Palaidniex rakstīja: Man arī ir bijušas reizes, kad es braucu lēnāk par plūsmu, bet tad, vismaz es braucu maksimāli tuvu ceļa labajai malai, ja esmu ļoti lēns, tad neaizmirstu par tādu izgudrojumu kā avārijas ugunis.
Ja es redzu ka brauc lēnām kāds ar avārijas gaismām un pēc iespējas tuvāk ceļa malai, tad tādu apdzenu gandrīz pa pretējas puses nomali, jo:
1. tas var būt piedzēries lauku kārklu jurists.
2. automašīnai jebkurā brīdī var atdalīties kāda detaļa.
3. šoferis vispār nezina kas ir CSN.
Tādi ir jātur pa gabalu. Citas domas man tādā brīdī nenāk prātā.
Visatļautība
Uz šosejām valda visatļautība. Vakar ap plkst.17 braucu pa Ventspils šoseju uz Rīgas pusi, sākot no Talsu pagrieziena stipri palielinājās satiksmes intensitāte. Kā vēlāk sapratu, tas bija dulno rallija apmeklētāju dēļ - uz Rīgas pusi praktiski mašīnas gāja vienā kolonnā. Lielais vairums (ap 80% vadītāju) turēja ap 95 km/h (protams, arī tas ir pārkāpums, tomēr tas ir neliels) tomēr no Talsu pagrieziena līdz Tukuma pagriezienam pusstundas laikā atradās vairāk kā desmit kretīnu un deģenerātu, kuri plūsmu, kas jau gāja uz 95 km/h, ņēmās apdzīt. Piemēram, tādi kretīni brauca ar jauno Toyota-Landcruiser, iepriekšējās paaudzes Honda-CR-V, 90.gadu beigu Audi-A4, ceturto Golfu, Audi-100 cigāru, iepriekšējās paaudzes Mercedes S klasi, Subaru-Impreza, trešo Golfu, BMW 3.sēriju.
Un lai tie skrējēji tagad nepārmet, ka vainīgi ,,sēnes,, , kas lēni brauc un viņiem traucē. Braucot ar 95 km/h, vakar nepanācu nevienu lēnāk braucošu. Manā skatījumā tā šķendēšanās par ,,sēnēm,, ir stipri pārspīlēta.