Visi komentāri - Krievu Kamaz atgriežas 70.gadu līmenī

Krievu Kamaz atgriežas 70.gadu līmenī 38

 
iAuto | 9.marts 2022 16:47

Krievijas lielākais kravas automobiļu ražotājs KamAZ spiests atgriezties pie risinājumiem, kas izstrādāti pagājušā gadsimta 70.gados.

Sankciju rezultātā praktiski vairs nav iespējama mūsdienu standartiem atbilstošu KamAZ automašīnu ražošana, tādēļ turpmāk tā turpināsies izmantojot tikai Krievijā izstrādātus risinājumus.

Ar šādu paziņojumu nācis klajā KamAZ ģenerāldirektors Dmitrijs Ļeonovs, un visi koncerna izplatītāju vadītāji jau saņēmuši no viņa oficiālu vēstuli, kurā brīdināts, ka K4 un K5 modeļa piegāde šobrīd nav iespējama.

Tas nozīmē, ka KamAZ klienti vairs nevarēs pasūtīt kravas automašīnas, kas komplektētas ar pēc licences ražotajām Mercedes-Benz kabīnēm, ASV ražotajiem Cummins motoriem (ASV) un ZF ātrumkārbām un Bosch degvielas sistēmām, ko piegādā no Vācijas.

Līdz ar to KamAZ pāriet uz kravas mašīnām, kuras ražos no vietējiem komponentiem un mezgliem un komplektēs ar 70.gados izstrādātajām kabīnēm.

Agrāk tika ziņots, ka šādam kraviniekam izmantos  V8 КамАЗ-740 motoru, kas izstrādāts 70.gados un nav aprīkots ar bez modernām iesmidzināšanas un izplūdes attīrīšanas sistēmām.

Eksperti sagaida, ka iztrūkstot ārvalstu komponentiem, izlaides apjomi samazināsies par 10-15 procentiem.

 
Visi komentāri
 
Krotow 9.marts 2022 16:51
35 2 Atbildēt

Un bija vērts sašmucēties? Vēl redzēs kas notiks elektronikas nozarē, kur praktiski nekā sava vairs nav.

Gatis 9.marts 2022 20:49
3 1 Atbildēt

Elektroniku dabūs caur kazahiem, armēņiem, kaut ko gan jau ķīnieši tirgos. Pilnīgi izolēt krievus neizdosies, jāsmacē lēnām, lai krievija tā arī paliek atpalikusi, neattīstīta valsts.

WALA 10.marts 2022 17:06
4 0 Atbildēt

Lai tak stiepj, ķīnieši jau pat no japāņiem karburatorus un viencilindra motorus nejēdz nošpikot, lai tie normāli strādātu, tad par elektroniskām komponentēm kas tupa nospiestas (bez licences pirkšanas, vai teiksim pēc paša Bosch/Marelli/Denso pasūtījuma) tie lūžņi remontēsies vēl vairāk kā ar "orģinālajām" krievu.

Te jau pat latvieši bija aplauzušies ar ķīnas elektroniku - uztaisa prototipu un softu no šeit pieejamām japāņu un Eiropas komponentēm, pasūta lielu partiju salodēt ķīnā, rezultātā iegūst "pavisam citu" produktu + ķīniešu pārrakstītu softu, jo tā vieglāk, nekā tos mēslus piedzīt atbilstoši prototipa detaļu pielaidēm ...

Gudjonson 10.marts 2022 21:47
4 0 Atbildēt

Lai dabūtu gatavu to pašu štrunta Kamazu, kāds viņš bija 70-ajos gados, Sovoks pirms tam desmitgades industrializējās, apmācīja kadrus un tāpat neiztika bez Rietumu tehnoloģiju un speciālistu piesaistes. Te viens utu kāvējs un gopņiks, kurš visu Sovoka mantojumu novedis līdz pilnīgam kliņķim, grib ar vienu lēcienu sākt visu to pašu, tikai totālas izolācijas apstākļos. Kad vēl bija naftas dolātu triljoni, par savu rūpniecību bija jādomā, nevis megajahtas jāceļ, pokazuhas olimpiāžu izskatā jārīko un jāzog uz nebēdu.

Hmm 9.marts 2022 17:02
34 3 Atbildēt

Šādus atceros: pusstundu jākačā gaiss, puskilometru gara dūmu sliede aizmugurē un bremzes, kas ķīlē un neņem vienādi

Edgars 10.marts 2022 13:16
1 7 Atbildēt

Jums taisnība. Bet - šos auto mīlēja vairāk nekā mūsdienu Scania, Volvo, vienalga kuru.

MAZ 10.marts 2022 17:46
3 1 Atbildēt

tam vispār nekas tāds būtisks nelūza,lej soļaru un brauc,kabīne

gan komforts nulle

Arnis 9.marts 2022 17:24
61 2 Atbildēt

Krievijas veiksmes stāsts

Kompis 9.marts 2022 23:08
8 0 Atbildēt

Visā pasaulē prezidenti ir - aktieri, ārsti, mākslinieki, utt.

Bet ir viena valsts kas nolēma atdot varu-prezidenta krēslu represiju orgāna darbiniekam, vot i rezultāta, tāds nav gatavs atdot varu pec 2 termiņiem.

Arī šis karš ir tikai tapec lai viņš paliktu mūžīgais prezidents, viņš jau pēc sankcijām sliktāk nesāks dzīvot, bet par pārējiem gan ir šaubas.

PS.

Atceros vēl laikus, kad kritiskis komentārus par šo personāžu iauto dzēsa,

tagad ir pārvērties par šī personāža nomelnošanas portālu.

Kanibaals 11.marts 2022 18:18
0 0 Atbildēt

》Atceros vēl laikus, kad kritiskis komentārus par šo personāžu iauto dzēsa,

Nemuldi, nav novērots.

iAuto 9.marts 2022 17:30
8 0 Atbildēt

Tas ir prātam neaptverami, ko krievi ir sastrādājuši. Sliktākais, ka tas jau nav tikai putlers, visā krievijā pārsvarā atbalsta šo noziegumu pret cilvēci Ukrainā! Tas viss notiek tagad!

GTD2 9.marts 2022 17:35
0 0 Atbildēt

drīzāk neiebilst. daudzi neatbalstot noraktu savu dzīvi, vai pat beigtu to cietumā, staļinu taču arī lidzigi atbalstīja. tapec vieglak viniem tālāk no tā visa, vai arī atbalstot veidot savu karjeru

Pļurkt 9.marts 2022 20:01
8 0 Atbildēt

Papļāpājot ar krieviem Krievijā dažādos forumos (protams ka PM) droši varu pateikt, ka lielākā daļa krievu ir adekvāti, neatbalsta šo bardaku, sen (gadiem ilgi) jau neskatās TV un neklausās radio vispār, jo tur ir viena vienīga Putlera propaganda!

Taču ir tā iebaidīt, ka dreb par savu un savu tuvinieku ādu!!! Publiski neizsakās vispār!

BET ļoti liela krievu ārpus Krievijas ir pilnīgi par Putina invāziju - "tak im i nado, davno bylo para!!!" = 5. kolonna.

Krievijā izteikti par ir bijušie vojakas, it sevišķi tie kurus no Baltijas izmeta ārā un šie (nabadziņi) ir spiesti mitināties Kaļiņingradā. Šie sper zemes gaisā un alkst atriebības, lai tur vai kas!!

MMX 9.marts 2022 20:46
4 0 Atbildēt

Redz krievs, kurš izmanto internetu jau principā ir uzskatāms par virs vidusmēra izglītotu cilvēku. Pēdējās aptaujās vidēji 70%+ atbalsta karu, bet kad sāk dalīšanu pa vecumiem tad redzams, ka jo cilvēks jaunāks, jo mazāka iespēja ka viņš atbalsta karu. Visu urrā patriotu bāzi pamatā veido vecāka gada gājuma ļaudis un cilvēki, kam pietiek ar to ko rāda TV. Ja cilvēks meklē informāciju interneta forumos, tas jau norāda, ka viņam galvā ir kaut kas vairāk par propogandas vati un arī viņa paziņu lokā būs mazāk propogandas upuru. Tas ka viņi neko nedara lietas labā, no vienas puses ir saprotams, jo neviens negrib riskēt ar savu ādu, bet šobrīd ir tā situācija, ka ja cilvēki neinteresēsies par politiku, politika sāks interesēties par viņiem. Kaut kur jau būs jāņem līdzekļi spēka struktūru darbinieku, ierēdņu, Lukašenko un Kadirova uzturēšanai.

Krotow 10.marts 2022 0:48
3 0 Atbildēt

Urrāpatriotu pēcteči internetu lieto pavisam labi. Taču galvā viņiem bieži ir tas pats sviests.

Pļurkt 10.marts 2022 9:25
2 0 Atbildēt

Tie kuri vienkārši lieto internetu pamatā nav nevienā pusē! Tie kas spēj paanalizēt kaut vai foto metadatus pārbaudot ir vai nav feiks, tie arī kas neatbalsta invāziju.

Krieva invāziju Gruzijā atbalsta praktiski visi krievi, jo tajā laikā (2008. gadā) kaut ko internetā paanalizēja ārkārtīgi retais! Kā arī bildes un video tad i-netā lika retais. Kaut gan scenārijs gan Gruzijā, gan Donbasā, gan tagad LDirā ir pilnīgi vienāds = bez izmaiņām!!

Krotow 10.marts 2022 14:40
0 0 Atbildēt

Starp interneta lietotājiem ir pa pilnam to, kuri nespēj apvienot cēloņus un sekas. Vēl jo vairāk - spējīgi uz kaut kādu analīzi. Lasi kaut vai pēdējās nedēļas komentārus zem Facebook postiem.

Kanibaals 11.marts 2022 18:25
0 0 Atbildēt

Te jau mums ar pārītis kam visur ASV vainīgi un visur valda COV (Cionostu okupācijas valdības). Tā kā aprobežotībai nav no tā ka ir ierobežota piekļuve imformācijai.

GTD2 9.marts 2022 17:31
3 0 Atbildēt

vai tik vaznim arii nebūs jameklē kapeikas pressformas

jibiorio 9.marts 2022 17:36
3 0 Atbildēt

Ražotājs tiks ražots? Murgaini kaut kā...

Vernons 9.marts 2022 17:37
4 0 Atbildēt

Jā, braucu ar tādu! Motora galvām skrūves trūka, tosols pa visām spraugām plūda! Tiešām "veiksme"!

Vernons 9.marts 2022 17:39
1 0 Atbildēt

1. Aprīlis, Krievijas sēru diena!

Onsis 9.marts 2022 19:02
2 0 Atbildēt

Kamaz tak arī ir Aurus supemobīļa ražotājs, vai AURUS tagad būs uz pedāļiem?

GTD2 9.marts 2022 19:31
4 0 Atbildēt

Aurus bus čaika

REXX 9.marts 2022 19:11
4 0 Atbildēt

Skumji. Valsts ar iespējām,kuras diemžēl piepildās līdzcilvēku nogalināšanā.

MMX 9.marts 2022 19:58
10 0 Atbildēt

Ko tur cepties, tauta gribēja atpakaļ PSRS, Putins nedēļas laikā visus tur arī nogādāja (gan bez Ukrainas un Eiropas valstīm) . Tauta esot pieradusi pie grūtībām, pārdzīvojusi karu, dadžu zupas receptes gan jau arī vēl saglabājušās. Pēc aptaujām 70%+ atbalsta Putina darbības, līdz ar to karogs viņiem rokā.

Šodien dzirdēju baumas, ka Minskas motoru rūpnīcā un citās vietās briestot dumpis, baltkrievs parastais laikam tomēr negrib jaunajā PSRS.

Krotow 10.marts 2022 0:53
3 0 Atbildēt

Baltkrieviem vates/normālo attiecība ir apmēram 50:50. Vara reāli ir spēka struktūru pusē. Bez armijas pāriešanas tautas pusē var arī aiziet turpat kur Krievija. Vēl tas ka tur ir pilns ar krievu armiju.

Slinkais 9.marts 2022 20:41
0 2 Atbildēt

kamazs es domāju īpaši nestreso. sapirks ķīnā gan kabīnes gan agregātus.

Krotow 10.marts 2022 0:51
8 0 Atbildēt

Tad tas vairs nebūs kamazs, bet suņhuičai. Taču izvēles krievu pusei nebūs.

msh 10.marts 2022 12:34
0 1 Atbildēt

Kāpēc nebūs? Būs iemesls pašiem sākt ražot jaunas kabīnes. Ar motoriem gan švakāk, bet ja pašu mājās pievērs acis uz izmešu normām, tad arī pohuj.

WALA 10.marts 2022 17:10
4 0 Atbildēt

Ķīniešu detaļu piegādes sačakarēja pat Belarus traktorus, tā ka uz to ka rezultāts būs ciešams - es savu "rubli" neliktu ....

Kanibaals 11.marts 2022 18:30
1 0 Atbildēt

Kas līdz šim traucēja ražot savu?

Hmmm 10.marts 2022 18:22
2 0 Atbildēt

Kāpēc Ķīnai tirgot krieviem agregātus vai kabīnes, ja var tirgot uzreiz veselus, saliktus auto?

Latvietis 10.marts 2022 6:35
1 0 Atbildēt

Bomžiem Resursi iet uz īso!!

Dx 10.marts 2022 12:59
2 0 Atbildēt

Analogov netu.

eidis 10.marts 2022 14:53
3 0 Atbildēt

Incanti kāpec viņiem tās tehnoloģijas ir rūpnīcā vēl?

Visdrīzāk ka info ir blefs. Nezinu nevienu rūpnīcu, kas turētu cehus ar 60 gadus vecām tehnoloģijām un uzturētu tās darba kārtībā.

Visticamāk daļu agregātus dabūs būvēt no 0. Un tas ir ļoti $$$$$ un bezjēdzīgi. Pirks kautko pielāgotu Ķīnā un maksās par to 150% cenu. Jo ķīnieši jau nelaidīs garām izdevību uzvārīties

msh 10.marts 2022 18:38
1 0 Atbildēt

Un kāpēc lai nebūtu? Pirmkārt, atceries - rietumu dzelžus ieved gatavus, tos uz vietas neražoja un/vai nelika, tāpēc tam vietu nevajadzēja, attiecīgi nebija spiediena aizvākt šīs ražošanas līnijas, jo nebija vajadzības likt citas to vietā. Otrkārt, KamAZ pilnīgi noteikti koncentrējas uz trešās pasaules valstīm - kur pilnīgi noteikti pieprasījums pēc lētākām mašīnām pastāv par spīti tam ka tehnoloģiski tās ir 50 gadus vecas - attiecīgi tie vecie dzelži tāpat noteikti ražoti tika. Dažus gadus atpakaļ gadījās paskatīties bik Tatjana Kamazistka viģikus, no tiem nopratu ka pieminētie dzelži jaunā mašīnā komplektējas pēc pasūtītāja vēlmes. To arī norāda ražotāja paziņojums ka nav pieejami konkrēti modeļi, nevis visas mašīnas...

NuNu 13.marts 2022 17:28
1 0 Atbildēt

Ōooo! Vecā "labā" smerģučka atgriežas! Zin kā Krievijā var noteikt kur brauc Kamazs? Elementāri - paosti gaisu! To smaku nav iespējams aizmirst! Mašīnu pašu protams vēl neredz... Tad vēl apmēram 10km trases, un pa priekšu ar 100% varbūtību brauks Kamazs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gandrīz 90 000 eiro vērtības zudums – lepno Mercedes CLS500 var nopirkt Dacia cenā 5

Savulaik lepno un jaudīgo Mercedes tagad var nopirkt par cenu, kas līdzvērtīga jaunam Dacia Spring. Lasīt vairāk

 

Kravinieks nogriež ceļu, BMW glābj (+ VIDEO) 6

Video autors raksta, ka epizode varēja beigties daudz ļaunāk nekā ar bojātu automašīnas labo pusi, taču, pateicoties BMW vadītājam, kas pavirzījās malā, viss beidzās laimīgi. Lasīt vairāk

 

Pārgalvīgs “Porsche” vadītājs brauc ar 211 km/h un zaudē tiesības (+ VIDEO) 14

Aizvadītajā piektdienā, 8. augustā, pēc pulksten 23.00 Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes Reaģēšanas biroja darbinieki, veicot ikdienas satiksmes uzraudzību, fiksēja kādu automašīnas “Porsche” vadītāju, kurš ar 211 km/h brauca virzienā uz Jūrmalu pa autoceļu Rīga – Ventspils, Mārupes novadā, Babītes pagastā. Lasīt vairāk

 

Latvijā šogad gājis bojā viens elektriskā skrejriteņa vadītājs un 122 cietuši 13

Latvijā šogad gājis bojā viens elektriskā skrejriteņa vadītājs, bet 122 cietuši, aģentūra LETA noskaidroja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti