Nīderlandes kravas automobiļu ražotājs DAF ir paplašinājis savu transportlīdzekļu klāstu, piedāvājot jaunu īpašo šasiju sēriju, kas paredzēta automašīnu pārvadāšanai.
Jauno variantu specifika ir zemo šasiju versijas, kas pieejamas XD, XF, XG un XG+ modeļiem. Pazeminot riteņu piekari par četriem centimetriem un izmantojot 22,5 collu riteņus ar zema profila riepām, izdevies samazināt šasijas augstumu līdz tikai 83 centimetriem. Turklāt, pateicoties iespējai izvēlēties modeli ar standarta vai slīpu jumtu, ir iespējams novietot transportējamās automašīnas arī virs kabīnes.
Kravas novietojums virs kabīnes paredzēts XD modelim ar zemāku (18 cm) vai slīpu kabīnes aizmugures sienu, kas nekādā veidā neierobežo vadītāja komfortu un tāpat kā citās versijās, nodrošina pietiekami daudz vietas darbam, atpūtai un guļvietai, tostarp pilna izmēra gultai.
Ražotājs informē, ka automašīnu pārvadāšanai paredzētās šasijas ir pieejamas ar plašu riteņu bāžu klāstu: papildus 4x2 modeļiem programmā ir arī 6x2 versijas papildu kravnesībai - tās ir aprīkotas ar vieglu 4,5 tonnu vadošo asi un 17,5 collu riteņiem.
...kas nekādā veidā neierobežo vadītāja komfortu ...
Precīzāk būtu teikt:" kas nekādā veidā neuzlabo vadītāja komfortu.
Un tas nav tikai par samazināto kabīni. Zemāka šasija nozīmē gan cietāku piekari, gan lielāku iespēju kaut ko noraut vai uzkārties. Tā pati uzbraukšana uz prāmja ir krietni sarežģītāka.
Ja ir tik traki, tad kādēļ tādus ražo? Pieļauju, ka LV lauku ceļi ražotājam nav mērķauditorija.