Visi komentāri - Elektriskais Renault Truck E-Tech pabeidz 23 000 km testu

Elektriskais Renault Truck E-Tech pabeidz 23 000 km testu 5

 

Foto: Renault

iAuto | 2.janvāris 2025 10:06

Renault elektriskais vilcējs noslēdzis apjomīgo izmēģinājumu sēriju, kas paredzēja testus dažādos klimatiskajos apstākļos, ieskaitot pārbaudes Lapzemes mīnuss 30 grādos pēc Celsija.

Renault Truck E-Tech ir pierādījis savu uzticamību un gatavību startēt kravu pārvadājumu biznesā visā Eiropā – elektriskais vilcējs ir izturējis pārbaudījumus 23 000 kilometru garumā, tostarp 1600 kilometrus skarbajos Somijas Laplandes apstākļos ar vienu uzlādi spējot nobraukt līdz 250 kilometriem.

Renault Truck pārstāvji uzsver, ka testi parādījuši, ka elektriskie kravas automobiļi ir pilnībā funkcionāli pat skarbos ziemas apstākļos, jo enerģijas patēriņš aukstā laikā tikai nedaudz palielinājās, pateicoties programmējamai priekšsildīšanas sistēmai, kas optimizēja diapazonu.

Testu laikā kāds somu klients pat bija novērojis tehniskus darbības traucējumus dīzeļdegvielas kravas automašīnām AdBlue problēmu dēļ, kamēr elektriskā kravas automašīna turpināja darboties.

Ar ikdienas sniedzamību līdz 600 kilometriem E-Tech parāda, ka elektriskie kravas automobiļi ir ilgtspējīga un, galvenais, uzticama alternatīva pat ekstremālos apstākļos.

 
Visi komentāri
 
ZZZZ 2.janvāris 2025 11:05
1 2 Atbildēt

Uzbūvē pats, savu visur parket neceļ braucēju 4x4 www.alibaba.com/product-detai...822448124.html

Onsis 2.janvāris 2025 15:19
2 2 Atbildēt

Normāls Truck brauc miljons km bez problēmām, kas ir tie 32 000 km?

W12 2.janvāris 2025 21:01
3 0 Atbildēt

Nu burvīgi, burvīgi…Tikai visa šī burvība gaisīs mirklī, kad tiks paziņota šāda e-truck pārdošanas cena

krix 3.janvāris 2025 8:13
1 0 Atbildēt

23000 km ir 2 nēnešu nobraukums Eiropas ceļos, degvielas uzpildot 1x nedēļā vai pst 1x 10 dienās. Neticu, ka šajā jomā baterija spēs izkonkurēt dīzeli.

Taču vietējām piegādēm, pa pilsēru vai līdz 250km dienā, tā varētu būt laba alternatīva, ja nevajadzētu kosmiskus ieguldījumus pašu a/m iegādei un uzlādes vietu izbūvei, uzturēšanai un Sadales tīkla rēķinu apmaksai.

ZZZZ 3.janvāris 2025 11:13
0 2 Atbildēt

Un iedomājies, krīzīgā situācijā tāds E kravas aparāts vismaz griķus atvedīs un vēl ko tur, nedaudz bet iĀ.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nissan Frontier Pro piedzīvo pirmizrādi Šanhajas autoizstādē (+ FOTO)

Nissan pikaps kļūs par pirmo japāņu zīmola uzlādējamo hibrīdu. Sadarbībā ar Nissan Ķīnas partneri izstrādātais pikaps jau līdz gada beigām nonāks pārdošanā vietējā tirgū, bet vēlāk arī citur pasaulē. Lasīt vairāk

 

BMW piesaka elektrisko universālu i3 Touring 2

Nākamās paaudzes 3. sērija apvienos vairākus virsbūves veidus, iekšdedzes un elektriskos modeļus, ieskaitot elektriskas piedziņas universālu. Lasīt vairāk

 

"Volkswagen" peļņa pirmajā ceturksnī sarukusi par 40,6% 2

Vācijas autobūves koncerns "Volkswagen" šogad pirmajā ceturksnī strādājis ar 2,19 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 40,6% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā gadu iepriekš, teikts trešdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Riepas komerctransportam un no pārstrādātām izejvielām (+ VIDEO)

Izvēloties riepas komercautomašīnām, sevišķi vasarā, kad saķerei nav tik liela nozīme, reti pievēršam uzmanību zīmolam un raksturlielumiem - ka tikai lētāk. Šodien mums ir iespēja salīdzināt divas pēc skata vienādas Continental riepas ar atškirīgiem raksturlem un mērķauditorijām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti