Šodien "Tavs Auto TV" - kopā ar Latvijas autožurnālistikas leģendu Ati Jansonu, pie Suzuki Vitara stūres - dodamies iekarot Pierīgas bezceļus!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Šodien "Tavs Auto TV" - kopā ar Latvijas autožurnālistikas leģendu Ati Jansonu, pie Suzuki Vitara stūres - dodamies iekarot Pierīgas bezceļus!

1L
Var uzreiz uz Tolmetu!
Jauda viņam lielāka nekā kādreiz VW Golf GTi![]()

Bet pēc garantijas laika beigām tik un tā uz Tolmetu...

Manuprāt, tas ir attiecināms uz visiem šobrīd ražotajiem auto

Un mašīnas svars arī stipri vien lielāks, tā nu beigās tas GTI to mazo bamsli tāpat izpogā, bet vēl piedāvā arī kaut kādu elastību, ko tas mazais bamslis nepiedāvā...

Pati braucu ar šādu Vitaru. Varu teikt, ka ideāls pilsētas auto sievietei!
Ideāls auto pilsētai ir Opel Corsa, WV Polo, Renault Clio u.c. no šīs kategorijas, nevis pseidodžips. Ja nu vien gribas pazīmēties- redz, es ar džipu braucu! Ar suņa sūdu tu brauc. Gribi braukt ar džipu, pērc Lendkruizeru, Čeroki, Hammeru.

Ja uzliek gliemežreduktoru ar kādi 1 : 50 pārnesumu, tad lielākos kāpumos varētu uzbraukt par ar 0,5 Litru motoru!!!
+++++
Jau aprakstīju, ka mazie motori der tikai braukāšanai pa pilsētu un TIKAI!! Uz autobāņa virs 110 km/h tie paliek rijīgāki par 2,5 litrīgajiem!!!
Tur gan virsbūves formai pamatā ir nozīme - jo lielāks aizvēja laukums, jo vairāk rīs lielā ātrumā. Turklāt eksponenciāli.

un kur tev LV tie autobāņi - sapņos? Tak smirdini to savu 2,5 pa pilsētu un sapņo par normālu patēriņu uz bāņa...

Apm. 600km pa Horvātijas ceļiem un serpentīniem ar 1.0l Vitaru. Nebija kur piekasīties, prieks braukt. Vienīgi jautājums - kāds ir 1.0l dzinēja resurss???
Uz serpantīniem gan jau ka paaugstināta klīrensa auto bija kur piekasīties. Un vēl jautājums - kādi bija ieguvumi no paagstinātā klīrensa šajā ceļojumā? Dabas parkus izbraukājāt? Vīnogulājus?
Viss ir masas/dzinēja abilstībā, tāpēc jau 80to gadu vāģi liekas kā raķetes, zirgu maz, bet masas arī un viss kustās uz priekšu. Vitara jau nav no lielajām un iespējams, ka kārtīgi noņemts litrs arī velk to kastīti, protams miljonnieks jau tas motors nebūs, bet tādu arī vairs nav mūsdienās.

Piekasīties var arī elektrības stabam. Bet ja braukājot pa Horvātijas kalniem (vid. apgr. 2500-3500) vid. patēriņš 6,2/100...
Pirms tam es arī 1.0l uzskatīju par mopēdiem (ikdienā braucu ar 2.4l) tad tagad esmu domas mainījis.

Sievasbrālis pabraukāja ar jaunu pirktu Koltu 1,0 benzīnu pa Eiropas bāņiem un nākamo auto nopirka ar 1,9 L dīzeļdzinēju!
Tas otrais ir krietni ekonomiskāks pat ja vīlē ar 130+ km/st!!!
Pilsētā abiem ir identisks patēriņš.

Tas tāds sūdīgs salīdzinājums - mikroskopisks benzīnnieks vs mazs ķīselis. Es zinu labāku piemēru - indivīds, kuram patīk ikdienā zemu lidot pa latvijas ceļiem, kaut kādus 10 gadus atpakaļ bija A8 4.2, kurš braucot pa šoseju uz 150-200, tērēja kaut kādus 14 vai cik tur litrus uz simtu. Viņam darbavieta iedeva pabraukt ar suzuki SX4, ar 1.4 nemotoriņu - tas patērēja tāpat kā A8, tikai pedālis visu laiku grīdā, un negāja ātrāk par 140... ![]()

Iz dzīves pieredzes Volkswagen Passat 1.4 TSI 110kW motora resurss 184t.km ![]()
Nu, un kas notika ? 110 kW tas ir modelis gan ar turbīnu, gan kompresoru, un šiem mēdza nelaikā beigties ķēde.

Ar iz dzīves.Reno Trafiks 1,6turbodīzelis.850000 un mirt nemaz netaisās.
"Ideāls auto pilsētai ir Opel Corsa, WV Polo, Renault Clio u.c. no šīs kategorijas, nevis pseidodžips"
Viens piemērs, ka pilsētas auto ir tikai tāds, ar kuru var uzbraukt uz apmales, turklāt perpendikulāri - parkošanās vieta pie TV ēkas Zaķusalā

No nabaga 1 l motora izspiestas pedejas sulas. Ko tur var gribet no vina ,aluminija motors izjuks pec daziem gadiem. Smuks spidigs mesls,ka jau visas jaunas masinas. Labi ka lidz 100 tukstosiem davilks.
ASV autobūves uzņēmums atzīst kļūdu virzībā uz vispārējo elektrifikāciju, rēķinās ar zaudējumiem un turpinās ražot arī degvielas automašīnas. Lasīt vairāk
Tas nav vienkārši brauciens. Tā ir robežu pārbaude – tavu un arī Porsche. Stāvas nogāzes, īsta 4x4 trase, bet bez dubļiem, auto šūpoles un 3 metrus augsts metāla tilts, kas prasa pārliecību un precizitāti. Lasīt vairāk
Krievijas diktators Vladimirs Putins ikgadējā jautājumu un atbilžu sesijā piektdien sniedza atbildes uz vairākiem šobrīd aktuāliem jautājumiem. Lasīt vairāk
iAuto.lv turpina pētīt jaunizbūvētā satiksmes mezgla risinājumus, kam vajadzētu samazināt sastrēgumus. Taču - vai tā ir? Lasīt vairāk
Izlabojiet, lūdzu, vienīgajā teikumā kļūdu, jo nav pareizi rakstīt "lēgendu"...