Lai varētu veikt jaunu ierakstu Ginesa rekordu grāmatā, skūterim jāsasniedz vismaz 160 km/h.
Elektrisko skrejriteņu jaunuzņēmums Bo, ko dibinājuši bijušie Formula 1 inženieri, ir apņēmies pārspēt ātruma rekordu ar savu jaudīgo elektrisko skrejriteni Bo M Turbo.
Bo M Turbo pamatā ir alumīnija rāmis un divu motoru piedziņas sistēma ar kopējo jaudu, kā arī 1,8 kWh akumulators. Šī kombinācija nodrošina ne tikai iespaidīgu jaudu, bet arī ievērojamu nobraukumu — līdz 241 kilometram, braucot ar stabilu kruīza ātrumu 28 km/h. Tas ir ievērojami vairāk nekā ierasts e-skrejriteņiem.
Tomēr Bo ar šo neapstājas. Uzņēmums plāno pārbaudīt skrejriteņa spējas prestižajā Bonneville Speed Week pasākumā Jūtas štatā, ASV. Tur uzņēmums cer ne tikai sasniegt rekorda cienīgu ātrumu, bet arī demonstrēt inovatīvus tehniskos risinājumus, tostarp Formula 1 iedvesmotu bremžu gaisa vada dizainu, kas novērš pārkaršanu, kā arī jaudīgo Hope V4 disku bremžu sistēmu, kas šim modelim ir gan priekšā, gan aizmugurē.
Salīdzinājumam — pašlaik pasaulē ātrākais sērijveida elektriskais skrejritenis ir InMotion RS, kura maksimālais ātrums ir 100 km/h, tātad būtiski mazāks par to, ko plāno sasniegt Bo komanda.
Gan tehnoloģiski, gan vizuāli M Turbo ir iespaidīgs inženierijas sasniegums, taču arī tā cena atbilst šim statusam — aptuveni 29 500 ASV dolāru (apmēram 25 250 eiro). Tas nav transportlīdzeklis masveida tirgum, bet gan izteikts spēka demonstrējums, kas var mainīt sabiedrības priekšstatu par to, kas iespējams mikromobilitātes jomā.
priekš kam vajadzīga mašīna, ja ir šis - nāves ritenis! Latviešiem patiks. Nevajadzēs ar mašīnām meklēt nāvi. Tikai pārāk dārgs priekš latviešiem. Varbūt leiši pārdos tikko no vācijas gandrīz jaunus.