Visi komentāri - Renault 5 ir elektro auto ar odziņu, braucot gribas smaidīt un izsaka komplimentus (+ FOTO)

Renault 5 ir elektro auto ar odziņu, braucot gribas smaidīt un izsaka komplimentus (+ FOTO) 16

 

Renault 5 Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

iAuto.lv | 12.maijs 2025 22:40

Renault 5 Electric patiks ikvienam, kas meklē ko neparastāku un īstenībā tāds arī bija ražotāja mērķis – atgriezt dzīvē ikonisko 70. gadu modeli, savienojot retro elementus ar mūsdienīgu tehnisko pildījumu un pasniegt to kā stilīgu un videi draudzīgu elektriskās piedziņas transportlīdzekli.

Renault 5 Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Kā rāda tehniskie dati, elektriskais hečbeks ir pieejams ar diviem dažādiem akumulatoru variantiem: pamatmodelis ar 40 kWh akumulatoru nodrošina līdz 300 kilometru nobraukumu ar vienu uzlādi, savukārt jaudīgākais modelis ar 52 kWh akumulatoru spēj nobraukt līdz pat 400 kilometriem. Mazākais motors attīsta 120 zirgspēkus, bet lielākais — 150 zirgspēkus. Abas versijas aprīkotas ar siltumsūkni, kas ne tikai palielina efektivitāti, bet arī nodrošina stabilu veiktspēju mainīgos laikapstākļos.

Automobilis būvēts uz jaunās AmpR Small platformas, kas nodrošina zemu smaguma centru un uzlabotu vadāmību — īpašību, kas šajā auto klasē nav bieži sastopama. Šī tehnoloģija ļauj Renault 5 nodrošināt ne tikai praktiskumu, bet arī patiesi dinamisku braukšanas pieredzi.

Renault 5 stūre Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 ir aprīkots ar modernu OpenR Link informācijas un izklaides sistēmu, kas iekļauj Google pakalpojumus, tostarp balss vadību un reāllaika navigāciju. Interesanta ir arī V2L (Vehicle-to-Load) funkcija, kas ļauj izmantot auto akumulatoru kā enerģijas avotu citām ierīcēm — piemēram, izbraucienā zaļumos vai kempingā.

Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Ritošā daļa strādā pārsteidzoši labi, prieks, ka riepu profils ir atbilstošs mūsu ceļu kvalitātei. Dinamika, kā jau elektro auto, lieliska.

Standarta aprīkojums ietver 18 collu riteņus, 10,1 collu skārienjutīgu ekrānu, bezvadu savienojumu ar Android Auto un Apple CarPlay, atpakaļskata kameru, lietus un krēslas sensorus, droša attāluma kontroles sistēmu, aktīvo avārijas bremzēšanas sistēmu (AEBS), sānu gaisa drošības spilvenu aizkarus, vadītāja noguruma kontroli, palīgsistēmu, kas palīdz uzsākt kustību pret kalnu, LED priekšējos lukturus ar automātisko tālo gaismu funkciju.

Ražotājs nekautrējas teikt, ka vienai no apdares versijām izmantots īpašs “Denim” materiāls. Tas izgatavots no poliestera diegiem, kas iegūti, pārstrādājot vecas plastmasas pudeles. Arī stūre un siltumizolācija ir izgatavota no bioloģiskas izcelsmes materiāliem.

Renault 5 salons Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Atkarībā no versijas, Renault 5 Electric aprīkojumā var būt Renault avatars, bezvadu induktīvs viedtālruņa lādētājs, vadītāja un pasažiera sēdekļi ar manuālu 6 virzienu regulēšanu, sēdekļu apsilde, tonēti aizmugures stikli, daudzkrāsains salona fona izgaismojums, elektriskā stāvbremze ar Auto-Hold funkciju.

Daudzas no drošības palīgsistēmām apvienotas papildmaksas paketēs, piemēram, gandrīz 900 eiro vērtā Advanced driving assist pakotnē ietverts aizmugures šķērssatiksmes brīdinājums (RCTA), aizmugurējā automātiskā avārijas bremzēšanas sistēma (R-AEB), inteliģentā adaptīvā kruīza kontrole (i-ACC), joslu maiņas palīgs ar aklās zonas brīdinājuma sistēmu (BSW), aktīvā vadītāja palīgsistēma (ADA), aizmugurējie/priekšējie/sānu parkošanās sensori + brīvroku parkošanās sistēma (HFP) un skārienjutīgs LED salona apgaismojums priekšā un aizmugurē.

Plusi

  • Mazais pilsētas huligāns, fīfīgs auto
  • Pārsteidzoši laba ritošā daļa
  • Arī salons un multimediju sistēma izskatās labi
  • Atsevišķi vēlos uzsvērt gaismu dizainu naktī un aizmugures lukturus.

MĪnusi:

  • Baterijas lielums un attiecīgi nobraukums; mūsdienās tomēr gribās lielāku rezervi, kas tirgū ir pieejama.
  • Atpakaļskata kameras izšķirtspēja.

Latvijā Renault 5 Electric ar 120 Zs elektromotoru tiek piedāvāts par cenu, kas sākas no atzīmes 27 290 eiro, par 150 Zs motora variantu prasīs vismaz 32 190 eiro.Renault

5 E-TECH Electric TEHNISKIE DATI:

  • Garums/platums/augstums (mm) – 3922/1774/1498 mm
  • Riteņu bāze (mm): 2540
  • Motors: elektrisks: EV 52 
  • Motora jauda: 150 Zs
  • Maks. griezes moments: 245 Nm
  • Ieskrējiens: 0 - 100 km/h: 8,0 sekundes
  • Maks. ātrums: 150 km/h
  • Akumulatora ietilpība (kWh): 52
  • Sniedzamība, WLTP: līdz 400 km.
  • CO2 emisijas: 0 g/km
  • Bagāžnieka tilpums: 277 – 959 litri
  • Pašmasa: 1469 kg
  • Velkamās piekabes masa: 500 kg

Renault 5 Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 salons Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 salons Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 salons Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 salons Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 salons Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 salons Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Renault 5 Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
Rexx 12.maijs 2025 23:14
1 0 Atbildēt

Būtu forši,  ja būtu normāla piedziņa,  nevis priekša.

ZZZZ 12.maijs 2025 23:37
1 0 Atbildēt

Piekrītu Rexx. Ja būtu opcija izvēlēties, tad manas verdikts, šādam funcar aizmugures velkošā piedziņa būtu loģiskāks risinājums. Un kaut kā neiepatikās tie dienasgaitas DRL kantainie dizainētie silueti. DRL gaismas elementus vislabāk izkārtojami cik vien augstu no zemes var, kaut kur dzinēja pārsega augšējās līnijas rajonā. Tā ir vairāk pamanāma intensīvā plūsmā.

RaimondsVolonts 13.maijs 2025 9:51
1 1 Atbildēt

Aizmugures piedziņu ražotājs sola šī modeļa superkāram, kas būs vēlāk , bet gan par kosmisku samaksu.

Rexx 13.maijs 2025 15:04
1 0 Atbildēt

Diezgan muļķīgi.  Teorētiski, nav taču sarežģīti ļaut pircējam izvēlēties.

Viencexpercs 13.maijs 2025 15:51
2 2 Atbildēt

auto domāts sievietēm. Kāda jums pakaļpiedziņa?

Man, dzirdot, ka tas taisīts no atkritumiem, nemaz negribās tādā braukt. Bet mūsdienu voke idiotiem, tas liekas kruti.

Naudasmaiss 14.maijs 2025 7:33
4 2 Atbildēt

Īsta dzīvnieka āda arī ir atkritumi. Govi ielaida konservosz āda palika. Ko ar to darīt? Šūt gucci somiņas un apvilkt vojādžerim paneli.

Naudasmaiss 14.maijs 2025 7:33
2 1 Atbildēt

Ps. Un atrodas lohi kas par ro maksā!

Kanibaals 14.maijs 2025 21:57
0 0 Atbildēt

Kā reiz tie nav atkritumi. Pats raksti, ka govs aizgāja konservos un āda ir izmantojama. Atkritumi ir PET pudeles, ko kāds bomzis piemīzis un no kā pēc tam Tesla taisa salonu.

Naudasmaiss 14.maijs 2025 22:24
0 0 Atbildēt

Vojādžeristiem jau ir aktuali beigta dzivnieka detaļa uz paneļa. Piemīztas pudeles viņiem ir papikdldus peļņas avots, lai varētu atļauties uzpildīt gāzi .

650 13.maijs 2025 16:05
2 2 Atbildēt

Pakaļdziņa šādam LV specmodelim būtu īsti vietā.Dzemdēt/spējīgie apdauzītos pie tuvākās iespējas.  Samazinātos (beidzot) pārlieku augstā dzimstība,mežu/lauku pārapdzīvotība un/vai (arī) eurokassē iemaksājamie naudassodi.

Kanibaals 14.maijs 2025 21:59
0 0 Atbildēt

Kā reiz otrādi. Ziemās tie pēcpuses piedziņas BMW netiek no pagalma ārā un tad tik jājās.

Onsis 13.maijs 2025 16:25
7 2 Atbildēt

Nedomāju , ka tie kas pērk elektroauto kaut ko saprot no piedziņas!

imzz 14.maijs 2025 0:24
1 0 Atbildēt

Nu, 3 x1 jeb motocikls ar blakusvāģi ir pierādījums tam, ka pietiek ar viena riteņa piedziņu :-/

Conqueror 13.maijs 2025 17:32
3 1 Atbildēt

ikdienas satiksmē priekšpiedziņa - normāli, nav ko pārspīlēt, ar šito taisīt piruetes - priekš kam?

mana izvēle būtu  - šitam auto tikai divas durvis un daudz garākas, lai var ērti iekāpt un izkāpt

pakaļējos sēdekļus izmestu ārā - lai ir normāks bagāžnieks, tas ir, divvietīgs būtu labs

650 13.maijs 2025 19:48
0 3 Atbildēt

Pirruetes/taisīt, ko vēl ne?? Kur tas Godīgā valstī redzēts, ka visas Galvenā šossejas šhitā te lohdrifrta līkumiem sazīmētas.Lisais fantomass Pr-nieks sen nava dzirdēts, kāds diez viņa "viedais viedoklis".

Kad diez viņš tos savus drošsirdīgos Kārtības un/vai Prevencijass darbiniekus norīkos norīkojumā ar spaiņiem un luppatām,lai pāritraucošajiem Valsts Pisloņiem būt drošāka drošības sajūta un brangāks Lepnums/Par!..

Kanibaals 14.maijs 2025 21:56
0 0 Atbildēt

Hreno. Salons no izlietotām plastmasas pudelēm.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Visuzticamākās automašīnas ražo Subaru

ASV patērētāju organizācija Consumer Reports veikusi kārtējo aptauju ar mērķi noteikt auto zīmolus, kas ražo visuzticamākos automobiļus. Lasīt vairāk

 

Ar V8 dzinēju aprīkotais augstas veiktspējas pikaps Ram 1500 TRX atgriezīsies 1

Amerikāņu pikapu un komerctransportlīdzekļu ražotājs Ram Trucks atgriezīs piedāvājumā jaudīgo 1500 TRX pikapu, kas tika noņemts no konveijera saistībā ar emisiju standartiem. Lasīt vairāk

 

10 000 pasūtījumu 72 stundās – Leapmotor B01 pirmie soļi ir veiksmīgi 6

Ķīnas uzņēmums Leapmotor nāk klajā ar labām ziņām saviem klientiem – no ražošanas konveijera nobraucis desmittūkstošais B01 eksemplārs un 72 stundu laikā saņemti 10 132 pasūtījumi šī modeļa iegādei. Lasīt vairāk

 

Škoda ieņem trešo vietu Eiropas tirgū 1

Pēc automobiļu noieta 2025. gada pirmajā pusgadā, čehu autoražotājs kļuvis par trešo lielāko spēlētāju Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti