Trakie tramvaji! :D - Forums - iAuto

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

GB12 rakstīja: Nu, par kondišku un to, ka jābūt garākiem es esmu tikai par...

Priekš kam visu vajag garāku ?

tu esi ar sabtransu pīķa stundās braucis?

jā blē... pīķa stundās ir tikai kādas 3 tukšas sēdvietas pa visu vagonu

lai apsēstos jābrien visam transportam cauri

Piem., 3., 15., 19. trolejbusiem vai ne?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Katram maršrutam ir savas individualitātes. Cik esmu ievērojis, 22 maršruta busi virzienā uz lidostu ir pilni visu dienu. Līdzīgi arī 3 un 25 maršruta trollis, kas parasti ir pilni pat vienos dienā. Pa 6 maršruta tramvajiem gan to nevarētu teikt - garās "sliekas" pa dienu braukā pustukšas.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Pavēroju, ka dziesmu svētku dalībniekiem no lauku rajoniem, arī iepatikušies jaunie tramvaji - daudzi fotografējas uz to fona.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Pavēroju, ka dziesmu svētku dalībniekiem no lauku rajoniem, arī iepatikušies jaunie tramvaji - daudzi fotografējas uz to fona.

Nu laukos jau dzelzceļš ir diezgan eksotisks pasākums…

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

šo tofiku iAuto neciena

«Lūk ir foruma tēmas, kuras ir aktīvas un mēs gribam attīstīt:

iAuto avāriju analīze (16)

5 pak. automāts (25)

Piedņestra (2)

Eļļas spiediena pazušana??? (35)

braucot noslāpst (2)

Belarus rezerves daļas (11)

audi 80 (1)

utt

tās ir par lietu un ar vērā ņemamiem viedokļiem, padomiem un ieteikumiem.»

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: šo tofiku iAuto neciena

«Lūk ir foruma tēmas, kuras ir aktīvas un mēs gribam attīstīt:

iAuto avāriju analīze (16)

5 pak. automāts (25)

Piedņestra (2)

Eļļas spiediena pazušana??? (35)

braucot noslāpst (2)

Belarus rezerves daļas (11)

audi 80 (1)

utt

tās ir par lietu un ar vērā ņemamiem viedokļiem, padomiem un ieteikumiem.»

Redzi apakšā utt, visas tēmas nevar uzskaitīt šī ir Ok

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Khmm – incanti cik jevrikus maksās brauciens pēc jaunā gada? Un cik maksās biļets pie vadītāja?

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Khmm – incanti cik jevrikus maksās brauciens pēc jaunā gada? Un cik maksās biļets pie vadītāja?

Nu ja paklausās Valdību tad 1 x talons kiJoskā 0.71 Evro un pie vadītāja 0.99 Evro. Dārgāk nedrīkstēs.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Uz biļetēm arī tagad būs jāliek divas cenas

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Juglas mega objektā tagad no jaunajām pieturvietu platformām plēš nost svaigo asfaltu un liek vietā bruģi. Nafig?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

kvatra rakstīja: Juglas mega objektā tagad no jaunajām pieturvietu platformām plēš nost svaigo asfaltu un liek vietā bruģi. Nafig?

Ziemā, tās betona flīzites, labāk slīd

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

kvatra rakstīja: Juglas mega objektā tagad no jaunajām pieturvietu platformām plēš nost svaigo asfaltu un liek vietā bruģi. Nafig?

Asfalts nolietojies. Jāmaina pret betonu.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

kvatra rakstīja: Juglas mega objektā tagad no jaunajām pieturvietu platformām plēš nost svaigo asfaltu un liek vietā bruģi. Nafig?

Asfalts nolietojies. Jāmaina pret betonu.

ja pareizi saproru, tad steidz kaut kā piedzīt pēc jaunākajiem smalkuma standartiem - ieklāt specializēto bruģi vājredzīgajiem...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

kvatra rakstīja: Juglas mega objektā tagad no jaunajām pieturvietu platformām plēš nost svaigo asfaltu un liek vietā bruģi. Nafig?

Asfalts nolietojies. Jāmaina pret betonu.

ja pareizi saproru, tad steidz kaut kā piedzīt pēc jaunākajiem smalkuma standartiem - ieklāt specializēto bruģi vājredzīgajiem...

Steidz pēc iespējas vairāk iefist kabatās. Tur darbojās Binderieši. Ar mistera 20-ka atbalstu.

Un kur Finderieši, tur viens vienīgs brāķis un norauti visi termiņi.

Projektā ir sataisīts tik daudz kļūdu, ka rodas pamatots jautājums- vai zīmētāji maz ir bijuši reālajā pasaulē uz ielas? Sūdi ir sākot no stabiem un elektrosadales kastēm, kuras bija saliktas tā, ka tramvajs tiem štruntiem netika garām un liela daļa no tiem bija jāpārceļ, beidzot ar totāli greizo satiksmes un gājēju organizāciju.

Juglas galapunktā joprojām ir slēgts iekšējais sliežu loks, jo kā izrādās tam ir.. par mazu radiuss...

Vienā krustojumā nav ieliktas pareizās sliedes un līdz ar to tur nevar izveidot pārbrauktuvi, lai autobusi tiktu tajā pusē...

Pieturu platformas ir sataisītas tā, ka ziemā jaunie tramvaji gar sniega un ledus sanesumiem strīķēs savus sānus...

Kā ziemā sniega tīrītājs tajā posmā tīrīs sniegu... To neviens nezin. Patlaban tas tur vnk nevar izbraukt.....

Redzēs vēl, kas notiksies, kad pabeigs vietējo satiksmes joslu un pa to palaidīs autobusus... jau tagad redzams, ka vietām tie tur iesprūdīs...

Nu koroče..... ja molču.

scope Reģ.: 16.09.2005
1 0 Atbildēt

Bams, kurš tad zīmēja? Pats Binders?

Tautai jāzina savi varoņi

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

kvatra rakstīja: Juglas mega objektā tagad no jaunajām pieturvietu platformām plēš nost svaigo asfaltu un liek vietā bruģi. Nafig?

Asfalts nolietojies. Jāmaina pret betonu.

ja pareizi saproru, tad steidz kaut kā piedzīt pēc jaunākajiem smalkuma standartiem - ieklāt specializēto bruģi vājredzīgajiem...

Steidz pēc iespējas vairāk iefist kabatās. Tur darbojās Binderieši. Ar mistera 20-ka atbalstu.

Un kur Finderieši, tur viens vienīgs brāķis un norauti visi termiņi.

Projektā ir sataisīts tik daudz kļūdu, ka rodas pamatots jautājums- vai zīmētāji maz ir bijuši reālajā pasaulē uz ielas? Sūdi ir sākot no stabiem un elektrosadales kastēm, kuras bija saliktas tā, ka tramvajs tiem štruntiem netika garām un liela daļa no tiem bija jāpārceļ, beidzot ar totāli greizo satiksmes un gājēju organizāciju.

Juglas galapunktā joprojām ir slēgts iekšējais sliežu loks, jo kā izrādās tam ir.. par mazu radiuss...

Vienā krustojumā nav ieliktas pareizās sliedes un līdz ar to tur nevar izveidot pārbrauktuvi, lai autobusi tiktu tajā pusē...

Pieturu platformas ir sataisītas tā, ka ziemā jaunie tramvaji gar sniega un ledus sanesumiem strīķēs savus sānus...

Kā ziemā sniega tīrītājs tajā posmā tīrīs sniegu... To neviens nezin. Patlaban tas tur vnk nevar izbraukt.....

Redzēs vēl, kas notiksies, kad pabeigs vietējo satiksmes joslu un pa to palaidīs autobusus... jau tagad redzams, ka vietām tie tur iesprūdīs...

Nu koroče..... ja molču.

Mn jau arī bija aizdomas, ka tas ko tie dara izskat¿s pēc formāta - ko ar romām sataisa, to ar pakaļu apgāž. Vienīgais, ko dikti steidza ir tamvaja palaišanu līdz vēlēšanā, tad bija mobilizēta aš armija...

Un vēl rēcu par to joslu aiz sliedēm... Ja tur kaut viens noplīsīs, viņu apbraukt būs nereāli...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Iviešot veloceļu tika totāli safista izbraukšana no Rīgas, kam normālās valstīs ir jāstrādā kā pulkstenim, bet pat tad, kad tika "pārbūvēts" un nenoliedzami "uzlabots" murjāņu/mārkalnes krusts... Vēljoprojām tur ir bezjēdzīgi ilgs sarkanais signāls izbraucot no pilsētas...

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Sveiki!

Nemaz nebrīnos par tām kļūdām. Juglā pat ar mērlentu nemācēja darboties. Bija asfaltējuši par jaunu, jo vājredzīgo bruģi nepareizajā vietā bija uzlikuši. Un tagad vēl asfaltu uz bruģi mainīs...

Un vai neviens nepadomāja, ka cilvēki no 3.tramvaja arī gribēs izkāpt? Tajās reizēs, kad viņš iegriežas iekšējā aplī, cilvēki tiek izlaisti uz zemes, jo perona nav. Un kā lai penši tiek prom no turienes? Uz blakus perona jākāpj, bet pirms tas notiks, viņš jau būs zem riteņiem jaunajam tramvajam.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

scope rakstīja: Bams, kurš tad zīmēja? Pats Binders?

Tautai jāzina savi varoņi

Kāds SIA BRD Projekts

www.brd.lv/...

lapā gan "rekonstrukcija" un neko no SIjAs šedevriem redzēt vairs nevar.

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Kārtējais fiksais projekts par lētu naudu

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Kas ar tiem jauno čimbuļu vadītājiem notiek?

www.tvnet.lv/...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Kas ar tiem jauno čimbuļu vadītājiem notiek?

www.tvnet.lv/...

Neredzu kopsaucēju.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

briedisunrepshe rakstīja: Sveiki!

Nemaz nebrīnos par tām kļūdām. Juglā pat ar mērlentu nemācēja darboties.

Visi tik gudri, tik gudri, tikai, kad vajag kādu, neviena vairs nav...

Bija asfaltējuši par jaunu, jo vājredzīgo bruģi nepareizajā vietā bija uzlikuši.

Kur tas ir piefiksēts?

Un vai neviens nepadomāja, ka cilvēki no 3.tramvaja arī gribēs izkāpt? Tajās reizēs, kad viņš iegriežas iekšējā aplī, cilvēki tiek izlaisti uz zemes, jo perona nav.

Tāpat kā viņi iekāpa tajā 3. tramvajā, KUR NAV PERONU, tā arī izkāps.

Un kā lai penši tiek prom no turienes?

Lai cik dīvaini nebūtu, bet joprojām neviens pensionārs pa nakti tur nav palicis...

Uz blakus perona jākāpj, bet pirms tas notiks, viņš jau būs zem riteņiem jaunajam tramvajam.

Jā, nu protams, tramvaji tur nēsājās ar mega ātrumu...

p.s. kopsaucējs ir viens: lai kā arī nebūtu - vienmēr būs slikti.

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Nu ir tur pakaļā pilnīgā! Jaunais bruģis starp sliedēm pie sporta akadēmijas jau sasēdies, ap akām nav normāla apdare, objektā bardaks utt.

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Kur tas ir piefiksēts?

farm3.staticflickr.com/...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti