Kokapstrādes bizness nerimst arī naktīs, tādēļ šoferi aprīko savus kravas auto ar papildu gaismām. Jautājums - vai tik daudz papildlukturu nav pārspīlējums un vai tik liels "gaismekļu" atbilst noteikumiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam


























































Nu, kāda vēl kok"apstrāde", tak vienkārši ved baļķus - kā trešās pasaules resursu eksportētājvalsts. Kādu sapratni par gaismām jūs gribat sagaidīt no cilvēkiem, kas pārdod izejvielas, nevis gatavo produkciju.
A tu pamēģini nozāģēt un dabūt ārā līdz krautuvei to “izejvielu”! Pašam izejvielas izies…
Nu, vēl uzraksti "uztaisi telefonu, kurā tu raksti savus komentārus" - tur gan man nebūs ko iebilst un tiksi apbrīnots kā retorikas māsters.
Koks kā izejviela ir mežā! Tikko tu sāc viņu kustināt, tā viņam dramatiski pieaug pievienotā vērtība. Sarkankoks džungļos uz celma maksā 5 $ par baļķi. Nocirst, izvilkt, caur n-tajiem starpniekiem nogādāt to baļķi līdz LV un cipars jau 5000 $.
Un cik maksā lietaskoks, vai diespas' - mēbeles?
Turklāt vietējais Janka no tās navara ķēdes dabū pirmo kumosi, visi pārējie iet pircējam un starpniekiem.
Mēbeles mums ražot nav izdevīgi. Tu taču nestrādāsi ar ēveli par ķīnieša algu?
Nu, par to arī runa - mēbeles ražot nav izdevīgi, jo nevar konkurēt ar lēto darbaspēku. Un izdomāt, ko darīt ar koku, arī nevar - vienīgi pārdot baļķus, jo tas ātrākais veids kā tikt pie naudas.
Meža īpašniekam citu variantu arī nav. Vai nu sapūdēt mežā, vai pārdod baļķus.
50:50 - no vienas puses, aiz šitāda braukt ir droši, jo kilometru uz priekšu viss gaišs kā dienā, no otras - dažs labs no tiem k-vedējiem, šķiet, jau pietuvojies Pakistānas tūningam.
Nemuldi, braukt aiz tiem koku vedējiem nav droši , dažreiz izkrīt pa kādam ''sērkociņam''