Pieprasījums pēc elektriskā ID. Buzz ir uzlabojies, tomēr ne tik daudz, lai atbilstu iepriekš plānotajam, tādēļ ražošana Hanoveres rūpnīcā uz laiku tiks pārtraukta.
Volkswagen pēdējā laikā ir nācies pielāgot savu darbību, reaģējot uz izmaiņām tirgū - uzņēmums skaidro, ka lēmums samazināt ražošanu ir saistīts ar vieglā komerctransporta pieprasījuma kritumu Eiropā, kā arī ar lēnāku nekā cerēts elektrotransportlīdzekļu pieprasījuma kāpumu.
Lai pielāgotos samazinātajam pieprasījumam, uzņēmums jau ir spēris divus nozīmīgus soļus: pirmkārt, šovasar rūpnīcas brīvdienas tika pagarinātas no ierastajām trim nedēļām līdz četrām, kas nozīmē ilgāku ražošanas pārtraukumu, otrkārt, kopš 1. septembra ieviesta 35 stundu darba nedēļa – līdz šim darbinieki strādāja 37,5 stundas nedēļā saskaņā ar īpašu vienošanos.
Oktobrī gaidāms vēl viens ražošanas pārtraukums. Tas ilgs nedēļu, apturot gan elektriskā ID. Buzz furgoniņa, gan Multivan degvielas modeļa ražošanu.
Neskatoties uz sākotnējām neveiksmēm, ID. Buzz piegādes 2025. gadā ir ievērojami augušas. Uzņēmums paziņoja, ka 2025. gada pirmajā pusē visā pasaulē klientiem piegādāti 27 600 šī modeļa transportlīdzekļi – par 70% vairāk nekā tajā pašā periodā pērn. Arī pasūtījumu skaits ir audzis par 42%, salīdzinot ar 2024. gada pirmo pusi. Tomēr pat šis pieaugums nav sasniedzis uzņēmuma cerēto līmeni.
Bilde jau smuka, busiņš velk piekabi, bet rodas jautājums - cik tālu? Multivani ir ļoti iecienīti komfortabliem ceļojumiem. Bet vai tad šis var konkurēt ar Multivan tam paredzētajiem mērķiem. Diez vai multivans ar pieāķētu kemperi nobrauks tālāk par 200km ar vienu uzlādi. Beigās tur tik tāds pilsētas taksometrs sanāk, ne ceļojuma buss!