Visi komentāri - Aptauja: Elektroauto izmantošana biznesā, ap 5 minūtēm

Aptauja: Elektroauto izmantošana biznesā, ap 5 minūtēm 9

 

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen komerctransports | 17.jūlijs 2019 15:24

Lai noskaidrotu Latvijas uzņēmēju/uzņēmumu pārstāvju (darbinieku) viedokli par elektroauto izmantošanu biznesā, esam izveidojuši aptaujas anketu.

Būsim pateicīgi, ja varēsiet veltīt 5 minūtes sava laika, lai atbildētu uz aptaujas jautājumiem.

Aptaujā iegūtie dati tiks izmantoti tikai apkopotā veidā un tiks veidots materiāls medijiem, balstoties uz iegūtajiem datiem.

Aptauja ir šeit: https://www.visidati.lv/aptauja/1480361589/

Aptauju organizē “Volkswagen komerctransports”.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 17.jūlijs 2019 16:09
3 3 Atbildēt

Viņi vienu aptauju jau uztaisīja. Noskaidroja, ka firmām pietiek 173 km ar vienu uzlādi.

Tāpēc, savu sūdu - ecrafteri sataisīja ar distanci līdz 173km.

Ko nozīmē - līdz?

Tas nozīmē 173 tas ir teorētiskais, ar nolocītiem spoguļiem un aizlīmētām spraugām.

Tātad, īstais ir ap 150km ar vienu uzlādi. Atrā uzlāde - 80 procenti, tas ir 120km. Vasarā.

Ziemā, akumulators zaudē vēl 20 procentus. Tas nozīmē - 96km ar vienu uzlādi.

Ja paši nemāk, būtu no ķīniešiem pamācījušies.

Ķīniešu tehnoloģijas ir tālākā līmenī par latviešu strādnieku sapņu valsti. Ķīniešu kompānija LDV sataisīja modeli V8 EV ( v80 ir arī dīzeļa versija). Tam braukšanas diapazons vien ir 350 km

vai ķīniešu chanje buss, kurš brauc 150 jūdzes ( 240 km)

Tas vispār jau pārdošanā labu laiku.

Bet VW - 173 km.

650 17.jūlijs 2019 16:45
2 1 Atbildēt

Cik maksā elektromobīlis kraftera vai sprintera formātā? Kur liks tagadējos ar dd darbināmos (99,9% no esošā komerc-autoparka)? Cik tie dd maksās un kurš tos pirks, ja esošie ietotāji vienlaikus visi uzsāktu to nopārdošanu? Cik maksās pakalpojumi, kas tiks sniegti, izmantojot šo te "izdevīgo" e-komerctransporta ideju? Plus, ja ņemt vērā zaudējumus, kuri rastos pie mēģinājuma tikt vaļā no šobrīd esošā dīzeļ-autoparka? Varbūt ka "cita" ideja, un jau kāds "pirmais" ir izrēķinājis, kur un kā dabūt no liellohvalsts "kompensāciju" par pāreju uz e ? Tie te masveida 13g vecā autoparka turētāji taču labprāt samaksātu un piemaksātu par šo skaisto xperimentu, vai ne?

viencexperc 17.jūlijs 2019 17:08
9 3 Atbildēt

Starp citu, pildīju to testu. Un tur kur bija jāatzīmē prioritāte, kas eauto ir svarīgākais, pats galvenais nemaz nebija. Tā ir distance ar vienu uzlādi. Tā ka vw tas nemaz neinteteresē un viņi plāno tos sūdus ar kuriem nepietiek izbraukt no viena Rīgas gala uz otru,ražot tālāk.

Galvenais ir reklamēties un ķert pamuļķus.

Kanibaals 18.jūlijs 2019 0:08
1 0 Atbildēt

Lai pajautā Ape Motors tie ikdienā braukā ar e-bulkvāģiem.

650 18.jūlijs 2019 0:52
0 0 Atbildēt

Viņi diez tos "uzpilda" publiskajās vietās? Pa ceļam, tāteikt, piem,vedot steidzamu pasūtījumu uz kādu autoservisu? Vai/varbūt tie izmanto kādu no tiem mistiskajiem elektrotankiem, kuri tur kaut kādās garāmgājējiem nepārskatāmās rūpnieciskās teritorijās savulaik tika izvietoti un kur tika novērots, ka klusībā un nonstopā tur "pildās" tikai daži attiecīgajā mājā izvietoto kantoru darboņi? Ok, katrs lai grābj "pēc iespējām", vienīgi ka būtu jocīgi šīs viņu iespējas "sponsorēt" no t.s. kopgalda līdzekļiem.

Kanibaals 18.jūlijs 2019 7:59
0 0 Atbildēt

Viņiem tādi ir vairāki un var lādēt kaut no 220V. Teritorijā uzlādes stacijas nav manītas.

WALA 18.jūlijs 2019 10:00
0 0 Atbildēt

220V -tas ir parastais domāts ? - ar to var dzīvot tikai ja atstāj uz nakti.

BTW pretī dzelzceļa muzejam - tur kaut kādu 2-vietīgo noslēpuši krūmos- kur tur tā doma tā darīt, tipa ar domu ka tajā mājā ir/būs kādi elektro dampji ?!?!?

IMO tad būtu jēdzīgāk Radisonam kaut kur blaku iekārtojuši redzamā vietā - gan reklāma Radisonam, gan arī auto tirgoņi varētu pa laika ieparkot savus elektro dampju - pareklamēt, jo tāpat šobrīd neemsu manījis tais krūmos nevienu auto.

WALA 18.jūlijs 2019 9:55
0 0 Atbildēt

ha, ha , intersanti ja jau reiz policija iespringa savulaik par EURO6 auto, būs intresanti paskatīties kas notiks kad "komunisms" pespiedīs tos pārsēsties uz elektro kastēm. Jau tagad msaidu izraisa varbūtējie virsraksti - "Pakaļdzīšanas vecam BMW pa Rīgas ielām līdz uzlāde beidzās …" "dzērājšoferis aizmūk no policijas elektriskā superauto" …

Sarunājam vienu lietu - tad kad tas elektro lūznis spēj pārspļaut vismaz 500 km robežu ( nezinu mūsdienās nevienu iekšdedzes dzinēju kas tādu attālumu nespētu pieviekt ar vienu uzpildi, tipa ņemot standarta bāku kas komplektā) tad arī aptaujājam tautu par tā izmantošanas iespējām, jo citādi tu esi principā piesiets pilsētai un tuvējai apkārtnei.

Jo normālu cilvēku loģika ir ieliet degvielu tik lai pietiek vismaz vienam virzienam ( ja ceļš < 1000km) un vēl drusku.

Elektro auto - tā ir ļoti retam eksemplāram.

Rupucs 19.jūlijs 2019 11:20
0 0 Atbildēt

Nu kamēr arī elektro auto tiek rēkināts UVTN, tikmēr neredzu nekādu jēgu uzņēmumos izmantot elektroauto. Jā ekspluatācijā ir lētāks, bet sākotnējās iegādes izmaksas diemžēl tās izmaksas atsit tikai ļoti lielā ilgtermiņā salīdzinājumā pret kādu parasto auto.

Vienīgais pozitīvais, ka var braukt pa sabtransa joslām, bet ja elektroauto savairosies to jau ar visdrīzāk atcels ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kravinieks nogriež ceļu, BMW glābj (+ VIDEO) 4

Video autors raksta, ka epizode varēja beigties daudz ļaunāk nekā ar bojātu automašīnas labo pusi, taču, pateicoties BMW vadītājam, kas pavirzījās malā, viss beidzās laimīgi. Lasīt vairāk

 

Līdz 831 kilometriem - Tesla “tālbraucēji” Ķīnas tirgum 7

Tesla gatavojas laist Ķīnas tirgū divus modeļus ar īpaši iespaidīgiem sniedzamības rādītājiem. Viens no tiem bez papildu uzlādes nobrauks līdz 751 km, otrs spēšot sasniegt pat 831 km. Lasīt vairāk

 

Elektroauto atbalsta programma tuvojas noslēgumam - tiek gatavota jauna pieeja atbalstam 13

Ņemot vērā lielo sabiedrības interesi un pieprasījuma straujo pieaugumu, esošā atbalsta programma (EKII) elektroauto un ārēji lādējamo hibrīdauto iegādei tuvojas noslēgumam. Lasīt vairāk

 

Circle K: Vai Trampa tarifi veicinās naftas cenu kritumu? 5

ASV prezidenta Donalda Trampa ieviestie ievedmuitas tarifi Ķīnai un Indijai, kuru mērķis ir ierobežot Krievijas naftas importu, īstermiņā varētu pazemināt naftas cenas un pieprasījumu pēc naftas, jo tie negatīvi ietekmētu globālo ekonomiku. Tomēr vēlāk jēlnaftas cena pasaules tirgū atkal varētu strauji pieaugt. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti