Kādreiz tiek ienesīgās Volkswagen grupas struktūrvienības peļņa nokritusies gandrīz līdz nullei.
Vācu mediji vēsta, ka 2025. gada pirmajos deviņos mēnešos Porsche ieņēmumi sasniedza 26,68 miljardus eiro, uzņēmumam piegādājot 212 509 transportlīdzekļus. Lai gan šie rādītāji bija par sešiem procentiem zemāki nekā iepriekšējā gadā, peļņa sarukusi par 99 procentiem, no 4,035 miljardiem sarūkot līdz vien 40 miljoniem eiro. Rezultātā kādreiz tik ļoti ienesīgā sporta automašīnu ražotāja pārdošanas atdeve saruka no 14,1 procenta līdz tikai 0,2 procentiem, bet zaudējumi tikai trešajā ceturksnī vien pietuvojušies 1 miljardam eiro.
Uzņēmums skaidro, ka šāds kritums viņu darbībā saistīts ar vairākiem faktoriem. Galvenie no tiem ir izdevumi, kas radušies produktu stratēģijas pārkārtošanas laikā jeb citiem vārdiem sakot, lēnais elektrifikācijas process, sarežģītāki tirgus apstākļi Ķīnā, specifiski efekti, kas saistīti ar akumulatoru tehnoloģijām, kā arī organizatoriskas pārmaiņas uzņēmuma iekšienē. Papildu slogu radīja arī ASV ieviestie importa tarifi, kas būtiski palielināja izmaksas.
Volkswagen koncerna vadītājs Olivers Blūme atzinis, ka Porsche piemeklējusi “pamatīga krīze”, tādēļ jau šogad ir uzsākta liela apjoma pārstrukturizēšana un stratēģijas maiņa, turpmāk veidojot elastīgāku struktūru un līdztekus elektriskās piedziņas automašīnām piedāvājot arī hibrīdus un modeļus ar degvielas motoriem.





















































Kāpēc pirkt poršu, ja 10x lētāk var tikt pie tikpat laba GeelyXPro
Nu tas ir tāds jocīgs jautājums. Tik pat labi var jautāt, kāpēc precēties ar Moniku Beluči, ja Tatjana Ždanoka vēl brīva.