Visi komentāri - Pieprasījums pēc BMW astoņu cilindru motoriem tik augsts, kā vēl nekad

Pieprasījums pēc BMW astoņu cilindru motoriem tik augsts, kā vēl nekad 10

 

Foto: BMW

iAuto.lv | 23.oktobris 2025 4:05

Bavāriešu iekšdedzes motori īpaši pieprasīti ASV.

Intervijā ar žurnālistiem BMW attīstības daļas vadītājs Joahims Posts atklājis, ka neraugoties uz pastāvīgi augošo elektroautomobiļu noietu, pieprasījums pēc astoņu cilindru iekšdedzes motoriem ir rekordaugsts.

To apliecina arī uzņēmuma rezultāti – pērn BMW sasniedza augstākos pārdošanas apjomus gan premium elektroautomobiļu, gan arī astoņu cilindru dzinēju segmentā.

Īpaši ASV joprojām augstu tiek novērtēta V8 dzinēja un plug-in hibrīda kombinācija. Posts norāda uz jauno M5 kā piemēru, kurš pierāda, ka augsta veiktspēja un efektivitāte ir sasniedzama arī ar tradicionālām piedziņām, ja tās tiek veiksmīgi tehniski integrētas.

Tieši tādēļ BMW neliek visas olas vienā groziņā, bet gan paļaujas uz daudzveidību, cenšoties panākt, lai katrs klients – neatkarīgi no tā, vai izvēlas iekšdedzes dzinēju, hibrīdu vai pilnībā elektrisku automašīnu – saņemtu vienlīdz modernu un tehnoloģiski aprīkotu transportlīdzekli. Vienīgajai atšķirībai, kā uzsver Posts, vajadzētu būt tieši piedziņas sistēmai, nevis auto aprīkojumam vai digitālajām iespējām.

Posts atklāj, ka nākotnes redzējums balstās uz tā sauktās “Jaunās klases” (Neue Klasse) tehnoloģiju integrēšanu visā modeļu klāstā – ne tikai elektriskajos automobiļos.

Starp šīm tehnoloģijām ir, piemēram, Panoramic iDrive – jauna veida informācijas un vadības sistēma, kā arī zonālā elektronikas arhitektūra un jaudīgās datorplatformas, kuras uzņēmumā dēvē par “Superbrains” jeb “super-smadzenēm”.

Turpmākā attīstība būs atkarīga no katra reģiona specifikas – piemēram, uzlādes infrastruktūras pieejamības, elektroenerģijas izmaksām un ekspluatācijas budžeta. Tieši tāpēc BMW paredz, ka dažādu piedziņas veidu līdzāspastāvēšana turpināsies vēl ilgu laiku. Šim nolūkam tiek izstrādātas elastīgas transportlīdzekļu arhitektūras, kas spēj pielāgoties gan elektriskajiem, gan tradicionālajiem risinājumiem.

“Jaunās klases” platforma tādējādi kļūs par kopēju tehnoloģisko pamatu visiem BMW modeļiem. Tā nodrošinās, ka katrs auto – neatkarīgi no tā, kas to darbina – būs digitāli attīstīts, savienots ar vidi un tehnoloģiski izsmalcināts. Kā norāda Posts, šī pieeja jau tagad redzama nākamās paaudzes modeļos, piemēram, i3 un 3. sērijā. BMW uzskata: piedziņas veidam jābūt vienīgajam izvēles aspektam, pārējām īpašībām – nemainīgi augstām.

 
Visi komentāri
 
Onsis 23.oktobris 2025 7:50
13 6 Atbildēt

Pierādijums , ka cilvēki tomēr izvēlas mašīnas, ne kaut kādas EV dizentērijas!

Raudātājs 23.oktobris 2025 9:48
3 1 Atbildēt

Tak nomierinies. Lai citi brauc kaut vai ar traktoru, ja viņiem tā patīk.

noKIA 23.oktobris 2025 13:38
0 0 Atbildēt

Cilvēks izvēlas tīrāko, drošāko, iespējams izdevīgāko, pārējie - mēs redzam.

srt 23.oktobris 2025 8:33
1 1 Atbildēt

Protams, ka pieprasīti! Paši jau tikai sūdus ražo.

hue 23.oktobris 2025 9:53
3 0 Atbildēt

Tik daudz brāķu?

ZZZZ 23.oktobris 2025 9:57
1 2 Atbildēt

Onsis aizbrauks uz atsaukumu, bet tur salauzīs vēl vairāk! Bez dizentērijas verbālas neiztikt 😂

Dombravs 23.oktobris 2025 12:28
0 2 Atbildēt

Saprotami. 8cm pipele - vajag 8 cilindru Bavārijas mēslu vāģi. Jeb kā angliski, BMW = BitchMade Wanker

Krīzes_ppele 23.oktobris 2025 17:53
0 0 Atbildēt

ira aizskāruse arī dzan šīspassaules Varenos, kuri ar vien (arvien) vairāk pārsēžas uz 3cyl iekš dedzes (0,9l/900cbcm) un/vai elektro skrejamriteņiem.8-12cyl hlami vienkārši aiziet nebūtībā,šoedien ar tādiem braukt ir Kauns jebkuram godīgam euro pilsonim (Nodokļu Maksātājjājam..). Lūk, jaunākā reportāža no kaunuma jūtu apsēstās nabagmājas:  

www.youtube.com/watch?v=13LluwzR4f0

Ko tas kroplis 29.oktobris 2025 10:48
0 0 Atbildēt

Maukas tur vismaz kvalitatīvas

ZZZZ 24.oktobris 2025 9:16
0 0 Atbildēt

Krīze ne krīze, net mums pašiem savi Brabusi irA. Un betonēti ātrgaitas cēļ,i. Nemāki, nečīksti.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 22

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 1

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Audi EX7 – otrais Audi bez četru riņķu logotipa; šoreiz arī Eiropai? (+ FOTO) 10

Audi atklājis jaunā zīmola AUDI otrā modeļa nosaukumu – tas ir krosovers EX7, kas, iespējams, kļūs pieejams arī Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti