Audi visā pasaulē atsauks aptuveni 19 tūkstošus luksusa klases uzlādējamo Plug-in hibrīdautomobiļu, kuriem būs jānovērš pārkaršanas risks akumulatora uzlādes laikā.
Atsaukums skar A8, Q7 un Q8 saimes plug-in hibrīda modeļus, kas ražoti laika posmā no 2019. gada augusta līdz 2024. gada jūlija beigām. Saskaņā ar Audi sniegto informāciju, ugunsgrēka risks rodas saistībā ar augstsprieguma akumulatora šūnu moduļiem, kas noteiktos apstākļos uzlādes laikā var pārkarst.
Lai gan uzņēmums vēl nav sniedzis detalizētu tehnisko skaidrojumu, tiek solīts risinājums — programmatūras atjauninājums, kas tiks uzstādīts pilnvarotajos Audi servisos. Šis atjauninājums paredzēts, lai uzlabotu temperatūras kontroli un samazinātu uzlādes jaudas ierobežojumu, tādējādi mazinot pārkaršanas risku.
Kopumā Audi atsauc aptuveni 19 000 transportlīdzekļu visā pasaulē, no tiem Vācijā - 5284 automobiļus.
Tikmēr ražotājs aicina šo automobiļu īpašniekus ievērot piesardzību, uzlādes laikā sekot līdzi jebkādām neparastām izpausmēm, uzkaršanas pazīmēm, kā arī vēlams tās novietot ārpus telpām. Šāds piesardzības pasākums ļauj ātrāk reaģēt iespējamā ugunsgrēka gadījumā un novērš liesmu izplatīšanos uz ēkām.






















































Sen senos laikos, auto un citai tādai tehnikai bija slēdzis, kas atvieno akumulatora negatīvo klemmi no korpusa/rāmja. Sucās massas slēdzis.
Patreiz, jebkurš auto nav 100% pasargāts no elektro iekārtas īssavienojuma kas var nosvest pie aizdegšanās. Sliktāk ja tas notiek braucot, stāvot tueļos uz ātrgaitas ceļa utt. Kur ir papildus bīstamības riski.
Ja notiek šāds aizdegšanāš gadījums, labāk uztraukties par savu veslību un nemēģināt ieelpot dažādu degšanas produktu ļoti kaitīgos kancerogēnos dūmus, mēģinot nodzēst aizdegušos auo mobīli.
Visām teslām tāds ir.
Tu atnāci ar jau atvienotu akumulatoru, spriežot pēc snieguma.
Sveicieni, kuce!
Gals tev iztecēja un tagad arī baterija.
Tādu slēdzi izmanto joprojām, pārsvarā smagajiem un visādiem citiem neuzticamiem auto, kuriem ražotājs nespēj novērst strāvas noplūdes, kad dzinējs ir izslēgts. Tam nav nekāda sakara ar pretaizdegšanās drošību vai īssavienojumu novēršanu.
Spitting real facts