Aptauja: Latvijā 83% iedzīvotāju norāda uz nepieciešamību uzlabot skrejriteņu vadītāju braukšanas kultūru - iAuto

Aptauja: Latvijā 83% iedzīvotāju norāda uz nepieciešamību uzlabot skrejriteņu vadītāju braukšanas kultūru 2

 
Nozare.lv | 28.maijs 2023 8:44

Lielākā daļa jeb 83% Latvijas iedzīvotāju, īpaši galvaspilsētā, uzskata, ka elektrisko skrejriteņu vadītāju braukšanas kultūrai būtu jāpievērš pastiprināta uzmanība, tādējādi mazinot potenciālos draudus satiksmei un gājējiem, liecina apdrošināšanas uzņēmuma "Balcia" veiktā iedzīvotāju aptauja*.

Lielākā daļa jeb 83% iedzīvotāju, kuri ikdienā pārvietojas ar auto vai sabiedrisko transportu, un 76% kājāmgājēju uzskata, ka skrejriteņu vadītāju braukšanas stils apdraud satiksmes drošību. Tikai 12% aptaujāto uzskata, ka elektriskie skrejriteņi nerada būtiskus satiksmes apgrūtinājumus.

Savukārt katrs desmitais aptaujātais norāda, ka sadursmē ar skrejriteņa vadītāju ir cietis pats vai kāds no ģimenes un paziņu loka, bet vēl 14% aptaujāto atzina, ka ir nokļuvuši bīstamās situācijās, kurās varēja notikt sadursme ar skrejriteņa vadītāju.

Latvijas Mobilitātes asociācijas apkopotā informācija liecina, ka pērn nomas skrejriteņu skaits pieaudzis gandrīz četras reizes un unikālo nomas pakalpojumu lietotāju skaits sasniedzis aptuveni 200 000. Savukārt Ceļu satiksmesdrošības direkcijas reģistrēto negadījumu statistikā ar skrejriteņiem redzams, ka aizvadītajā gadā Rīgā negadījumos cietuši 235 elektrisko skrejriteņu vadītāji, bet gadu iepriekš 135 braucēji.

Aptauja veikta 2023.gada aprīlī sadarbībā ar pētījumu aģentūru "Norstat", aptaujājot 1004 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 74 gadiem.

 
Visi komentāri
 
LOHS2ū 29.maijs 2023 0:00
0 0 Atbildēt

Nu labi ka (mums,Lohiem,izrādās) ir tāda organizēti organizēta organizācija, kā šitā te mobīlā Latvijas Mobilitātes associācija.

Kuras apkopotā mobīlā informācija informē (četras reizes), ka organizācijas pastāvēšanas laikā ir paveikts milzu organizatoriskais darbs (Darbi..), lai katram/no 200 000 unikālo mobīlās nomas lietotāju (un drošvien arī 1200 000 vēl unikālāko mobīlo ierīču lietotāju) skaidri ieskaidrotu unikālus skaidrojumus par To,kādas ir viņu mobīlās tiesības un mobīlie pienākumi.

Kā arī, Mobīlās asociciasocācijas mobīlie biedri šobrīd rīko plašus mobuibīlos reidus un vērienīgas mobibīlās ākcijas, lai uzlasītu (un aizvāktu) trotuāros,ceļmalās,zālājos un un visa veida laukumos haotiski izmētātos neskaitāmos mobibebīlos mobibilitātes priekšmetus.

BMW 31.maijs 2023 10:42
0 0 Atbildēt

Rīgā vajadzētu ieviest Skooteru parkingus, lai nemet kur pagadās, bet saliek noteiktās vietās, kaut vai katra kvartāla krustojumos, bet kompakti, vienā vietā, piemēram pie divriteņu  stāvvietām, kuru skaitu vajag palielināt!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kravinieks nogriež ceļu, BMW glābj (+ VIDEO) 4

Video autors raksta, ka epizode varēja beigties daudz ļaunāk nekā ar bojātu automašīnas labo pusi, taču, pateicoties BMW vadītājam, kas pavirzījās malā, viss beidzās laimīgi. Lasīt vairāk

 

Līdz 831 kilometriem - Tesla “tālbraucēji” Ķīnas tirgum 7

Tesla gatavojas laist Ķīnas tirgū divus modeļus ar īpaši iespaidīgiem sniedzamības rādītājiem. Viens no tiem bez papildu uzlādes nobrauks līdz 751 km, otrs spēšot sasniegt pat 831 km. Lasīt vairāk

 

Elektroauto atbalsta programma tuvojas noslēgumam - tiek gatavota jauna pieeja atbalstam 13

Ņemot vērā lielo sabiedrības interesi un pieprasījuma straujo pieaugumu, esošā atbalsta programma (EKII) elektroauto un ārēji lādējamo hibrīdauto iegādei tuvojas noslēgumam. Lasīt vairāk

 

Circle K: Vai Trampa tarifi veicinās naftas cenu kritumu? 5

ASV prezidenta Donalda Trampa ieviestie ievedmuitas tarifi Ķīnai un Indijai, kuru mērķis ir ierobežot Krievijas naftas importu, īstermiņā varētu pazemināt naftas cenas un pieprasījumu pēc naftas, jo tie negatīvi ietekmētu globālo ekonomiku. Tomēr vēlāk jēlnaftas cena pasaules tirgū atkal varētu strauji pieaugt. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti