Bams rakstīja: Tramvajs Mendozā, Argentīna.
transphoto.ru/...
Vagoni Vācu Siemens–Duewag U2.
Līnija atvērta pirms pāris mēnešiem, bij. dzelzceļa vietā.
Kam domāts tas "tramplīns" ielas vidū?
Bams rakstīja: Tramvajs Mendozā, Argentīna.
transphoto.ru/...
Vagoni Vācu Siemens–Duewag U2.
Līnija atvērta pirms pāris mēnešiem, bij. dzelzceļa vietā.
Kam domāts tas "tramplīns" ielas vidū?
sarashkins rakstīja:
Bams rakstīja: Tramvajs Mendozā, Argentīna.
transphoto.ru/...
Vagoni Vācu Siemens–Duewag U2.
Līnija atvērta pirms pāris mēnešiem, bij. dzelzceļa vietā.
Kam domāts tas "tramplīns" ielas vidū?
Herviņzin
sarashkins
Bams rakstīja: Tramvajs Mendozā, Argentīna.
transphoto.ru/...
Vagoni Vācu Siemens–Duewag U2.
Līnija atvērta pirms pāris mēnešiem, bij. dzelzceļa vietā.
======================
Kam domāts tas "tramplīns" ielas vidū?
--------------------------
IMHO sava veida barjera, lai ar auto pa sliedēm nebrauktu :=)
Varbūt kādam interesē. Bezdrāts tehnoloģija Nē stabiem un vadiem!
Kā tas darbojas.
Mja, incanti un loģiski - "apstrāvotais" elektrības pievadsliedes posms allaž ir zem tramvaja. Vien mūsu klimatā IMHO varētu būt problēmas ziemas / sniega /ledus
gadījumā, principā tur kartē parādītās pilsētas visas ir reģionos, kur tādu normālu ziemu nemaz nepazīst ...jeb to strāvas sliedi jāapsilda, lai neapsarmo / neapledo
Crankshaft rakstīja: Mja, incanti un loģiski - "apstrāvotais" elektrības pievadsliedes posms allaž ir zem tramvaja. Vien mūsu klimatā IMHO varētu būt problēmas ziemas / sniega /ledus
gadījumā, principā tur kartē parādītās pilsētas visas ir reģionos, kur tādu normālu ziemu nemaz nepazīst ...jeb to strāvas sliedi jāapsilda, lai neapsarmo / neapledo
Jā, tā tas ir. Patlaban nav neviena sistēma kādā pilsētā ar īstu ziemu.
Kaut gan tāda sistēma ir veca kā pasaule un pirms 2.pas. kara Eiropā un ASV bija plaši izplatīta.
Bilde no Vašingtonas: images.nycsubway.org/...
Eiropā pirmie to sāka izmantot Londonā.
Pārslēgšana gan notika mehāniski, ar roku palīdzību.
Te bildes no Londonas kā tas notika:
Nu re – Vašingtonā tramvajs nelauš auto transmisiju un piedalās kopējā satiksmē – nekāda bruģa.
Jaunākās vīzijas pasažieru pilsētas satiksmes transportlīdzekļos
Bilde no Berlīnes izstādes Innotrans-2012.
Turku ražojums
Mja, pirmais turku metālapstrādes iekārtu ražotāja
DURMAZLAR un vispār pirmais turku tramvajs
Šito "Zīdtārpiņu" konstruējuši un būvējuši divarpus gadus,
tagad grib mesties cīņā ar tramvajbūves "dūžiem" ...
Pieļauju, ka nav slikts Un varētu būt lētāks par Škodām
www.todayszaman.com/...
Ir vai nav šķībs?
Man jau liekas, ka reāli nepas ne pēc viena parametra, skatoties gan pēc logu līnijas, gan jumta, gan apakšas. slāvi gan ar putām uz lūpām brēc, ka viss štokos, esot nelīdzena iela tai vietā
(izstrādājums jauns, vienā ex., tikko no zavoda)
Bams rakstīja: Ir vai nav šķībs?
transphoto.ru/...
Man jau liekas, ka reāli nepas ne pēc viena parametra, skatoties gan pēc logu līnijas, gan jumta, gan apakšas. slāvi gan ar putām uz lūpām brēc, ka viss štokos, esot nelīdzena iela tai vietā
(izstrādājums jauns, vienā ex., tikko no zavoda)
Ja slāvi tā saka tad noteikti tā ir
Pilnīgs mēsls. Protams, Belokumnmaš faniem un tiem, kas tic, ka RVR varēja saražot tramvajus Škodu vietā, patiks.
Nupat uzzināju, ka Pieminekļu aizsardzības komisija nav devusi atļauju Kr.Barona-Matīsa ielu krustojuma rekonstrukcijai.
Tas nozīmē, ka brauktuve paplašināta netiks un spraukšanās starp auto un tramvaju turpināsies.
Arī iecerētā sliežu līkuma pārbūve nenotiks. Mērkaķi.
Kādas izmaiņas mēģināja dabūt cauri?
Bams rakstīja: Nupat uzzināju, ka Pieminekļu aizsardzības komisija nav devusi atļauju Kr.Barona-Matīsa ielu krustojuma rekonstrukcijai.
Tas nozīmē, ka brauktuve paplašināta netiks un spraukšanās starp auto un tramvaju turpināsies.
Arī iecerētā sliežu līkuma pārbūve nenotiks. Mērkaķi.
un ar ko tie šo modernās satiksmes murgu aizstāvēja? kura tieši vēsturiskā ietve vai māja ciestu no normālu satiskmi nodrošinoša risinājuma realizācijas?
var diez tās sēdes protokolu un "autoru" vārdiem aplūkot?
Rxx rakstīja: Kādas izmaiņas mēģināja dabūt cauri?
Paplašināt krustojumu uz Čakenes pusi tā lai tramvajs netraucētu auto un otrādi. Arī sliežu radiusu nedaudz palielināt.
Palaidniex rakstīja:
un ar ko tie šo modernās satiksmes murgu aizstāvēja? kura tieši vēsturiskā ietve vai māja ciestu no normālu satiskmi nodrošinoša risinājuma realizācijas?
var diez tās sēdes protokolu un "autoru" vārdiem aplūkot?
Sīkāk pagaidām neko daudz nezinu.
Rīgas Satiksmei vajag pieaicināt talkā Dexteru - viņš zin, ka patiesībā šajā valstī viss ir kārtībā un ka jebkura nejēdzība ir elementāri atrisināma ar vienkāršu iesniegumu atbildīgajām instancēm.
Kad RS plāno ieviest sīkmaksājumu karšu sistēmu sabiedriskajā transportā, protams, ja vispār plāno?
Jelgavai vajadzēja gadus 10-mit, lai pierunātu bankas.
KSI rakstīja: Rīgas Satiksmei vajag pieaicināt talkā Dexteru - viņš zin, ka patiesībā šajā valstī viss ir kārtībā un ka jebkura nejēdzība ir elementāri atrisināma ar vienkāršu iesniegumu atbildīgajām instancēm.
Šito uzraksti uz papīra un iebāz sev pakaļā.
Deksters uzskata, ka paši bāleliņi daudz kur ir pie vainas un viņiem pašiem šķiet,ka viss ir kārtībā.
Palabo uztveri.
(RS) nākamgad plāno iegādāties 125 jaunus trolejbusus un 175 jaunus autobusus.
Kur viņi ņems naudu?
HIPPY rakstīja: (RS) nākamgad plāno iegādāties 125 jaunus trolejbusus un 175 jaunus autobusus.
Kur viņi ņems naudu?
Bankā. //--//
Viss gtaču jau apķīlāts dēļ jaunajām sekcijām
HIPPY rakstīja: Viss gtaču jau apķīlāts dēļ jaunajām sekcijām
AUsainis esot gatavs ieķīlāt sevi
HIPPY rakstīja: (RS) nākamgad plāno iegādāties 125 jaunus trolejbusus un 175 jaunus autobusus.
Starp Rīgas domi un RS Līgumiņš tur tā interesanti noslēgts (pagarināts). Ar noteikumu, ka busu vecums nedrīkst pārsniegt 10, bet trolejbusu -12 gadus.
Bams rakstīja:
HIPPY rakstīja: (RS) nākamgad plāno iegādāties 125 jaunus trolejbusus un 175 jaunus autobusus.
Starp Rīgas domi un RS Līgumiņš tur tā interesanti noslēgts (pagarināts). Ar noteikumu, ka busu vecums nedrīkst pārsniegt 10, bet trolejbusu -12 gadus.
Un Tramvaji 30?
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA