izlasīja diskusiju
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
izlasīja diskusiju
VWfans rakstīja:
tadsjautues rakstīja: nu Fans uzraxti. kas tev tur ir taj merivaj, dienas iet bet vēl nav nekāda skaidrība??
Nothing special - jāmaina galvas blīve.
nesaprotu sakaru kapēc jaunai- nedzītai automašinai jāmaina galvas blīve?? tatad baigais dranķis tas 1.3 dīzelis
nu fans taču jamo dzenāja aš uz 100 km/h...
vienreiz pat līdz 110 esot bijis ieskrējies....
VWfans rakstīja:
tadsjautues rakstīja: nu Fans uzraxti. kas tev tur ir taj merivaj, dienas iet bet vēl nav nekāda skaidrība??
Nothing special - jāmaina galvas blīve.
Tas toč nav nothing special ziepes pamatiigas un remonts ahuunais. Tak tirgo nost to kasti kameer uz priekšu veel kust. Pat ja sataisiis taapat iespejams buus probleemas saku peec pieredzes nu i naffff...
Dzonijs_007 rakstīja:
Tas toč nav nothing special ziepes pamatiigas un remonts ahuunais. Tak tirgo nost to kasti kameer uz priekšu veel kust. Pat ja sataisiis taapat iespejams buus probleemas saku peec pieredzes nu i naffff...
Negribu šķirties no laba auto tik ātri. Gan jau sataisīs un būs labi.
tadsjautues rakstīja:
nesaprotu sakaru kapēc jaunai- nedzītai automašinai jāmaina galvas blīve?? tatad baigais dranķis tas 1.3 dīzelis
Tik jauna nemaz vairs nav - gandrīz četrarpus gadi un 105 tukstoši km.
pastāsti cik pie dīlera izmaksās tas prieks un kādas dīleris dod garantijas
VWfans rakstīja:
tadsjautues rakstīja:
nesaprotu sakaru kapēc jaunai- nedzītai automašinai jāmaina galvas blīve?? tatad baigais dranķis tas 1.3 dīzelis
Tik jauna nemaz vairs nav - gandrīz četrarpus gadi un 105 tukstoši km.
man audjikam ir 15 gadi un vismaz piecas reizes lielāks noskrējiens, bet motors tocna nav taisīts vaļa, un es vinju triecu visu laiku- netiek taupīts
Slinkais rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Slinkais rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Slinkais rakstīja:
VWfans rakstīja:
Sretsked rakstīja: Pērku fana merivu ,dodu 1500 ls.
Nepārdošu lētāk kā par 5000 latiem.
saprotu saapi. bet par 4.500ls var tagad dabuut labu labos auto, aatrus, komfortablus un eertus, un pa 500ls uzstadiit gazes shprici lai negjiibt shokaa par paterinju
Piemēram, šādus?
www.ss.lv/...
www.ss.lv/...
kopsh kura laika korejieshi ir labu labie auto? es runaaju par lietotiem Premium klases auto. tie, kas razhoti vacijaa.
Tad tu ieteiktu fanam pārsēsties uz kaut ko tādu:
www.ss.lv/...
www.ss.lv/...
www.ss.lv/...
www.ss.lv/...
???
Tev neliekas, ka tādā gadījumā šo auto uzturēšanā nākamajos 5 gados nāktos ieguldīt vairāk nekā tie tagad maksā?
kas interesanti tajaa auto notik pa 5 gadiem ka emonts parsniegs veertiibu? istiksim bez paranojas un muusdienu debiilaa sauklja ka labs auto ir tikai jauns auto. semaks ir ar 100 reiz lielaaku resusru kaa korejas briinumi un visaadi opelji, neskatot braukshanas baudu. benziina gadijumaa 500ls veerta gaze atrisina ikdienas izmaksu probleemas. kasko nav japeerk, jo tadam auto nevajag liizi, nav jabrauc uz nezkadaam apkopeem peec garantijaam un citi murgi atkriit.
15 gadiigs A6 tdi milionu diez vai buus noskreejis. vairumaa gadijumu buus 400-450k un tas nav taa dzineeja gals. detaljas leetas, pats dzineejs ir vienkaarsh, garazhaa viegli labojams. vaig tik portatiivo, vadu no ebaja pa 10 dolariem, un galvu uz pleciem.
grozies kā gribi, bet nopērkot luksus klases lielizmēra auto, Tu pa 3 gadiem jeb apmēram 100 tk km tikai degvielā pārmaksā vēl viena tāda paša auto vērtību. (arī mazajam korejas brīnumam Tu vari uzlikt gāzi un braukāt vēl 2x lētāk, tā kā tas nav arguments ).
Un vēl paskaiti cik tiek p[armaksāts par lielāka izmēra riepām, bremžu diski, kluči,u.t.tvis ir lielāks, lielāks eļās tilpums dzinējā, lielāks tosola daudzums,u.t.t
Var rēķināt kā gribi, bet simti miljoni eiropiešu 50 pēckara gados tomēr ir izrēķinājuši,ka liels auto=dārgāks nekā mazs auto.
Valdi, ko Tu uzskati par "luksus klases lielizmēra auto"?
kas tavuprāt ir lielākas riepas????
tagad reti kuram kompaktklases bezmotoram var uzlikt kautko mazāku par 15
pirms 20 gadiem tas 15" bija standarts septītajam bemberasam (e32)
Yetti rakstīja: Valdi, ko Tu uzskati par "luksus klases lielizmēra auto"?
brmmbrmm piedavāto bmw 7 ar 3.5l motoru
Yetti rakstīja: Valdi, ko Tu uzskati par "luksus klases lielizmēra auto"?
vot dzeltenie ikarusi bija luksus klases.... un tie ar garmošku pa vidu bija luksus klases lielizmēra
ValdisM rakstīja:
Slinkais rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Slinkais rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Slinkais rakstīja:
VWfans rakstīja:
Sretsked rakstīja: Pērku fana merivu ,dodu 1500 ls.
Nepārdošu lētāk kā par 5000 latiem.
saprotu saapi. bet par 4.500ls var tagad dabuut labu labos auto, aatrus, komfortablus un eertus, un pa 500ls uzstadiit gazes shprici lai negjiibt shokaa par paterinju
Piemēram, šādus?
www.ss.lv/...
www.ss.lv/...
kopsh kura laika korejieshi ir labu labie auto? es runaaju par lietotiem Premium klases auto. tie, kas razhoti vacijaa.
Tad tu ieteiktu fanam pārsēsties uz kaut ko tādu:
www.ss.lv/...
www.ss.lv/...
www.ss.lv/...
www.ss.lv/...
???
Tev neliekas, ka tādā gadījumā šo auto uzturēšanā nākamajos 5 gados nāktos ieguldīt vairāk nekā tie tagad maksā?
kas interesanti tajaa auto notik pa 5 gadiem ka emonts parsniegs veertiibu? istiksim bez paranojas un muusdienu debiilaa sauklja ka labs auto ir tikai jauns auto. semaks ir ar 100 reiz lielaaku resusru kaa korejas briinumi un visaadi opelji, neskatot braukshanas baudu. benziina gadijumaa 500ls veerta gaze atrisina ikdienas izmaksu probleemas. kasko nav japeerk, jo tadam auto nevajag liizi, nav jabrauc uz nezkadaam apkopeem peec garantijaam un citi murgi atkriit.
15 gadiigs A6 tdi milionu diez vai buus noskreejis. vairumaa gadijumu buus 400-450k un tas nav taa dzineeja gals. detaljas leetas, pats dzineejs ir vienkaarsh, garazhaa viegli labojams. vaig tik portatiivo, vadu no ebaja pa 10 dolariem, un galvu uz pleciem.
grozies kā gribi, bet nopērkot luksus klases lielizmēra auto, Tu pa 3 gadiem jeb apmēram 100 tk km tikai degvielā pārmaksā vēl viena tāda paša auto vērtību. (arī mazajam korejas brīnumam Tu vari uzlikt gāzi un braukāt vēl 2x lētāk, tā kā tas nav arguments ).
Un vēl paskaiti cik tiek p[armaksāts par lielāka izmēra riepām, bremžu diski, kluči,u.t.tvis ir lielāks, lielāks eļās tilpums dzinējā, lielāks tosola daudzums,u.t.t
Var rēķināt kā gribi, bet simti miljoni eiropiešu 50 pēckara gados tomēr ir izrēķinājuši,ka liels auto=dārgāks nekā mazs auto.
Bet ja ierēķina to, cik daudz var ar to lielizmēra auto atvest. Kad nav jāmaksā par piegādi ne 2metrīgam ledusskapim, ne 15 40 kg maisiem cementa, ne standarta reģipša, finiera loksnēm, u.t.t. Ka nav jāīrē piekabe vai kaste tālākam ceļojumam, ka nav jāmeklē naktsmītne, bet var gulēt turpat mašīnā, tad atmaksājās visas tavas uzskaitītās izmaksas + vēl visi ceļu u.t.t. nodokļi. Protams, vēl paliek pats braukšanas komforts.
Nu labi, bmw7 laikam īsti neatbilst šitam gadījumam, bet visparastākais vens gan.
VWfans rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
Tas toč nav nothing special ziepes pamatiigas un remonts ahuunais. Tak tirgo nost to kasti kameer uz priekšu veel kust. Pat ja sataisiis taapat iespejams buus probleemas saku peec pieredzes nu i naffff...
Negribu šķirties no laba auto tik ātri. Gan jau sataisīs un būs labi.
Cerams, ka paarbaudiis, vai galva nav sametusies un nosliipees apakshu, ja buus nepiecieshams.
Nortel rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Slinkais rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Slinkais rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Slinkais rakstīja:
VWfans rakstīja:
Sretsked rakstīja: Pērku fana merivu ,dodu 1500 ls.
Nepārdošu lētāk kā par 5000 latiem.
saprotu saapi. bet par 4.500ls var tagad dabuut labu labos auto, aatrus, komfortablus un eertus, un pa 500ls uzstadiit gazes shprici lai negjiibt shokaa par paterinju
Piemēram, šādus?
www.ss.lv/...
www.ss.lv/...
kopsh kura laika korejieshi ir labu labie auto? es runaaju par lietotiem Premium klases auto. tie, kas razhoti vacijaa.
Tad tu ieteiktu fanam pārsēsties uz kaut ko tādu:
www.ss.lv/...
www.ss.lv/...
www.ss.lv/...
www.ss.lv/...
???
Tev neliekas, ka tādā gadījumā šo auto uzturēšanā nākamajos 5 gados nāktos ieguldīt vairāk nekā tie tagad maksā?
kas interesanti tajaa auto notik pa 5 gadiem ka emonts parsniegs veertiibu? istiksim bez paranojas un muusdienu debiilaa sauklja ka labs auto ir tikai jauns auto. semaks ir ar 100 reiz lielaaku resusru kaa korejas briinumi un visaadi opelji, neskatot braukshanas baudu. benziina gadijumaa 500ls veerta gaze atrisina ikdienas izmaksu probleemas. kasko nav japeerk, jo tadam auto nevajag liizi, nav jabrauc uz nezkadaam apkopeem peec garantijaam un citi murgi atkriit.
15 gadiigs A6 tdi milionu diez vai buus noskreejis. vairumaa gadijumu buus 400-450k un tas nav taa dzineeja gals. detaljas leetas, pats dzineejs ir vienkaarsh, garazhaa viegli labojams. vaig tik portatiivo, vadu no ebaja pa 10 dolariem, un galvu uz pleciem.
grozies kā gribi, bet nopērkot luksus klases lielizmēra auto, Tu pa 3 gadiem jeb apmēram 100 tk km tikai degvielā pārmaksā vēl viena tāda paša auto vērtību. (arī mazajam korejas brīnumam Tu vari uzlikt gāzi un braukāt vēl 2x lētāk, tā kā tas nav arguments ).
Un vēl paskaiti cik tiek p[armaksāts par lielāka izmēra riepām, bremžu diski, kluči,u.t.tvis ir lielāks, lielāks eļās tilpums dzinējā, lielāks tosola daudzums,u.t.t
Var rēķināt kā gribi, bet simti miljoni eiropiešu 50 pēckara gados tomēr ir izrēķinājuši,ka liels auto=dārgāks nekā mazs auto.
Bet ja ierēķina to, cik daudz var ar to lielizmēra auto atvest. Kad nav jāmaksā par piegādi ne 2metrīgam ledusskapim, ne 15 40 kg maisiem cementa, ne standarta reģipša, finiera loksnēm, u.t.t. Ka nav jāīrē piekabe vai kaste tālākam ceļojumam, ka nav jāmeklē naktsmītne, bet var gulēt turpat mašīnā, tad atmaksājās visas tavas uzskaitītās izmaksas + vēl visi ceļu u.t.t. nodokļi. Protams, vēl paliek pats braukšanas komforts.
Nu labi, bmw7 laikam īsti neatbilst šitam gadījumam, bet visparastākais vens gan.
nu un cik reāli bieži Tev ir visas tās uzskaitītās lietas jāvadā?
Reizi gadā apmēram. Par 20Ls uz pāris stundām var paņemt busu ar šofeir/krāvēju un izvadāt visu un visur ko vajag.
Chankaishi
Cerams, ka paarbaudiis, vai galva nav sametusies un nosliipees apakshu, ja buus nepiecieshams.
-----------------------------
Tas gan, iipashi, ja tam dzineejam ir t.s. MLS galvas
bliive , tautaa meedz saukt par "blekjinieci". Shii tipa bliives prasa ljoti ruupiigi sagatavotas un nedeformeetas virsmas blokam un galvai + stingru razhotaaja metodikas ieveeroshanu...
Starp citu, es taa intereses peec papeetiiju par tiem modernajiem diizeljiem. Uzduuros tekstiem, kad Merivai ar 1.7 dti vai kaadu tur dzineeju bija suuce siltummainii - ella / uudens tipa (ellas radiators principaa). Nu un tur,
dabiski, ellu pa druskai spieda dzeseeshanas shkjidrumaa ... vai te arii kas liidziigs nav iespeejams?
Crankshaft rakstīja: Chankaishi
Cerams, ka paarbaudiis, vai galva nav sametusies un nosliipees apakshu, ja buus nepiecieshams.
-----------------------------
Tas gan, iipashi, ja tam dzineejam ir t.s. MLS galvas
bliive , tautaa meedz saukt par "blekjinieci". Shii tipa bliives prasa ljoti ruupiigi sagatavotas un nedeformeetas virsmas blokam un galvai + stingru razhotaaja metodikas ieveeroshanu...
Starp citu, es taa intereses peec papeetiiju par tiem modernajiem diizeljiem. Uzduuros tekstiem, kad Merivai ar 1.7 dti vai kaadu tur dzineeju bija suuce siltummainii - ella / uudens tipa (ellas radiators principaa). Nu un tur,
dabiski, ellu pa druskai spieda dzeseeshanas shkjidrumaa ... vai te arii kas liidziigs nav iespeejams?
NĒ, tas nav iespējams.... autorizētajā servisā kompis pateica, ka vainīga ir galvas blīve
fans pats teica....
tāpēc jau es prasīju vai dīleris dod garantiju un atdos fanam naudu, ja izrādīsies, ka blīve nav vainīga....
Pirmais
NĒ, tas nav iespējams.... autorizētajā servisā kompis pateica, ka vainīga ir galvas blīve
----------------------------
Nu, to kompis diez vai vareeja pastaastiit, ja runa nav
par pashu cilidru bliiveejumu "izdegshanu". Te tomeer
runa ir drusku par citu efektu Bet nu ko - jaameklee, gan jau atradiis. kaut gan es personiigi, ja taads auto buutu jaaremontee, droshiibas peec izpildiitu shii siltummainja (ja taads tur ir) appreseeshanu. Atceries, kaa savulaik Porscheem raamjus kontroleeja?
Crankshaft rakstīja: Pirmais
NĒ, tas nav iespējams.... autorizētajā servisā kompis pateica, ka vainīga ir galvas blīve
----------------------------
Nu, to kompis diez vai vareeja pastaastiit, ja runa nav
par pashu cilidru bliiveejumu "izdegshanu". Te tomeer
runa ir drusku par citu efektu Bet nu ko - jaameklee, gan jau atradiis. kaut gan es personiigi, ja taads auto buutu jaaremontee, droshiibas peec izpildiitu shii siltummainja (ja taads tur ir) appreseeshanu. Atceries, kaa savulaik Porscheem raamjus kontroleeja?
par to, ka kompis, to es pats piedomāju....
bet to, ka vainīga ir galvas blīve, to gan fanam pateica dīlerservisā....
tak mēnesis jau ir pagājis, kopš tā miza stāv pie dīlera.... neticu, ka kāds jamo vispār ir aizticis.... gaida kamēr fans savāks to lūzni.....
jo pat opeļu dīlerservīzē diez vai strādā tādi lohi, kas cer, ka galvas blīvi kāds mainīs pie viņiem...
ValdisM rakstīja:
Nortel rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Slinkais rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Slinkais rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Slinkais rakstīja:
VWfans rakstīja:
Sretsked rakstīja: Pērku fana merivu ,dodu 1500 ls.
Nepārdošu lētāk kā par 5000 latiem.
saprotu saapi. bet par 4.500ls var tagad dabuut labu labos auto, aatrus, komfortablus un eertus, un pa 500ls uzstadiit gazes shprici lai negjiibt shokaa par paterinju
Piemēram, šādus?
www.ss.lv/...
www.ss.lv/...
kopsh kura laika korejieshi ir labu labie auto? es runaaju par lietotiem Premium klases auto. tie, kas razhoti vacijaa.
Tad tu ieteiktu fanam pārsēsties uz kaut ko tādu:
www.ss.lv/...
www.ss.lv/...
www.ss.lv/...
www.ss.lv/...
???
Tev neliekas, ka tādā gadījumā šo auto uzturēšanā nākamajos 5 gados nāktos ieguldīt vairāk nekā tie tagad maksā?
kas interesanti tajaa auto notik pa 5 gadiem ka emonts parsniegs veertiibu? istiksim bez paranojas un muusdienu debiilaa sauklja ka labs auto ir tikai jauns auto. semaks ir ar 100 reiz lielaaku resusru kaa korejas briinumi un visaadi opelji, neskatot braukshanas baudu. benziina gadijumaa 500ls veerta gaze atrisina ikdienas izmaksu probleemas. kasko nav japeerk, jo tadam auto nevajag liizi, nav jabrauc uz nezkadaam apkopeem peec garantijaam un citi murgi atkriit.
15 gadiigs A6 tdi milionu diez vai buus noskreejis. vairumaa gadijumu buus 400-450k un tas nav taa dzineeja gals. detaljas leetas, pats dzineejs ir vienkaarsh, garazhaa viegli labojams. vaig tik portatiivo, vadu no ebaja pa 10 dolariem, un galvu uz pleciem.
grozies kā gribi, bet nopērkot luksus klases lielizmēra auto, Tu pa 3 gadiem jeb apmēram 100 tk km tikai degvielā pārmaksā vēl viena tāda paša auto vērtību. (arī mazajam korejas brīnumam Tu vari uzlikt gāzi un braukāt vēl 2x lētāk, tā kā tas nav arguments ).
Un vēl paskaiti cik tiek p[armaksāts par lielāka izmēra riepām, bremžu diski, kluči,u.t.tvis ir lielāks, lielāks eļās tilpums dzinējā, lielāks tosola daudzums,u.t.t
Var rēķināt kā gribi, bet simti miljoni eiropiešu 50 pēckara gados tomēr ir izrēķinājuši,ka liels auto=dārgāks nekā mazs auto.
Bet ja ierēķina to, cik daudz var ar to lielizmēra auto atvest. Kad nav jāmaksā par piegādi ne 2metrīgam ledusskapim, ne 15 40 kg maisiem cementa, ne standarta reģipša, finiera loksnēm, u.t.t. Ka nav jāīrē piekabe vai kaste tālākam ceļojumam, ka nav jāmeklē naktsmītne, bet var gulēt turpat mašīnā, tad atmaksājās visas tavas uzskaitītās izmaksas + vēl visi ceļu u.t.t. nodokļi. Protams, vēl paliek pats braukšanas komforts.
Nu labi, bmw7 laikam īsti neatbilst šitam gadījumam, bet visparastākais vens gan.
nu un cik reāli bieži Tev ir visas tās uzskaitītās lietas jāvadā?
Reizi gadā apmēram. Par 20Ls uz pāris stundām var paņemt busu ar šofeir/krāvēju un izvadāt visu un visur ko vajag.
tas ir atkariigs no pasha cilveeka. man ir arii chrysler town-country, katru gadu braucu ar shamo pa ejropu, un tad vel lielaa kaste uz jumta mantaam. ikdienaa tiek vazaati buvmateruali piemaajas celtnieciibai, durvis ar visu karbu, regipsha lielaa loksne iet iekshaa mieriigi, ar gimeni sho sestdien bijaam zoodarzaa, visi briivi sasedaam( 4 lielie un 2 beerni+ 2 rati) un ar komfortu braucam. taa nemaz nav ka lielam auto nav pielietojuma. biezhi vien cilveeki pierod pie neertiibaam, un domaa ka tas ir ok, bet ja par to pashu naudu ko Fans pikjo par to merivu, var gaazt(vaarda tieshaa noziimee) ar jaudiigu un eertu lielu kasti, tad kapeec to nedariit??
ok, tagad es ticu, ka opeļu dīlersevīzē strādā lohi
mēnesi nevar saņemties un nodiagnosticēt to mizu.... vai viņi gaida jaunu diagnostikas kompi no paša ādamopeļa, kas diagnosticē arī mehāniskus bojājumus
da jebkurā kaktu servīzītē jau sen būtu uzkrāmējuši jaunu blīvi un fanam nebūtu jābraukā ar neoplānu....
p.n.
incanti, ja tai merivai būtu garantija, ķipa uz robežas... jamie sagaidītu garantijas beigas lai ķertos klāt tai mizai?
galvas blīves maiņa
Vēlētos uzzināt cik stipri ar dinamometrisko atslegu vajag pievilkt motora galvu?