Rīgā, pirms dažām dienām aprāvās kāda baļķvedēja šofera dzīvība. Saskaņā ar attēlus iesūtījušā aculiecinieka versiju, kravas auto noslīdējis no domkrata, nogalinot tā vadītāju.
PAPILDINĀTS ar Valsts policijas atbildi iAuto.lv:

Aculiecinieka foto Foto: iAutolv
Rīgā, pirms dažām dienām aprāvās kāda baļķvedēja šofera dzīvība. Saskaņā ar attēlus iesūtījušā aculiecinieka versiju, kravas auto noslīdējis no domkrata, nogalinot tā vadītāju.

sanāk, ka nevis no domkrata nokrita, bet kabīne nokrita lejā...
Arī kabīnei lieku strahovku ja nepaceļu lidz tam kamēr viņa pārsveras.Tāpat arī samosvāla kravas kastei.Uz ceļa ir nācies redzēt apbrīnojamus šaurpierīšus,tādus arī nospiež.

No bildes jau var redzēt, ka pārkrauts, beidzot vajadzētu sodīt pēc pilnas programmas to kantori, kurā šoferis strādāja.
Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk
Ķīnas autoražotājs Changan nākamo divu gadu laikā plāno uzsākt savu elektroauto zīmolu Avatr un Nevo tirdzniecību Eiropā. Lasīt vairāk
No rītdienas, 11. decembra, Valsts policija uzsāks automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem, neapturot transportlīdzekli, tādiem kā – pārvietojamie un stacionārie fotoradari, 360 grādu kameru sistēmas un vidējā ātruma kontroles radari. Lasīt vairāk
Ķīnas autobūves uzņēmums Great Wall Motor papildina Eiropas tirgū pieejamo modeļu klāstu ar Haval H6. Lasīt vairāk
Es vieglajā visu laiku vadāju līdzi blukīti, uz gdomkratu vien nepaļaujos. To darīt mani sen, sen iemācīja autoskolā, stāstot briesmīgus piemērus, kas notiks, ja tā nedarīt. Vai tagad tādu māca?
Ja lien apakšā tad noteikti vajag tādu palikt. Ja vien riepu maini tad var arī iztikt, bet uz slidena ceļa arī par skādi nenāktu
Arī riepu mainot strahovkai jābūt.Kautvai to pašu mīksto riteni paliek ja liek rezerves.
Pēc tam kad es savām acīm redzēju kā vieglais noslīd no domkrata un uzgāžas šoferim, es katru reizi riteni lieku zem auto sliekšņa.