Par gandrīz 600 000 eiro plānot izveidot veloceļu gar autoceļu Imanta-Babīte - iAuto

Par gandrīz 600 000 eiro plānot izveidot veloceļu gar autoceļu Imanta-Babīte 23

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv / iAuto | 2.februāris 2020 10:21

VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) plāno par 585 000 eiro ierīkot gājēju un velosipēdistu celiņu gar valsts vietējo autoceļu Imanta-Babīte (V20), liecina Iepirkumu uzraudzības biroja informācija.

Izsludinātajā iepirkumā norādīts, ka celiņš tiks izbūvēts 2,3 kilometru garumā. 

LVC Komunikāciju daļā aģentūrai LETA skaidroja, ka gājēju un velosipēdistu celiņu plānots izbūvēt posmā gandrīz no Slokas ielas un Kurzemes prospekta krustojuma jeb Rīgas pilsētas un Babītes novada robežas līdz Jūrmalas gatvei. 

Šis celiņš gar autoceļu Imanta-Babīte ir Satiksmes ministrijas solījums, kas sniegts aptuveni 2013.-2014.gadā uz vietējo Babītes ciemata iedzīvotāju lūgumu savienot šādā veidā ciematu ar Imantas dzīvojamo namu rajonu Rīgā, konkrēti Slokas ielas galu, pauda LVC Komunikāciju daļā. 

Tāpat LVC skaidroja, ka tas arī saskan ar Rīgas pašvaldības plāniem pagarināt Rīgas teritorijā šo jaunbūvējamo veloceļu no Slokas ielas gala līdz Kurzemes prospektam (aptuveni 200 metru distance). 

IUB izsludinātajā iepirkumā pretendenti pieteikumus var iesniegt līdz 11.februārim.Iepirkuma paredzamā līgumcena ir 585 000 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN). 

Paredzēts, ka celiņš tiks ierīkots 100 dienu laikā no līguma noslēgšanas brīža. 

iAuto komentārs: Galvenais, lai šos infrastrukturas elementus realizē pareizi, lietotājiem ērti un droši. Pamatprincipi būtu:

  1. Pietiekams platums - lai vienā virzienā var droši braukt paralēli 2 velosipēdi. Tas nodrošinātu drošāku apsteigšanu.
  2. Velojoslai jābūt fiziski nodalīta no autotransporta ar sķēršļiem. Ideāli, ja arī no gājējiem.
  3. Vienvirziena. Skolas iela Rīgā šajā ziņā būtu sliktākais piemērs.
 
23 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
core 2.februāris 2020 14:32
9 1 Atbildēt

Es kaut ko nesaprotu, tur tak jau veloceliņš ir ļoti sen, dažus gadus atpakaļ pat tika atjaunots, kāpēc jābūvē vēl vienu?

DD 2.februāris 2020 17:31
5 2 Atbildēt

Tikai lai būvē veloceliņu, nevis daudzfunkcionālu ietvi, pa kuru staigā esmumātes, skrien skrējēji, staidzina suņus un līkumo kinderi uz trīsriteņiem.

Tikpat labi tad ar velo pa braucamo daļu ir daudz drošāk un ātrāk, nekā apdraudēt sevi uz t.s. veloceliņiem.

DD 3.februāris 2020 12:47
5 1 Atbildēt

Tad jau esmātes un suņu saimnieki var staigāt pa ielas braucamo daļu - kas tur liels, auto vadītāji piebremzēs un apbrauks. Nu nav jātriecas pa pilsētu kā pa sacīkšu trasi ar neprātīgiem 50-70km/st.

Un protams, ka veloceliņam ir jābū norobežotam, lai pa to nestaigātu gājēji.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ford pārskata elektrifikācijas plānus – vēl platāks solis atpakaļ 3

ASV autobūves uzņēmums atzīst kļūdu virzībā uz vispārējo elektrifikāciju, rēķinās ar zaudējumiem un turpinās ražot arī degvielas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Uzdāvini savai otrajai pusei "Porsche Off-Road Experience" piedzīvojumu 333 trasē. Te neliels ieskats (+ VIDEO) 2

Tas nav vienkārši brauciens. Tā ir robežu pārbaude – tavu un arī Porsche. Stāvas nogāzes, īsta 4x4 trase, bet bez dubļiem, auto šūpoles un 3 metrus augsts metāla tilts, kas prasa pārliecību un precizitāti. Lasīt vairāk

 

Putins atklāj, kādā gadījumā uzbrukums Rietumiem nenotiks; Krievija šo karu nesāka (+ VIDEO) 14

Krievijas diktators Vladimirs Putins ikgadējā jautājumu un atbilžu sesijā piektdien sniedza atbildes uz vairākiem šobrīd aktuāliem jautājumiem. Lasīt vairāk

 

Uzlabotajā krustojumā pie Spice-Depo ir arī jauns un nebijis sastrēgums, kurš nedrīkstētu būt 4.DAĻA (+ VIDEO) 34

iAuto.lv turpina pētīt jaunizbūvētā satiksmes mezgla risinājumus, kam vajadzētu samazināt sastrēgumus. Taču - vai tā ir? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti