced technologies, and is considered a major competitor to Tesla's facilities.

www.youtube.com/watch?v=ZyCTwhdqOhs

www.youtube.com/watch?v=YOwpPyCvqmE

Nu 1.septembris 2025 22:08
7 0 Atbildēt

Pavisam godīgi sakot,  elektro auto ir nākotne.  

1.kārt elektrību, vismaz daļu,  katrs var saražot pats.  2.kārt. tie lielie nobraucamie attālumi "ar vienu bāku"   faktiski ir nepieciešami ļoti reti.  

BET, vienīgais, kas šobrīd attur to ekspansiju, vismaz LV, ir cena, ko atļauties vairums nevar un vēlme braukt ar vācu premium, pat ja tam ir 15 gadi plus.  Tas arī viss īsumā, kungi.

Krotow 1.septembris 2025 22:23
3 1 Atbildēt

Taču kad vajadzēs to nobraukumu ar 1 bāku, vari ar visu EV palikt meža vidū.

Lietotājs 1.septembris 2025 22:13
2 0 Atbildēt

No BYD reklāmas: "Inteliģentā balss vadība nevainojami savienojas ar daudzfunkcionālajām iespējām, nodrošinot izcilu braukšanas pieredzi"

Šī jau nu gan ir tukšmuldēšana.

Nu 1.septembris 2025 22:57
3 0 Atbildēt

Reāli besī sarunāties ar auto.  Sviests.  Visām funkcijām ir jābūt kloķiem vai pogai  !  Punkts

ZZZZ 2.septembris 2025 7:40
2 0 Atbildēt

Lietotājs

 Esi vismaz klātienē apskatījis piem. BYD Sealion-7 ? Esi braucis? Vakars uz ezera konkurentiem...

Lietotājs 2.septembris 2025 8:05
0 0 Atbildēt

Nē, bet pieņemu, ka ar šo viss kārtībā.

Stāsts ir par runas pazīšanu. Pazīs angļu valodu īpašajā izrunā, it sevišķi veikli būs ar vietvārdiem, piem.: "drive me to Sējas iela" 😂

ZZZZ 2.septembris 2025 9:03
0 1 Atbildēt

Manuprāt, tas laika jautājums, lieto citu valodu...

robchix 2.septembris 2025 20:38
0 0 Atbildēt

Ģimenē tagad ir divi BYD - Atto2 elektro un Seel UDmi lādējamais hibrīds.

Jāsaka kā ir, saloni ir top līmenī. Pat šī paša gada Lexus 330 salons ir prastāks.

Pie tam Atto2 skaitās lētais gals, (28 000, ar atbalstu) bet visur ir mīkstā apdare, pašbraucošs, balss vadība utt. 

Nesaprotu, kāpēc ķinieši var uztaisīt normālu salonu, bet eiropa un tesla taisa kaut kadu plastikāta lētuci.

ZZZZ 2.septembris 2025 23:11
0 0 Atbildēt

O robchix esi atmetis...? Kā te mani apliki ka es tāds toster mīlis! Nu ko apēdīsi savu cepuri vai kā?

Asaris 1.septembris 2025 23:04
0 0 Atbildēt

Protams, kreisie zaļie fašisti vairs nepērk, loģiski ka kritīsies apjoms.

Jānis 2.septembris 2025 9:03
1 0 Atbildēt

Nākotne būs tad, kad katrai valstij būs sava AES, nevis dedzinās gāzi, lai iegūtu elektrību.

ZZZZ 3.septembris 2025 7:42
0 0 Atbildēt

Gāzi var iegūt, un iegūst jau tepat uz vietas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

1350 km ar vienu bāku - Nissan Qashqai 1.5 e-Power šķērso Lielbritāniju ar vienu degvielas tvertni

Nissan apliecinājis jaunākās paaudzes Qashqai e-Power tehnoloģijas efektivitāti, veicot 1350 kilometru garu pārbraucienu pa Lielbritānijas teritoriju un šajā laikā uzrādot vidējo degvielas patēriņu 3,76 litri uz 100 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Liepājā policija veic satiksmes uzraudzību ar drona palīdzību (+ VIDEO) 18

Liepājā policija sākusi veikt satiksmes uzraudzību ar drona palīdzību. Šodien nepilnas pusstundas ilgušā reidā atklāti 15 pārkāpēji, bet nedēļas laikā konstatēti jau 55 pārkāpumi. Policija norāda, ka turpmāk šādi reidi tiks rīkoti arvien biežāk, tādējādi cerot uz pārkāpumu skaita mazināšanos. Lasīt vairāk

 

iAuto.lv noskaidro, cik maksā Audi pagarinātā versija Ķīnā (+ VIDEO) 5

Sadarbībā ar Ķīnas FAW ražotais A5L ir garāks par Eiropas A5 un var atšķirties gan tehniskā ziņā, gan pēc aprīkojuma. Lasīt vairāk

 

Latvija iegādāsies distances mīnēšanas sistēmas "Skorpion 2" 10

Ņemot vērā mūsdienu kara raksturu un nepieciešamību ātri reaģēt uz pretinieka darbībām, arvien nozīmīgākas valstu aizsardzības spējās kļūst distances mīnēšanas sistēmas. Šī iemesla dēļ arī Latvija plāno iegādāties Vācijas ražojuma distances mīnēšanas sistēmas “Skorpion 2”, kas ir moderna un kaujas laukā sevi pierādījusi tehnoloģija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti