DAF piedāvā jaunus šasiju variantus autovedējiem - iAuto

DAF piedāvā jaunus šasiju variantus autovedējiem 5

 

Foto: DAF

iAuto.lv | 22.jūlijs 2025 4:21

Nīderlandes kravas automobiļu ražotājs DAF ir paplašinājis savu transportlīdzekļu klāstu, piedāvājot jaunu īpašo šasiju sēriju, kas paredzēta automašīnu pārvadāšanai.

Jauno variantu specifika ir zemo šasiju versijas, kas pieejamas XD, XF, XG un XG+ modeļiem. Pazeminot riteņu piekari par četriem centimetriem un izmantojot 22,5 collu riteņus ar zema profila riepām, izdevies samazināt šasijas augstumu līdz tikai 83 centimetriem. Turklāt, pateicoties iespējai izvēlēties modeli ar standarta vai slīpu jumtu, ir iespējams novietot transportējamās automašīnas arī virs kabīnes.

Kravas novietojums virs kabīnes paredzēts XD modelim ar zemāku (18 cm) vai slīpu kabīnes aizmugures sienu, kas nekādā veidā neierobežo vadītāja komfortu un tāpat kā citās versijās, nodrošina pietiekami daudz vietas darbam, atpūtai un guļvietai, tostarp pilna izmēra gultai.

Ražotājs informē, ka automašīnu pārvadāšanai paredzētās šasijas ir pieejamas ar plašu riteņu bāžu klāstu: papildus 4x2 modeļiem programmā ir arī 6x2 versijas papildu kravnesībai - tās ir aprīkotas ar vieglu 4,5 tonnu vadošo asi un 17,5 collu riteņiem.

Foto: DAF

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
krix 22.jūlijs 2025 6:52
2 0 Atbildēt

...kas nekādā veidā neierobežo vadītāja komfortu ...

Precīzāk būtu teikt:" kas nekādā veidā neuzlabo vadītāja komfortu.

Un tas nav tikai par samazināto kabīni. Zemāka šasija nozīmē gan cietāku piekari, gan lielāku iespēju kaut ko noraut vai uzkārties. Tā pati uzbraukšana uz prāmja ir krietni sarežģītāka.

krix 22.jūlijs 2025 11:43
1 0 Atbildēt

Augstuma ierobežojumi uz ceļiem.

2 SUV viens virs otra uz autovedēja nav tas pats, kas 2 sedani.

Kravas autovadītājs nav mērķauditorija, tie ir loģistiķi,  kuri redz tikai ciparus un peļņu.

Latvijas lauku ceļi nebūt nav sliktākie. Holandes šaurie, asfaltētie ar iebrauktuvēm augšup vai lejup ir lielāka katastrofa

krix 22.jūlijs 2025 20:42
1 0 Atbildēt

Kravas auto nav vieglais. Tur komfortu ietekmē ļoti daudzi faktori. Gaisa spilveni kabīnei ir tikai daļa no komforta.

Zemāka šasija ir zemāka profila riepas, attiecīgi riepās auto masa mazāk amortizējas, un vairāk jāstrādā amortizatoriem. Ar autovedēja aprīkojumu tā ir gana liela masa, kas kratās uz amortizatoriem un lieki grab. Jo nav jau tie ceļi tik ideāli arī tajā Eiropā.

Autovedēja kabīnē ar auto virs jumta jau ir samazināts komforts, ja salīdzina ar standarta kabīni: pa vidu augsts tunelis, kājās nostāties īsti nav kur, mantu glabāšanai vietas maz, ledusskapis vispār retums. Autovedēji, kam nenovieto kravu virs kabīnes, arī ir retums. Visi skaita naudu un ņem vērā tikai peļņu.

Ja pazeminot šasiju, paceltu augstāk kabīni un radītu vairāk privāto vietu vadītājam ... Bet tā ir minimums, nu i pietiek.

Reklāmas rullītis nav reālie apstākļi. Tāpat kā visi vadītāji nav vienādi.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BYD Atto 2 tagad arī kā hibrīda modelis

Ķīnas autoražotājs BYD paplašina savu piedāvājumu Eiropā, piesakot kompaktā SUV Atto 2 uzlādējamo hibrīdversiju, kas Eiropas pircējiem kļūs pieejama 2026. gada pirmajā ceturksnī. Lasīt vairāk

 
 

Apturēts 13 gadīgs jaunietis, kurš ar vecāku automašīnu bēga no policijas (+ VIDEO) 15

Valsts policijas darbinieki šonakt pamanīja kādu automašīnu “Škoda”, kuras vadītājs nepildīja policijas prasības un nestājās brīdī, kad tika veikta transportlīdzekļu vadītāju alkohola pārbaude. Lasīt vairāk

 

No 65 000 eiro - elektriskais Cadillac Optiq tagad arī Eiropā (+ FOTO) 8

Elektriskais luksusa klases SUV jau šomēnes kļūst pieejams virknē Eiropas tirgu, ieskaitot Vāciju un Šveici. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti