Kokapstrādes bizness nerimst arī naktīs, tādēļ šoferi aprīko savus kravas auto ar papildu gaismām. Jautājums - vai tik daudz papildlukturu nav pārspīlējums un vai tik liels "gaismekļu" atbilst noteikumiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu, kāda vēl kok"apstrāde", tak vienkārši ved baļķus - kā trešās pasaules resursu eksportētājvalsts. Kādu sapratni par gaismām jūs gribat sagaidīt no cilvēkiem, kas pārdod izejvielas, nevis gatavo produkciju.
A tu pamēģini nozāģēt un dabūt ārā līdz krautuvei to “izejvielu”! Pašam izejvielas izies…
Nu, vēl uzraksti "uztaisi telefonu, kurā tu raksti savus komentārus" - tur gan man nebūs ko iebilst un tiksi apbrīnots kā retorikas māsters.
Koks kā izejviela ir mežā! Tikko tu sāc viņu kustināt, tā viņam dramatiski pieaug pievienotā vērtība. Sarkankoks džungļos uz celma maksā 5 $ par baļķi. Nocirst, izvilkt, caur n-tajiem starpniekiem nogādāt to baļķi līdz LV un cipars jau 5000 $.
50:50 - no vienas puses, aiz šitāda braukt ir droši, jo kilometru uz priekšu viss gaišs kā dienā, no otras - dažs labs no tiem k-vedējiem, šķiet, jau pietuvojies Pakistānas tūningam.
Nemuldi, braukt aiz tiem koku vedējiem nav droši , dažreiz izkrīt pa kādam ''sērkociņam''