Visi komentāri - Volkswagen Ķīnā ražotos Passat un Jetta klonus piedāvās arī citur pasaulē

Volkswagen Ķīnā ražotos Passat un Jetta klonus piedāvās arī citur pasaulē 7

 

Foto: Volkswagen

iAuto.lv | 10.oktobris 2025 4:54

Cenu ziņā izdevīgie Magotan un Sagirus drīzumā tiks piedāvāti arī ārpus Ķīnas tirgus.

Volkswagen koncerns plāno paplašināt savu darbību ārpus Ķīnas un piedāvāt Magotan un Sagitar modeļus jaunos tirgos. Šie divi modeļi, kas līdz šim bija pieejami tikai Āzijā, jau 2025. gada novembrī būs nopērkami arī Tuvajos Austrumos. Tomēr klientiem Eiropā šie cenu ziņā pievilcīgie modeļi ies secen.

Pēc tam, kad 2024. gadā Volkswagen Group China piegādāja gandrīz trīs miljonus transportlīdzekļu, uzņēmums ir gatavs spert nākamo soli – iekarot jaunus tirgus ārpus Ķīnas. Šī plāna priekšgalā ir Magotan un Sagitar – divi modeļi, kas izstrādāti sadarbībā ar Ķīnas partneri FAW. Tuvajos Austrumos tie tiks pārdoti ar nosaukumiem Passat un Jetta, pielāgoti vietējo klientu gaumei un tirgus prasībām.

Magotan ir būvēts uz Passat B9 bāzes, taču atšķiras ar dizainu un virsbūves tipu – kamēr Passat kopš 2024. gada Eiropā pieejams tikai kā universāls, Magotan ir sedans. Tā izskats ir nedaudz konservatīvāks, ar lielāku radiatora režģi un hromētu līniju, kas stiepjas zem priekšējiem lukturiem. Aizmugurē vizuālās izmaiņas ir minimālas – pārveidots ir tikai lukturu iekšējais dizains, kuru 3D gaismas paraksts atgādina ID sērijas modeļus. Ķīnas tirgū Magotan pieejams ar diviem benzīna dzinēja variantiem – 160 ZS (300 TSI) un 220 ZS (380 TSI), abi benzīna agregāti ar četriem cilindriem.

Savukārt Sagitar L ir vēl viens sedans, kas Ķīnā pieejams tikai kopš 2025. gada. Jaunākajā paaudzē tas pieaudzis līdz 4,81 metra garumam, padarot to tikai nedaudz īsāku par Magotan. Arī šis modelis Tuvajos Austrumos tiks pārdots ar citu, taču Volkswagen faniem labi pazīstamu nosaukumu – Jetta. Lai gan nosaukumi mainīti, automobiļi ir tikai nedaudz pārveidoti, lai atbilstu reģiona specifiskajām prasībām.

Volkswagen Middle East jau ir publicējis abu modeļu oficiālās cenas. Passat (Magotan) būs pieejams no 2025. gada novembra par aptuveni 25 000 eiro, bet Jetta (Sagitar) – par apmēram 21 000 eiro.

Interesanti, ka paplašināšanās plāni attiecas arī uz Jetta apakšzīmolu, kas tika izveidots 2019. gadā un nākotnē paredzēts kā pilnībā elektrificēta zīmola virziens. Ir dzirdamas runas, ka arī šis zīmols varētu meklēt laimi jaunos tirgos. Tomēr izredzes, ka Magotan, Sagitar vai citi Ķīnas tirgum izstrādātie modeļi tuvākajā laikā nonāks Eiropā, šobrīd tiek vērtētas kā niecīgas.

Foto: Volkswagen

Foto: Volkswagen

Foto: Volkswagen

 
Visi komentāri
 
felix65 10.oktobris 2025 5:25
7 2 Atbildēt

Kaut kāds dalbajobisms. Eiropieši pirks ķīniešu sūdus, bet VW pa pieejamu cenu būs visur kur, tikai ne Eiropā. Jā, atlaidīs strādniekus, jo akumulatorauto nepērk, bet pieejamus auto Eiropā... nu nē!

Krotow 10.oktobris 2025 12:31
1 0 Atbildēt

Tas vairs nav VW. Auto ražoti jau Ķīnā ar samazinātām kvalitātes prasībām.

gunbox 10.oktobris 2025 12:55
1 2 Atbildēt

Jau 2010. gadā piemēram BMW sastāvēja uz 80% no čainā ražotām detaļām. Un? Kāds to jautājumu baisi ir pacēlis?

Onsis 10.oktobris 2025 8:35
4 1 Atbildēt

Tas VW ir tāds pats kā citi ķīniešu auto, un diez vai kaut nedaudz tie atbilst eiropas standartiem.

0pis 10.oktobris 2025 9:03
0 1 Atbildēt

Tāpat kā pirmo Golfu ilgi ražoja D.Āfrikā vai Meksikā, pēc skata līdzīgs bija, bet ne jau ka tas bija tieši tāds. Ja plānotā tirgus valstīs prasības pret auto ir zemākas, neviens to netaisa labāku par prasīto.

eidis 10.oktobris 2025 10:50
2 1 Atbildēt

D Amerikā tas bija Gol ne Golf. Nedēļu nobraukāju ar tādu. Pēc skata Golgs, bet drusku lielāks un ļooooti apgraizīts. Piem bagāžnieka vākam apšuvuma nebija vispār

0pis 10.oktobris 2025 11:13
1 0 Atbildēt

Tā ir kad komentē bez kafijas, protams, taisnība par Gol. Priekš kam apšuvums bagāžnieka vākam, ja prioritāte ir pārvietošanās, bet apšuvums būs zārka vākam par visām ciešanām dzīves laikā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti