Visi komentāri - Nevis elektrība, bet hibrīds: Kenworth parāda nākotnes kravas vilcēju (+ FOTO)

Nevis elektrība, bet hibrīds: Kenworth parāda nākotnes kravas vilcēju (+ FOTO) 6

 

Foto: Kenworth

iAuto | 29.maijs 2024 4:20

ASV kravas automašīnu ražotājs Kenworth izstrādājis savu nākotnes kravas vilcēja prototipu SuperTruck 2. Vizuāli tas līdzīgs Tesla, taču elektriskās spēka iekārtas vietā izmantos hibrīddzinēju.

Dažos risinājumos Kenworth ir vienisprāt ar Tesla – aerodinamiski veidota kabīne ar kamerām spoguļu vietā un vadītāja vietu centrā aiz kuras atrodas plašāka telpa, ko šoferis ar izmantot lai paēstu, sakārtotu dokumentāciju, atpūstos un pārnakšņotu.

Atšķirībā no Tesla, kas savam Semi truck izmanto elektrisko piedziņu, Kenworth uzsvaru liek uz hibrīdiekārtu, kuras sastāvā Paccar dīzeļdzinējs ar 440 ZS, 48 voltu starterģenerators un 12 pakāpju automātiskā pārnesumkārba. Šādu risinājumu Kenworth uzskata par ilgtspējīgāku un vairāk piemērotu pašreizējam infrastruktūras stāvoklim, turklāt konstrukcija veidota tā, lai SuperTruck 2 varētu pielāgot jebkuram degvielas veidam, uzstādot vilcējam motorus, kas var darboties ar gāzi, ūdeņradi, vai elektroenerģiju.

Prototips sver par 3,2 tonnām mazāk nekā 2009. gada Kenworth flagmanis T660, kas savulaik tika uzskatīts par vienu no aerodinamiskākajiem un ekonomiskākajiem smagajiem kravas automobiļiem, vidēji patērējot 39,2 litrus degvielas uz 100 kilometriem. Šajā ziņā progress būs vairāk nekā pārliecinošs, jo SuperTruck 2 100 kilometriem pietiks ar vidēji 18,4 litriem.

Par jo SuperTruck 2 sērijveida ražošanas perspektīvām Kenworth vēl neizsakās.

Foto: Kenwort

 
Visi komentāri
 
WALA 29.maijs 2024 13:03
2 0 Atbildēt

Nez ko ta nav salikuši saules paneļus uz jumta puspiekabēm ... laikam jau nav tāds ieguvums, lai būtu čakarēšanās vērts

Sergejs 29.maijs 2024 15:57
0 0 Atbildēt

Analogov net rādija Kamazar refu, refam uz jumta bija paneļi visā garumā, labi atceros ka jauda tika nosaukta 2.3kW. Tā kā ieguvums tāds, stipri nosacīts - stāvot parkingā knapi pietiktu refa darbībai bet nu tomēr, cik tur ekonomika iet kopā un kas notiek ekspluatācijas laikā stipri zem jautājuma.

uupis 29.maijs 2024 13:37
0 0 Atbildēt

Sēdēšanai centrā ir neliels mīnuss - tikko jātaisa milimetri tā nav vizālā kontakta un līdz ar to jāievēro lielāks intervāls!

Ū-pis 29.maijs 2024 13:43
0 0 Atbildēt

Priekš kam tad kameras, pīkstuļi un televizors?

uupis 30.maijs 2024 10:07
0 0 Atbildēt

Cik ātri pagriežas kamera un cik ātri cilvēka acis ar galvu?

Dogo 29.maijs 2024 16:23
0 0 Atbildēt

Tikmēr pēdējie kovboji mauks ar klasisko w900,un nesatrauksies par MPG

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ugunsdzēsēji profesionāli nodzēš ugunsgrēku, ekipējums līmenī bet šļūtenes tilti nepietiekamā skaitā (+ VIDEO) 1

iAuto.lv novēro kā ugunsdzēsēji profesionāli nodzēš ugunsgrēku, taču izskatās, ka ar speciālo aprīkojumu, tiltiņiem, kas pasargā šļūtenes un ļauj pārbraukt tām ar transportu, ir problēmas, jo to nav pietiekamā skaitā. Lasīt vairāk

 

Toyota sasniedz rekordlielu pārdošanas apjomu 1

Japānas autobūves gigantam 2025. gada pirmā puse izrādījusies necerēti veiksmīga. Lasīt vairāk

 

Par 3,9 miljoniem eiro būvēs veloceļu no Vecāķiem līdz Carnikavai 9

Ādažu novada pašvaldība noslēgusi līgumu ar SIA "Tilts" par veloceļa būvniecību no Vecāķu stacijas līdz Carnikavai par 3,9 miljoniem eiro, liecina informācija pašvaldības mājaslapā. Lasīt vairāk

 

270 km ar elektrību: mikro mobilitāte Japānai – Honda prezentē N-One e

Japānas autoražotājs Honda iepazīstinājis ar savu mazāko elektrisko automašīnu zīmola vēsturē – tikai 3,4 metrus garo N-One e. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti