Par to IAA Mobility autoizstādē paziņojis Mercedes-Benz tehnoloģiju nodaļas vadītājs Markuss Šēfers.
Šēfers komentējis medijos nesen izskanējušās baumas par iespējamu vienošanos starp abiem vācu autoražotājiem – Mercedes un BMW –, kas paredzētu 2,0 litru BMW turbobenzīna dzinēja (B48) izmantošanu Mercedes kompaktajos modeļos un C un E klases hibrīda versijās. Šāds solis, kā tika minēts, būtu varējis palīdzēt samazināt ražošanas izmaksas un vienlaikus vieglāk pielāgoties stingrajiem Euro 7 izmešu standartiem.
IAA Mobility izstādē Minhenē, Šēfers to kategoriski noliedzis, uzsverot, ka uzņēmumam ir sava, neatkarīgi izstrādāta modulārā dzinēju platforma FAME (Family of Modular Engines), kas jau šobrīd atbilst gan EU7, gan China 7, gan ASV regulējumiem. Šī platforma ietver dzinējus ar četriem, sešiem, astoņiem un pat divpadsmit cilindriem, kas paredzēti turpmākai izmantošanai arī elektrifikācijas laikmetā.
Iepriekš auto jaunumiem veltītie izdevumi vēstīja, ka no 2027. gada Mercedes varētu aizstāt dažus mazākos dzinējus, piemēram, 1,5 Turbo, ar BMW izstrādātajiem spēka agregātiem.